Mye snakk - Ingen "action"!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • CocaJerry
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2532

    #21
    Opprinnelig skrevet av Rønnern
    Opprinnelig skrevet av CocaJerry
    I tillegg er du jo en av de premie-idiotene som klarer og si at det holder med 1 forsanger, det er ikke lenger enn 14 dager siden du skreiv det på mailiglista din dott :lol:
    Dette begynner å bli pinlig for deg skjønner jeg og da begynner du med løgn også. Du er og forblir patetisk....

    Enten så later du som du ikke husker det eller så er du like dum som det du ser ut som.

    Pinlig for meg :?: morsom eller? :lol:

    Kommentar

    • Rønnern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6690

      #22
      Opprinnelig skrevet av CocaJerry
      Enten så later du som du ikke husker det eller så er du like dum som det du ser ut som.
      Trenger ikke å late som noe som helst, jeg har alle mine mail sendt til mailinglista de siste 6 åra.
      Mvh Ronnie "The Runner"
      LSK for alltid

      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

      Kommentar

      • CocaJerry
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2532

        #23
        Opprinnelig skrevet av Rønnern
        Opprinnelig skrevet av CocaJerry
        Enten så later du som du ikke husker det eller så er du like dum som det du ser ut som.
        Trenger ikke å late som noe som helst, jeg har alle mine mail sendt til mailinglista de siste 6 åra.
        Også mener du det er jeg som var patetisk. :-s

        Kommentar

        • Fugla
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 1718

          #24
          Kaster ut et forslag i mangel på noe bedre her da alle andre krangler om hvem som er mest patetisk osv...

          Vi får jo medlemsposten tiitt og ofte...den leser vel enhver som virkelig følger LSK. Hva med å sette opp nye sanger der så folk kan lære seg sangene, for så å kjøre på den samme sangen på Martins før match?

          Bare et forslag i mangel på andre...
          Homer Simpson.



          www.ultrassarp.no

          Kommentar

          • CocaJerry
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 2532

            #25
            Det ikke er noe særlig å komme med en sang på ett ark som vi aldri har testa før hvis det er det du mener, men hvis det er en sang som feks noen av de som er "varmest i trøya i KFL" har lagd å mener SKAL igjennom så kunne det ha skjedd, MEN så ville nok de personene som er så "varme i trøya" sikkert har dratt den igang selv på pub eller noe.

            Er det noen som kommer med en bra sang , men som ikke tørr å synge den selv, så er det bare å legge den på forumet her eller kanskje skrive den opp på en lapp og gi den til en i KFL på kampene, så vil nok noen sørge for at den kommer igang, men den må jo være bra nok dvs ikke for fort, ikke for treig, ikke for mye temposkifte, ikke for lange tekster, ikke for lyse tone, skal ikke starte på samme måte som andre sanger, og det er mange flere ting også.

            Det med sanger på lapp er litt sånn småteit, litt for kor-aktig liksom, men skal ikke se bort ifra at det skjer om det er melodier vi ikke vi andre skal få tak i av en eller annen grunn da. Har på følelsen av at det ikke blir så lenge til da :wink: .

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎