LSK - veien videre

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

    Brann har bonus etter antall oppnådde poeng (oppslag i riksdekkende nettavis i dag, husker ikke hvem...). Har man en slik bonus med steg/gradert etter antall spilte kamper - vil det kanskje trigge litt ekstra?

    Kommentar

    • ballong7
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Sep 2009
      • 119

      Hvertfall for Eriksen. Han trenger alt han kan få av penger, før han sikkert ender opp med i alle fall 30 % mindre lønn.

      Kommentar

      • fjacob82
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 1507

        Opprinnelig skrevet av G-Man
        Med en kaldere spiss og to nye backer (som MÅ på plass til neste år) hadde vi vunnet i Stavanger. Og det er positivt!

        (Beklager hvis noen synes dette var en tynn postering, ville bare så gjerne løfte denne positive tråden høyere opp igjen. Tilgi meg)
        Ingen vist i å beklage. Dette er en tråd som bør ligge høyt oppe, slik at ikke negativiteten tar helt overhånd her. Har selv i perioder vanskelig for å se lyspunktene, men de finnes.

        F.eks. hvis Edwin nå er frisk og kan spille litt mot aafk. Det betyr at vi har ihvertfall en ekstra streng å spille på offensivt, samme hvor rusten den er.

        Vil også nevne at jeg ser for meg et voldsomt potensiale i flere av våre unge spillere, som med rett trener kan bli vanvittig gode neste år, såfremt ikke skader setter stopper for utviklingen.
        Bolly var knallgod før skaden, Knudzon også. Gabrielsen har tatt kjempesteg, og bare mini-bukken får stokket beina sine så kan han lett overgå mifsud og flere til!
        Det gutta har manglet etter sommeren er spillere som holder ett høyt nivå, slik at gutta kan spille mot disse, ta lærdom og bli bedre. At gisse har kommet tilbake tror jeg har mye å si for utviklingen til bland annet Gabrielsen.

        Jeg har trua på fremtia, vi må bare komme oss gjennom annus horribilis og holde plassen i TL.
        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
        *Brasseberget*

        Kommentar

        • Yellow-not-jella
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2009
          • 1606

          Enig G. Men Lillestrøm SK trenger bedre ledere, på mange plan. Hvis ikke klarer vi ikke omskape de unge til et vinnerlag! Det er egentlig bare å se til midtnorge fra slutten av åttitallet. Så spørs det om det virkelig er mulig å skape noe stort og varig i lokalsamfunnet vårt, uten å bruke trilliarder da...

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7055

            To backer, en stopper og to sentrale midtbanespillere med pondus, kvalitet og rutine, så vil unggutta fortsette framgangen i vinter og til neste år. Men de har ikke godt av å gå gjennom en høst som den vi har nå, uansett hvor mye spilletid de får.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • Stray Cat
              Moderator
              • Aug 2008
              • 5914

              Opprinnelig skrevet av trigz
              To backer, en stopper og to sentrale midtbanespillere med pondus, kvalitet og rutine, så vil unggutta fortsette framgangen i vinter og til neste år. Men de har ikke godt av å gå gjennom en høst som den vi har nå, uansett hvor mye spilletid de får.
              Hvem skal score mål?
              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

              Kommentar

              • general
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2004
                • 1150

                Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                Hvem skal score mål?
                Enkelt; BBS!! Får vi hentet en kreativ midtbanespiller og muligens noen offensive backer som kan dele på noe av det offensive ansvaret som BBS måtte bære gjennom sesongen, så vil det "frigjøre" han til slike ting som å gjøre mål..
                Seriegull 2016!!!

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  Opprinnelig skrevet av general
                  Enkelt; BBS!! Får vi hentet en kreativ midtbanespiller og muligens noen offensive backer som kan dele på noe av det offensive ansvaret som BBS måtte bære gjennom sesongen, så vil det "frigjøre" han til slike ting som å gjøre mål..
                  Vi må uansett ha backup for han. Dessuten vil jeg ha en ren goalgetter. Björn er digg, men for meg så virker det som om han har sin spisskompetanse i det oppbyggende spillet og ikke i avslutningsfasen.
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • general
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2004
                    • 1150

                    Opprinnelig skrevet av xeR
                    Vi må uansett ha backup for han. Dessuten vil jeg ha en ren goalgetter. Björn er digg, men for meg så virker det som om han har sin spisskompetanse i det oppbyggende spillet og ikke i avslutningsfasen.
                    Det å ha en ordentlig goalgetter ved siden av BBS så vi resultatene av i våres.
                    Og da blir BBS tilretteleggeren og men tror ikke klubben vil investere i dette, så i dagens stall er valget enkelt og det er BBS
                    Last edited by general; 25.10.2011, 23:48.
                    Seriegull 2016!!!

                    Kommentar

                    • *46*

                      Opprinnelig skrevet av xeR
                      Vi må uansett ha backup for han. Dessuten vil jeg ha en ren goalgetter. Björn er digg, men for meg så virker det som om han har sin spisskompetanse i det oppbyggende spillet og ikke i avslutningsfasen.
                      Som pms-kanari, får jeg egentlig ikke lov til å skrive i denne tråden for feel-good-kanaris.... Våger meg dog med å kaste inn at Arild Gilbert muligens kan spille litt til neste år også. Han er vel under opptrening. Og det pleier jo å lukte mål av den mannen.

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7055

                        Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                        Hvem skal score mål?
                        Jeg har stor tro på BBS, Henrik KJ og Fredriks potensial hvis de har kvalitet bak seg på den sentrale midtbanen.
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • Petter Ø
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3008

                          Opprinnelig skrevet av trigz
                          Jeg har stor tro på BBS, Henrik KJ og Fredriks potensial hvis de har kvalitet bak seg på den sentrale midtbanen.
                          Enig, hadde vi hatt en stabilt god midtbane så hadde vi ikke ligget i bunnen nå. Da hadde vi fort ligget på topp 5
                          Petter Ø - Kreativ Kanaris
                          http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                          Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7055

                            Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                            Enig, hadde vi hatt en stabilt god midtbane så hadde vi ikke ligget i bunnen nå. Da hadde vi fort ligget på topp 5
                            Nei, hva som ville skjedd "hvis" er ikke interessant. Men på sikt har jeg tro på dem. Spesielt HKJ, som jeg mener har målscorerkvalitetene vi mangler. Men ser gjerne at vi finner en etablert target man.
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • Petter Ø
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3008

                              Opprinnelig skrevet av trigz
                              Nei, hva som ville skjedd "hvis" er ikke interessant. Men på sikt har jeg tro på dem. Spesielt HKJ, som jeg mener har målscorerkvalitetene vi mangler. Men ser gjerne at vi finner en etablert target man.
                              Enig idet og jeg
                              Petter Ø - Kreativ Kanaris
                              http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                              Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                              Kommentar

                              • Ytre
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2008
                                • 773

                                Opprinnelig skrevet av G-Man
                                Furseth. En vingspiller av høy klasse. Meget rask. Meget presis og med en fantastisk arbeidsmoral. Tok like mange løp hjem som fremover.

                                .
                                Markus er ett kjempetalent!

                                Da jeg var 14-15 år spilte jeg på lag sammen med broren hans. Markus var da 6 år yngre enn oss (8-9 år), og bitteliten på den tida, men han dominerte likevel på treningene våre, og trilla ball i hatt med flere på laget, selv om han var så liten at han kunne gå mellom beina på dem omtrent. Han var tilogmed med på treningskamper og scora mål!
                                I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

                                Kommentar

                                • sten
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2005
                                  • 873

                                  Ja nå blir det spennende å se hva som skjer. Må være rimelig trygg på den treneren dem ansetter nå. Har vel ikke råd til å sparke en trener i 2012. Også bør vel klubben få inn noen gode spillere som også har blitt lovet. Går det ikke bra denne gangen rykker vi ned

                                  Kommentar

                                  • BennyLem
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 2902

                                    Fant noe ekstremt besynderlig i nyhetstråden. Tror ingen har kommentert det, men det har vært mye å følge med på i kveld.

                                    Saken er egentlig en bisetning i Berg-striden, men kanskje betegnende for utfordringene til LSK?

                                    Opprinnelig skrevet av holmiz
                                    – Alle er nødt til å gå i seg selv, også hovedtreneren. Vi som klubb må framstå på en helt annen måte i 2012, sier markedsdirektøren.
                                    4.331 supportere over hele landet er spurt om hvordan de opplever forskjellige faktorer i sin egen klubb. Tallene for LSK er ikke utelukkende negative, men i forhold til hvordan man framstår utad er de direkte nedslående.
                                    – Jeg har vært klar over dette en stund. Heldigvis er fotballen kun «desserten» i det vi tilbyr våre sponsorer. Vi selger nemlig først og fremst nettverk til forrett og business som hovedrett i våre konsepter, forklarer Lauritsen som i helgen hadde med seg en rekke LSK-sponsorer til Toscana.
                                    Jaja. Da foreslår jeg like gjerne at vi selger Åråsen og kjøper vingård i Italia for overskuddet.

                                    Hei! Det er søpla som har fyll, sponsorer, trygd, posering, korrupsjon og dritt som hovedkonsept. "Fotballen" der kommer attåt.

                                    Lillestrøm er tross alt det eneste fotballaget som har en egen by. Ikke motsatt.



                                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                    Kommentar

                                    • G-Man
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2011
                                      • 3175

                                      Avstemmingen om Henning Berg har vist at vi har vært splittet på midten. Det er greit og forståelig. Det er ikke sort og hvitt i denne saken, men nyanser av grått.
                                      Det som er viktig nå er at vi går sammen og støtter Belsvik, Powell og gutta 110% i de livsviktige kampene som nå kommer.
                                      Mitt inderlige ønske er at vi nå kan komme videre og slippe ytringer som "Jeg komme rikke på Åråsen, dersom den eller den blir trener", "slik de spiller nå gidder jeg ikke gå" osv, osv.
                                      Nå er det støtte, entusiasme og glød som gjelder. Jeg tror vi overlever, og som jeg har forsøkt å uttrykke med denne tråden så har jeg stor tro på nye gyldne år for LSK. Det er svært lenge siden fremtiden for oss har vært så lovende som akkurat nå!!!

                                      Kommentar

                                      • skotten
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 1794

                                        Opprinnelig skrevet av G-Man
                                        Mitt inderlige ønske er at vi nå kan komme videre og slippe ytringer som "Jeg komme rikke på Åråsen, dersom den eller den blir trener", "slik de spiller nå gidder jeg ikke gå" osv, osv.
                                        Støttes!

                                        Men det signalet klubben i dag i praksis har sendt ut med sin kursendring, er at alt annet enn medaljer i 2012 vil være en fallitterklæring fra klubben. Man har kanskje ikke sagt det rett ut, men handling teller mer enn ord! Det velger jeg å ta ad notam, og skrur samtidig opp mine egne forventniger og krav om tabellplassering for at jeg skal bli fornøyd med jobben som gjøres. Pr 27. oktober 2011 er jeg IKKE optimist med tanke på hvilke forutsetninger det ser ut til at neste trener starter opp med og hva slags støtteapparat han har i ryggen. (Hos oss får vi andre ting i ryggen...) Det siste vi skal gjøre (altså de av oss som er mot sparkingen av HB) er å bruke denne sparkingen mot en ny trener, 100 % oppbacking fra tribunen uansett!

                                        Akkurat nå er det blodtåke og jeg er dritt lei. Tar herved en god og lang forumpause til i hvertfall utpå nyåret. Vi sees med eller uten boblejakke på nyåret!

                                        Kommentar

                                        • G-Man
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2011
                                          • 3175

                                          Kom gjerne tilbake til forumet før det, Skotten - dine innlegg er stort sett meget fornuftige. Så håper jeg både du og jeg får se den slags signeringer som gjør at vi møter en ny sesong med håp om (ihvertfall) topp seks. Forøvrig må vi ses uten boblejakke, i boblejakke ser jeg desverre ut som en tvangsfora gås...

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎