Hva foregår i dagene mellom kampene?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • stiandahl
    Medlem
    Hoffnarr
    • Apr 2004
    • 61

    Hva foregår i dagene mellom kampene?

    Det er meget fokus på hva skjer gjennom 2*45 minutter en dag i uka når det er kamp men hva foregår i LSK de resterende dagene av uka mellom kampene ?Her må det foregå mange ting som jeg er helt sikker på er faktorer som gjør at LSK presterer elendig, ikke bare nå men som har strekt seg over mange sesonger.En ting er å skylde på Henning Berg,Tom Nordlie etc.Men jeg er av den oppfatning at problemene er mer sammensatt enn som så.Som jeg har sagt tidligere mener jeg spillerne har fått gått altfor mye fri i forhold til det som har blitt prestert.Akkurat det å løpe for laget med blodsmak i munnen og gi 100% for drakta ja det kan ikke akkurat trener og støttepperat gjøre for laget.Når sist er det våre fantastiske supportere har sett en spiller i LSK har ligget ned med krampe etter å tatt seg helt ut?Svar på den til de som husker dette.Det er lett for spillerne å si at de tar ut 100%,men jeg lar meg ikke lure av dette.I hvilken andre idretter kan utøverne spasere ut døra i sitt eget hjem kun få timer før dem skal prestere?Her mener jeg at man bør vurdere at man faktisk er samlet hele laget ett døgn før kamp for å konsentrere seg maksimalt før man skal prestere.Her ligger norsk fotball milevis unna andre i Europa.Er det får dårlig treninger og trøkk?Her kan supporterne som at fulgt treningene de siste sesongene svare bedre enn meg..Spillerne klagde fælt på at Nordlie hadde får lange treninger.Men trenes det lenge nok?På banen ser det ut som om de burde bodd på treningsfeltet...Er nysjerrig på hva dere andre mener og spesielt dere som ser mange treninger osv
  • ChriZza
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 4265

    #2
    Vet ikke hvordan det er nå, men før var spillerne samlet på Arena timene før kamp. (jobba der sjøl, så synes alltid det var stas og skummelt på en og samme gang å komme inn på rommene der gutta var). De hadde netsen en hel gang med rom, og slappa av før felles lunsj og avgang til Åråsen antar jeg.

    Kommentar

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎