Stallen i 2011

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BlodigHøne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2007
    • 729

    #21
    Nja, ser jo ut som, også med luggen tatt i betraktning, at han er like høy som Powell (185)...
    FM opererer med 184, tipper det er nærmere sannheten..
    Oh, fishy, fishy, fishy fish!
    That went wherever I... did go!

    Kommentar

    • gilbert
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 3192

      #22
      Opprinnelig skrevet av BlodigHøne
      Nja, ser jo ut som, også med luggen tatt i betraktning, at han er like høy som Powell (185)...
      FM opererer med 184, tipper det er nærmere sannheten..
      Ettersom alle andre kilder enn FM oppgir 182 cm beholder jeg det inntil mer solid dokumentasjon viser noe annet.

      gilbert

      Kommentar

      • erlando
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2006
        • 858

        #23
        Opprinnelig skrevet av BlodigHøne
        Nja, ser jo ut som, også med luggen tatt i betraktning, at han er like høy som Powell (185)...
        FM opererer med 184, tipper det er nærmere sannheten..
        Hehe, da er det i så fall punchefeil i FM, for der er det jeg som rår og jeg har i all hovedsak basert meg på åpningsinnlegget til Gilbert sammen med lsk.no.
        Ja til pause i pausen!

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          #24
          Noen som har en oppdatert stall for neste sesong etter at Ramovic signa for fugla?
          3-4 forsterkninger til (Bangura, Gislasson ++), ny trener på plass, så ser det unektelig veldig, veldig spennende ut!
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • gilbert
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 3192

            #25
            Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
            Noen som har en oppdatert stall for neste sesong etter at Ramovic signa for fugla?
            3-4 forsterkninger til (Bangura, Gislasson ++), ny trener på plass, så ser det unektelig veldig, veldig spennende ut!
            Hvis du leser lista over nøye, vil du se at jeg også har lagt inn de fire nye spillerne fra januar 2012. Det har jeg gjort etter hvert som de har blitt klare, og vil gjøre med de neste som blir signert. I god tid før januar lager vi så en ny tråd for stallen i 2012, men ut fra de opplysningene du finner her, er det en relativt enkel sak å sette opp de som alt er klare:

            Magnussson, Ramovic; Midtgarden, Scheel, Pedersen, Kippe, Ringstad; Knudtzon, Toindouba, Gabrielsen, Bassey, Bolly, Solberg; Omoijuanfo, Gulbrandsen, Johansen, Sigurðarson.

            I tillegg til disse 17 kommer mulige forlengninger, som Gislason, Andresen, Obiefule, Fjeldstad, og nye spillere, som Andersson, Bangura og Sbai. Jeg regner inntil videre dessverre ikke med Arild Sundgot.

            gilbert

            Kommentar

            • 007

              #26
              Opprinnelig skrevet av gilbert
              de som alt er klare:

              Magnussson, Ramovic; Midtgarden, Scheel, Pedersen, Kippe, Ringstad; Knudtzon, Toindouba, Gabrielsen, Bassey, Bolly, Solberg; Omoijuanfo, Gulbrandsen, Johansen, Sigurðarson.

              I tillegg til disse 17 kommer mulige forlengninger, som Gislason, Andresen, Obiefule, Fjeldstad, og nye spillere, som Andersson, Bangura og Sbai. Jeg regner inntil videre dessverre ikke med Arild Sundgot.

              gilbert
              Nå er vel ikke Johansen klar for 2012-sesongen enda, hvis ikke du vet noe ikke jeg vet?
              Opsjonen har vel ikke blitt brukt enda?

              Kommentar

              • gilbert
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 3192

                #27
                Formelt sett har du helt rett, men jeg anser muligheten for at klubben ikke vil ha med seg videre en spiller som har skårt tre mål på seks kamper for G18-landslaget for svært, for ikke å si forsvinnende, liten. Kanskje jeg burde ha sagt de som er klare og sikra hvis klubben vil ha dem med videre. Men det er selvsagt teoretisk mulig at han blir skada eller at ny trener vil ha med seg enda bedre unge talenter. Den som lever får se.

                gilbert

                Kommentar

                • *46*

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av gilbert
                  Formelt sett har du helt rett, men jeg anser muligheten for at klubben ikke vil ha med seg videre en spiller som har skårt tre mål på seks kamper for G18-landslaget for svært, for ikke å si forsvinnende, liten. Kanskje jeg burde ha sagt de som er klare og sikra hvis klubben vil ha dem med videre. Men det er selvsagt teoretisk mulig at han blir skada eller at ny trener vil ha med seg enda bedre unge talenter. Den som lever får se. gilbert
                  Tanken har slått meg mange ganger. Så unge spillere som Henrik kan man vel ikke gi en kontrakt på lengre enn tre år. Og dette er kanskje måten å binde han til klubben i 3 1/2 år? 1/2 år innleid + 3 år med kontrakt i LSK. Og det er definitivt ikke ulovlig.

                  Kommentar

                  • RSP
                    Moderator
                    • Aug 2004
                    • 10498

                    #29
                    Moderatormelding:
                    Som alltid er stallen-tråden faktabasert, og forbeholdt innlegg med oppdateringer vedrørende spilleres høyde, kontraktslengde osv. Innlegg flyttet til passende tråder.

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎