Går det mot et 2011 uten Ujah, Nosa og BBS?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    #21
    Må virkelig bermømme Berg for å ha henta unggutter som vi tjener penger på.

    Ingen av disse 3 kosta spesiellt mye penger, og alle bør bli solgt med solid fortjeneste.

    Nå må vi bare håpe at han er like flink på overgangsmarkedet fremover.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • gutt94
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2007
      • 3271

      #22
      Nosa til FC København

      ÅRÅSEN: LSKs Nosa Igiebor reiser på treningsopphold med FC København allerede mandag.





      Etter det rb.no erfarer har ikke danskene lagt inn noe bud på nigerianeren.

      – Nosa reiser først og fremst over til Danmark fordi vi ønsker at han holder sesongen gående litt til, men København har jo fulgt litt med han, forteller LSKs sportsdirektør Torgeir Bjarmann.

      Da den danske storklubben slo LSK 2-0 i en treningskamp denne sommeren, lot FCK-trener Ståle Solbakken seg imponere av midtbaneeleganten.

      – LSKs nummer ti er banens beste spiller, sa en høylytt Solbakken underveis i den kampen.

      Denne uken får nigerianeren sjansen til å vise seg grundigere for Solbakken & Co.
      KnutHSolberg

      Kommentar

      • Emil
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 306

        #23
        Ser ingen grunn til at vi skal bekymre oss for Ujah.

        Sitat http://fotball.aftenposten.no/elites...icle185185.ece

        – Hvis jeg spiller i Lillestrøm, da.


        – Hva mener du?


        – Alle spillere har drømmer. Det har jeg også. Jeg vil til en større liga. Men jeg har tre år igjen av kontrakten med Lillestrøm og ingen planer om å bytte klubb nå, sier han.

        Kommentar

        • Totti21
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3499

          #24
          Opprinnelig skrevet av Folke
          LSK selger uansett alle de får bud på, selv små bud blir nok akseptert. Klubben MÅ ha inn penger, så enkelt er det vel bare.
          Nå får vel ikke LSK noe som helst for BBS eller Ujah, i og med at Øie Invest eier 100% av de to spillerne iht "stallen 2010". Men, det betyr vel også at investorene kan avgjøre hva som er riktig pris?

          Håper LSK i fremtiden klarer å forhandle frem avtaler som iallefall sikrer de noen prosent av spillere som investorer henter inn. Jeg liker ikke at vi sitter igjen med null i fortjeneste på spillere som vi ikke en gang får se på sitt beste i LSK før de hopper videre til større ligaer.

          Kommentar

          • Kay
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 763

            #25
            Opprinnelig skrevet av gutt94
            Da den danske storklubben slo LSK 2-0 i en treningskamp denne sommeren
            Var der selv, ganske sikker på at det ikke stemmer

            Kommentar

            • *46*

              #26
              Opprinnelig skrevet av Totti21
              Nå får vel ikke LSK noe som helst for BBS eller Ujah, i og med at Øie Invest eier 100% av de to spillerne iht "stallen 2010". Men, det betyr vel også at investorene kan avgjøre hva som er riktig pris?

              Håper LSK i fremtiden klarer å forhandle frem avtaler som iallefall sikrer de noen prosent av spillere som investorer henter inn. Jeg liker ikke at vi sitter igjen med null i fortjeneste på spillere som vi ikke en gang får se på sitt beste i LSK før de hopper videre til større ligaer.
              Har Per Berg noen gang sagt nei til LSK eller vært kjipe med åpnigen på lommeboka? Mannen går stille i dørene og stiller opp når det trengs. Han er gull og jeg unner han litt fortjeneste. Drypper helt sikkert noe på klubben også.

              Opprinnelig skrevet av Kay
              Var der selv, ganske sikker på at det ikke stemmer
              Var nok LSK som slo FCK 2-0 ja.... Kun Barca og LSK som klarer slike resultater mot FCK

              Kommentar

              • sholen
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2009
                • 381

                #27
                Opprinnelig skrevet av Emil
                Ser ingen grunn til at vi skal bekymre oss for Ujah.

                Sitat http://fotball.aftenposten.no/elites...icle185185.ece
                Håper virkelig at Ujah blir i alle fall en sesong til. Dette er nok den viktigste av de 3 å beholde. BBS og Nosa har ikke svart til forventningene i år.

                Kommentar

                • Johnny Sack
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Jun 2007
                  • 127

                  #28
                  Ingen er solgt enda er de? Nosa skal trene med FCK, that´s it. Ingen vits å ta sorgene på forskudd

                  Kommentar

                  • *46*

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av sholen
                    Håper virkelig at Ujah blir i alle fall en sesong til. Dette er nok den viktigste av de 3 å beholde. BBS og Nosa har ikke svart til forventningene i år.
                    Tror han har ro i kroppen til å være et år til i LSK. Ro til å utvikle seg enda mer for så å gå til en større klubb etter neste sesong.

                    Kommentar

                    • Totti21
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3499

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av *46*
                      Har Per Berg noen gang sagt nei til LSK eller vært kjipe med åpnigen på lommeboka? Mannen går stille i dørene og stiller opp når det trengs. Han er gull og jeg unner han litt fortjeneste. Drypper helt sikkert noe på klubben også.
                      Jeg er overhodet ikke kritisk til Per Berg. Han er fantastisk for LSK! Men, jeg håper LSK i fremtiden kan være med på spleiselaget i større grad når man finner slike talenter. Det betyr at vi ikke må svi av de 2-3 millionene vi eventuellt skulle tjene på Nosa på en 29 år gammel sentral midtbanespiller uten videresalgspotensiale.

                      Jeg er overhodet ikke redd for at Per Berg, og de andre investorene ikke vil bidra igjen om disse selges med fortjeneste. Men, for LSK ville det vært fint om man også eide noen prosent av de største talentene sine.

                      Kommentar

                      • sholen
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2009
                        • 381

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av *46*
                        Tror han har ro i kroppen til å være et år til i LSK. Ro til å utvikle seg enda mer for så å gå til en større klubb etter neste sesong.
                        Fortsetter Ujah neste sesong med den samme formen og innstillingen sin, så vil han score 15+ i 2011, og da føler jeg meg rimelig sikker på at en klubb fra England tar kontakt. Ett av de største spiss talenten i TL på mange mange år. Har jo sett mange eksempler på afrikanske spillere som trenger 1 sesong for å tilpasse seg spillestil og kultur. Og da å være kun 2 mål unna toppscorer tittelen er bare helt fantastisk. Tipper vi om 1 år får rundt 25 millioner for Ujah, da han blir solgt til en Premier League klubb.

                        Kommentar

                        • yesda
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Jan 2007
                          • 182

                          #32
                          Skrev med Tor-Kristian Karlsen på twitter i dag:

                          meg: Hva tror du om interessen for LSKs Siguardsson (PSV), Nosa (FCK) og Ujah? Er det muligheter for å få godt betalt for disse?

                          TTK: utlendingene er godt oppmerksomme på økotilstanden i norge, så et stort seddeldryss har jeg liten tro på

                          meg: ok. Det er mange LSK-supportere som ser for seg rundt 20 mill hvis to av de nevnte blir solgt. Det er kanskje utopi?

                          TTK: da skal fugla ha maks utelling

                          Kommentar

                          • HolterKanaris
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 1603

                            #33
                            Forstår ikke hva gutta tenker jeg. Hvordan skal BBS kunne hevde seg i utlandet når han ikke engang klarer å hevde seg på et middelmådig tippeligalag?

                            Nosa begynner jeg rett og slett å bli mektig lei. Fy faen for en liten primadonna. "jeg har tatt utfordringen i Norge og nå ønsker jeg å prøve en bedre liga"? Nei, du har ikke tatt utfordringen i Norge! Ja, nosa har til tider vært veldig god, men ikke i nærheten av det en midtbanegeneral burde være. Den eneste av de gutta som kan klare et høyere nivå er ujah, men jeg tror han er for ung ennå. Synes virkelig han burde vente til transfervinduwt neste sommer i det minste. Holder han samme nivå hele vårsesongen så kan vi begynne å snakke. Håper også klubben ser at dette er spillere vi kan få mye mer penger for om ett års tid.
                            ***Større baller enn vett***

                            Kommentar

                            • LSK N/B
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 830

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av yesda
                              Skrev med Tor-Kristian Karlsen på twitter i dag:
                              Hvem er TKK?

                              Glem det Goooooogle!!!
                              03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                              Nei til NFF!

                              Kommentar

                              • Kay
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2004
                                • 763

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av LSK N/B
                                Hvem er TKK?
                                En fjott som er mer opptatt av å skryte av CV'n sin enn å si noe fornuftig.

                                Kommentar

                                • Mauer
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2007
                                  • 270

                                  #36
                                  Tss.. Det er mange som svartmaler alt her! Spillerne har sagt de har ambisjoner om å komme seg videre, og det er bra! Men det trenger ikke skje nå selv om flere klubber følger dem tett. BH Riise sa jo også utallige ganger at han ville til utlandet, men det tok ganske lang tid før han blei kjøpt av Fulham. Og om vi mister en, to eller tre av disse så er det ikke krise da heller! Berg vil garantert få penger til å forsterke med da. Jeg er mer bekymra for om Berg forsvinner enn om noen av disse forsvinner!

                                  Kommentar

                                  • antikris
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2005
                                    • 520

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Mauer
                                    Jeg er mer bekymra for om Berg forsvinner enn om noen av disse forsvinner!
                                    Hmmm. En TL trener med 12. 11. og 10. plass bak seg på de 3 siste sesongene.. Tror ikke han har så mange andre klubber å velge mellom.

                                    Ingen vits å lure seg selv; hvis Nosa, BBS og Ujah forsvinner samtidig, er det selvsagt veldig dramatisk for LSK. Bare i seg selv å miste en spiller som har putta 14 mål er dramatisk.

                                    Kommentar

                                    • kimmern
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2005
                                      • 1174

                                      #38
                                      går det mot salg av disse og vi ikke KJØPER inn noen som skal gå rett inn på førstelaget for å erstatte disse, så kan klubben bare glemme å øke tilskuersnittet neste år!

                                      Kommentar

                                      • Kjell.T.Ring
                                        Poll St. Ring
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Dec 2005
                                        • 11796

                                        #39
                                        Heldigvis finnes det flere Nosaer og Ujaher der ute.

                                        Viktig å få inn nye spennende unggutter som kan heve klubben og skaffe penger i kassa etter å ha herjet i tippeligaen i ett par år.

                                        Blir spennende å følge med på ryktetråden/treningstråden fremover. Hvis det er hold i at det kommer gode tilbud på stjernene våre satser jeg på at det kommer nye og spennende fjes til "kartlegging"
                                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                        Kommentar

                                        • Mauer
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2007
                                          • 270

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av antikris
                                          Hmmm. En TL trener med 12. 11. og 10. plass bak seg på de 3 siste sesongene.. Tror ikke han har så mange andre klubber å velge mellom.

                                          Ingen vits å lure seg selv; hvis Nosa, BBS og Ujah forsvinner samtidig, er det selvsagt veldig dramatisk for LSK. Bare i seg selv å miste en spiller som har putta 14 mål er dramatisk.
                                          Å gi Berg skylda for 12. plassen er som å gi Norge skylda for 2. verdenskrig! Berg kom inn og redda oss fra nedrykk! 11 og 10 plassen er konsekvenser av dramatiske endringer i budsjett og stall! Vent å se, vi blir bedre neste år og kjemper i toppen i 2012 hvis Berg får tid !

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎