Legenden må bli i LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Arind
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2006
    • 459

    Legenden må bli i LSK

    Det har vært mange meninger og diskusjoner i flere år om Arild Sundgot bør bli eller om han bør selges. At han er treg, dårlig på ballmottak og bommer på skudd.
    Faktum er at få spillere har gjort mer og betydd med for Fugla enn legenden har gjort! Etter min mening er det viktig å holde på de som har ekte følelser for klubben, beholde grunnstammen og bevare sjela, og bruke disse til å utvikle unge og nye spillerne. Da trenger vi folk som Arild, Espen Søgård og Frode Kippe. Fugla trenger Legenden, så sørg for at han signerer ny kontrakt!
    Last edited by RSP; 26.08.2010, 18:57. Begrunnelse: Fjernet prefix
    Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    #2
    Opprinnelig skrevet av Arind
    Det har vært mange meninger og diskusjoner i flere år om Arild Sundgot bør bli eller om han bør selges. At han er treg, dårlig på ballmottak og bommer på skudd.
    Faktum er at få spillere har gjort mer og betydd med for Fugla enn legenden har gjort! Etter min mening er det viktig å holde på de som har ekte følelser for klubben, beholde grunnstammen og bevare sjela, og bruke disse til å utvikle unge og nye spillerne. Da trenger vi folk som Arild, Espen Søgård og Frode Kippe. Fugla trenger Legenden, så sørg for at han signerer ny kontrakt!
    Alt til sin pris.. Bjarmann og Sundgot selv har tro på at det løser seg, så da gjør det vel det ;-)

    Kommentar

    • Stray Cat
      Moderator
      • Aug 2008
      • 5914

      #3
      Er vel ingen fare.

      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

      Kommentar

      • Roll75
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2007
        • 834

        #4
        Vil gjerne ha med Sundgot videre også på banen. Han må i likhet med alle andre gjøre seg fortjent til en plass. På litt lengre sikt ville det være nesten unikt å få ham over på trenersiden.

        Kommentar

        • ragnarrock
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2008
          • 937

          #5
          Har vel sagt dette før emner jeg å huske.. ca hver gang diskusjonen har kommet opp, men, jeg mener da altså at det høres like lurt ut hver gang jeg skriver det

          Signer Arild! Han er smart no til å skjønne at han ikke kan presse klubben for altfor mye penger, men klubben bør strekke seg et godt stykke for å sikre oss at han er tilknyttet klubben.

          Om vi ikke bruker han ofte på banen, helst som inbytter de siste 15 og da som fiskespiss på 5meter, hvor han er verdens beste til å bli truffet i nesa og få den i mål!
          Evnt bruker han i andre roller på banen, hvem hadde vel ikke vært overlykkelig om han klarte å finne fart og kjepe ut Ujah og eller BBS ut av start 11'ern, ikke fordi de hadde en dårlig periode, bare fordi han var i en magisk periode..

          Men, om han altså ikke skulle være på topp.. så mener jeg at bør være fast inventar på terningsfeltet, og kanskje aller viktigst på reserve laget, en som har væært med på alt, som vet hva det vil si å brette opp ermene og være en ekte fugl, som vet bedre enn noen annen hva det må til for å putte mål for fugla.

          Face it, arildo kommer aldri på landsen, men, han er Legenden, når han tar rekorden til Bjarmann fortjener han en Statue vedsiden av Tommy sin, flest matcher, flest mål, flest mannfolk som har fått evige kjærlighetsbånd til han.

          Signer kontrakt, NU!
          *Kjempe gutta fighte gutta!!*

          -RagnarRock-

          Kommentar

          • norskpoker
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2007
            • 399

            #6
            Det er helt opp til Arild Sundgot om han vil avslutte karrieren på Åråsen eller ikke. Bjarmann & Berg har en plan for å bygge opp klubben igjen og Arild er naturlig nok ikke en spiller som kan regnes med i mange år til. Mannen har sikkert to-tre sesonger igjen på et ok nivå og siden Bjarmann er gått i forhandlinger med mannen er klubben tydeligvis enige i dette. Bjarmann vet bedre enn de fleste hva Arild betyr for LSK, men han vet også bedre enn de fleste hvor mye/lite penger vi har å rutte med. Det er meget mulig at en klubb som Molde eller Strømsgodset kan være i stand til å tilby Sundgot et par hundre tusen mer i lønn enn det vi kan. Det blir da opp til Arild hva han vil prioritere: Rekorder i Lillestrøm eller mer penger andre steder. Jeg tror han blir selv om han som Søgård sikkert er litt sur fordi han går ned i lønn - noe alle selvsagt ville vært.

            Kommentar

            • OppsalKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2008
              • 1881

              #7
              Opprinnelig skrevet av norskpoker
              Det er helt opp til Arild Sundgot om han vil avslutte karrieren på Åråsen eller ikke. Bjarmann & Berg har en plan for å bygge opp klubben igjen og Arild er naturlig nok ikke en spiller som kan regnes med i mange år til. Mannen har sikkert to-tre sesonger igjen på et ok nivå og siden Bjarmann er gått i forhandlinger med mannen er klubben tydeligvis enige i dette. Bjarmann vet bedre enn de fleste hva Arild betyr for LSK, men han vet også bedre enn de fleste hvor mye/lite penger vi har å rutte med. Det er meget mulig at en klubb som Molde eller Strømsgodset kan være i stand til å tilby Sundgot et par hundre tusen mer i lønn enn det vi kan. Det blir da opp til Arild hva han vil prioritere: Rekorder i Lillestrøm eller mer penger andre steder. Jeg tror han blir selv om han som Søgård sikkert er litt sur fordi han går ned i lønn - noe alle selvsagt ville vært.
              Its almost as if you were part of the clubs management saying that
              Nå bosatt på Rasta !!!!!

              Alltid Celtic og LSK

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎