Spillernes ansvarsfraskrivelse

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • OppsalKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2008
    • 1881

    Spillernes ansvarsfraskrivelse

    Nok er Nok: Nå er jeg møkka lei av å gå på kamp gang på gang og opplever det verste syndene som en spiller kan levere:

    Ansvarsfraskrivelse.

    Time after time, again and again I saw players taking the easy way out. Making an easy sideways pass or playing it backwards instead of having the guts or bottle to take on an opposing player or attempting a "killer pass".

    Lets not mix up other things into this thread: Its bollocks about not having any luck or the rub of the green. We had it all the way through the spring.

    Lets not bring in the "players confidence is on rock bottom" arguement either. This is something that has been apparent under the Berg regime. It has nothing to do with possession play or "ballbeskytelse" either. Every player on the Barca team will take on a player one-on-one if given the opportunity.

    I saw two players "go on the outside" of their opposing players. Eddie, who was hit and miss and Bukken Jr. Otherwise, it was embarrassing.

    Forget that bollocks about "If Ujah had have put his header a metre to the other side, we'd have gotten a well deserved point". Because it wouldnt have been deserved and lets not forget Stabæk were robbed of an acceptable and perfectly onside goal, and they hit the post.

    Its apparent that Henning has his favourite players who are getting a game week-in, week-out regardless of form. Can anyone really tell me that we are a better team with Karim Essidiri and Erling Knudson on our right flank instead of LKE and Tokstad\Bukken?

    I can take getting beaten by a better team. I can take getting beaten by a better drilled\trained team. I can take awful refereeing which takes points from us. I'll even accept dropping points to the filth from the east side. But that was stomach turning tonight and its got to end.
    Last edited by RSP; 30.08.2010, 08:00. Begrunnelse: Prefix
    Nå bosatt på Rasta !!!!!

    Alltid Celtic og LSK
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    #2
    Litt på siden av tema, men jeg ser stadig vekk at folk ikke vil ha ballen. Spesielt er dette tydelig på innkast fra vår høyre side. Spillerne går jo omveier for å slippe å få ballen.

    Kommentar

    • OppsalKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2008
      • 1881

      #3
      Opprinnelig skrevet av KFL41
      Litt på siden av tema, men jeg ser stadig vekk at folk ikke vil ha ballen. Spesielt er dette tydelig på innkast fra vår høyre side. Spillerne går jo omveier for å slippe å få ballen.
      Det har jeg lagt merke til også.

      Og vet du hva.... hvis jeg har lagt merke til det og du har lagt merke til det, har noen i klubben lagt merke til det?
      Nå bosatt på Rasta !!!!!

      Alltid Celtic og LSK

      Kommentar

      • Smukken
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2004
        • 718

        #4
        Patetisk, ynkelig og forbanna jævlig irriterende.
        Henning Berg - what about changing a fuuucking loosing team.
        Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

        Kommentar

        • sigurdsen
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 1817

          #5
          Hvis du speller fotball og ikke vil ha ballen kan du bare legge opp !

          Kommentar

          • Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

            #6
            Når fikk Stabæk annulert mål feilaktig? Fra der jeg satt(foran tv) var det klar offside.
            Ni principe ni rey...

            D10S!

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎