WARNING! Fugla tifo pusser opp!:D

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Iselin88
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • May 2009
    • 125

    WARNING! Fugla tifo pusser opp!:D

    Etter en sesong med.. ja, hva skal jeg si, mildt sagt LITE å juble for, vil det ikke si at vi på sidelinjen trenger å hvile på laurbærene av den grunn! Vi i fugla tifo "pusser opp" både mannskap og engasjement, og sikter mot nye høyder!

    Vi vil derfor holde et åpent møte Onsdag 15 september kl 19, og ønsker alle kanaris og medlemmer av LSK forøvrig som vil være med å støtte klubben vi alle elsker på godt og vondt hjertelig velkommen!

    Vi ønsker som sagt, så mange som mulig som ønsker å bidra med å lage et visuelt helvettes show på tribunen.. Kravene er ikke mange, så lenge du kan holde en malekost, bruke en saks, og har en innstilling på å prestere så godt som mulig, så duger det for oss!

    Agendaen for møtet blir videre organisering av fugla tifo som gruppe, hva vi skal satse på fremover og hvordan vi kan gjøre det enda bedre, og en mulig omvisning på vår fantastiske "arbeidsplass", åååh lucky you sier jeg bare, LUCKY you! Vi vil også satse litt på det sosiale fremover, for å bedre det sosiale samholdet, og for å "more seg litt på fritiden".. Mye å glede seg til for deg som vil delta altsåå!

    Møtet vil bli holdt på Åråsen, på møterommet over spillergarderobene.. Hvis det skulle være noen spørsmål så send gjerne en mld eller ring meg(Iselin) på; 92265144..

    Da håper vi å se så mange engasjerte ansikter som mulig 15 september kl 19 SHARP! Vel møtt..

    Mvh Iselin, Kristin, Lena, Line, Joacim, Andreas og Gjørstein!
  • morten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2156

    #2
    Om det er fler som meg,som vet de ikke har tid til å stille opp kan jeg anbefale at kontonr legges ut av trådstarter,slik at jeg kan få litt bedre samvittighet sånn sett.
    Badekar
    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

    Kommentar

    • ChriZza
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 4265

      #3
      Se min signatur
      - På forhånd takk!

      Kommentar

      • Line Lightning
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Mar 2009
        • 135

        #4
        håper det kommer noen folk, vi trenger ferskt kjøtt;D hehe... alle er velkommne BLI MED!!!!!! mye morro...
        <3Fugla 4 life<3



        Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 6201 05 41919 -merk med tifo

        Kommentar

        • Moongirl88
          Medlem
          Bøffel
          • Jul 2008
          • 32

          #5
          kjør på folkens detta er både gøy og sosialt. Håper vi kan få med oss flest mulig. Hadde vært moro å blitt kjent med nye fjes. Ikke er vær redd for å komme på møte, vi biter ikke. Veti at det er en del der ute som ikke veit hva tifo er... Lurer du bare litt på dette bør du komme på møte og se hva det er. Du vill ikke angre.!!!
          Fugla <3

          Kommentar

          • Tony
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4737

            #6
            Dette blir intressant. Her håper jeg man gjør og er villig til å gjøre det som må til for å få Fuglatifo opp på beina. I år har det dessverre ikke skjedd noe tifomessig sett. Regner med vi ses på dette møte

            Kommentar

            • Spntneous
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 1990

              #7
              Jeg skal prøve å komme
              Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
              Episodene ligger på iTunes og kfl.no

              Kommentar

              • Iselin88
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • May 2009
                • 125

                #8
                Vi er spente på hvor mange som kommer, så om du har tenkt deg på møtet gi en tommel opp her

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎