Årets mål

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Petter Ø
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3008

    Årets mål



    Ble stemme på nr 2 Nosa Igiebor fra meg. Pent klikklakk regissert av Legenden.

    Sto mellom det, nr 7 krysskuddet til Bolly og nr 10 Legenden etter fin opprulling på høyrekanten
    Petter Ø - Kreativ Kanaris
    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #2
    Årets mål for meg blir Bolly. Lekkert mål, samtidig så er betydningen av målet stort. En av våre store talenter fikk en selvtillitsboom der og jeg unner virkelig Bolly dette.
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

      #3
      Enig, Bolly for meg også. Det er målet med det høyeste tekniske nivået, samt at konsekvensen av det kan være at vi endelig har fått oss en venstrekant som ikke bare holder mål, men kan komme til å bli hos oss i årevis.
      Ni principe ni rey...

      D10S!

      Kommentar

      • *46*

        #4
        Årets mål forsøk er uten tvil en sucidal Frode Kippe som forsøker seg på brassespark mot Hønsa hjemme i vår!

        Det er kanskje off-topic, men en av de friskeste forsøkene i år

        Kommentar

        • caLitri
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2007
          • 634

          #5
          Jeg gikk for nummer 10. Målet i seg selv er ikke noe spesielt bra. men spillet før er fantastisk og ser så jævlig lett ut.

          Kunne like gjerne stemt på Bolly. det er det peneste målet.
          Gi alt, stå på LSK

          Kommentar

          • *46*

            #6
            Jeg stemte på Karim sitt mål mot bydelslaget. Kanskje ikke det vakreste og mest spektakulære, men det varmet meg langt inn i sjela at endelig putta Karim et mål! Det fortjente han virkelig

            Kommentar

            • ragnarrock
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2008
              • 937

              #7
              tydelig at det bør være litt klarere retningslinjer for hva et bra mål egentlig skal være neste gang vi stemmer om noe slikt. vakkert teknisk, stor viktighet, mot noen vi hater mere enn de andre, av noen vi elsker mere enn alle, spillet i forkant??
              .........
              Jeg valgte iallefall det som i mine øyne var det estetisk vakreste, Bolly som kommer inn fra siden og skrur den i motsatte kryss fra avstand, klasse!
              *Kjempe gutta fighte gutta!!*

              -RagnarRock-

              Kommentar

              • Laksen
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2004
                • 287

                #8
                Stemte Bolly, men jeg savnet en nominasjon til BBS for målet hans mot Start. Snakk om å vise muskler, et herlig mål!

                (fra 6.10 )
                Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

                Kommentar

                • gutt94
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2007
                  • 3271

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av caLitri
                  Jeg gikk for nummer 10. Målet i seg selv er ikke noe spesielt bra. men spillet før er fantastisk og ser så jævlig lett ut.

                  Jeg tok målet til kippe borte mot Haugesund.


                  Noe video på dette forsøket til kippe? Må ha glemt det jeg
                  KnutHSolberg

                  Kommentar

                  • El Caco
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2009
                    • 2286

                    #10
                    Bolly.
                    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                    Kommentar

                    • andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

                      #11
                      Det er vanskelig å kåre et årets mål. Bolly sitt er det vakreste rent teknisk. Høyt nivå på det han gjør det. Kippe sin suser er også herlig, men helt i den andre enden av aksen mellom fingerspitzgefühl og brutalitet (se vedlagt illustrasjon).



                      Jeg er også av den oppfatningen at BBS mål mot Start er rimelig rått. Han bare velter unna et stopperpar som om de skulle være pappfigurer.
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                      Kommentar

                      • HolterKanaris
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 1603

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av andersmm
                        Det er vanskelig å kåre et årets mål. Bolly sitt er det vakreste rent teknisk. Høyt nivå på det han gjør det. Kippe sin suser er også herlig, men helt i den andre enden av aksen mellom fingerspitzgefühl og brutalitet (se vedlagt illustrasjon).



                        Jeg er også av den oppfatningen at BBS mål mot Start er rimelig rått. Han bare velter unna et stopperpar som om de skulle være pappfigurer.

                        Jeg liker måten du bruker enkle illustrasjoner for å vise hva du mener. Helt i tråd med hvordan jeg selv opererer (Idiotisk ord forresten. Op er er er).
                        ***Større baller enn vett***

                        Kommentar

                        • Seb.R
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 4159

                          #13
                          Selv stemte jeg på Bollys perle.

                          Men når vi først snakker om pene mål fra 2010-sesongen, så må ikke 3-2-målet borte mot Molde glemmes. Sinnsykt godt forarbeid av Edwin. Han vinner ballen på egen banehalvdel, spurter som et helvete, vender bort to menn og legger et perfekt innlegg med utsiden av foten mot bakerste, hvor Tarik prikker ballen inn med hodet.

                          Angrepet starter på 02:40

                          www.sebastianramsland.com
                          www.twitter.com/sebramsland

                          Kommentar

                          • Nosferatu
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 699

                            #14
                            Det ble litt useriøst, men Kippes mæl mot Haugesund gjennomsjarmerer meg så til de grader hver gang at jeg ikke klarte å holde meg.
                            For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

                            Kommentar

                            • Leif A
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 3962

                              #15
                              Jeg synes utvalget av kandidater er noe merkelig. Flere av målene oppfatter jeg som høyst ordinære.
                              BBS sin scoring borte mot Start er nevnt. I tillegg savner jeg Kiko sin scoring i Haugesund. Var vel ikke veldig mye dårligere enn Bolly sin.
                              Knurr...

                              Kommentar

                              • sholen
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2009
                                • 381

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Leif A
                                Jeg synes utvalget av kandidater er noe merkelig. Flere av målene oppfatter jeg som høyst ordinære.
                                BBS sin scoring borte mot Start er nevnt. I tillegg savner jeg Kiko sin scoring i Haugesund. Var vel ikke veldig mye dårligere enn Bolly sin.
                                Det er kanskje ikke like pent som Bolly sitt, men det burde vært med. Det samme burde Arild sin 5-0 eller 6-0 scoring mot Hønefoss. Nydelig forarbeid av Tarik, før ballen blir spilt over motsatt til Karim som slår inn og Arild går opp og header i lengste hjørne. Synes også at Tarik sin redusering mot Molde burde vært med også.

                                Kommentar

                                Working...