Folkets spiller

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Folkets spiller

    Kom på en genial ide hva om vi greier og finne 1000 personer som er villige til og bli trekt 200,kr i mnd i 3-4 år for og finansiere lønna til Tarik. Dette blir 2,4 mill i året. Har hørt med flere suportere på jobben og alle er med om dette blir en realitet. Hva synes folket der ute??.Tror fort at vi greier og finne flere en 1000 stk også om dette blir aktuelt.
  • *46*

    #2
    Hvis du ikke sier noe til kjærringa mi, så er jeg med. Betaler gladlig 200 spenn i måneden.

    (Har jo et fadderbarn som for 240 spenn gjennom Plan. Kan jeg eventulet da kalle Tarik mitt andre fadderbarn og ha bilde av han på kjøleskapet også? )

    Kommentar

    • Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

      #3
      Opprinnelig skrevet av tullebukk
      Kom på en genial ide hva om vi greier og finne 1000 personer som er villige til og bli trekt 200,kr i mnd i 3-4 år for og finansiere lønna til Tarik. Dette blir 2,4 mill i året. Har hørt med flere suportere på jobben og alle er med om dette blir en realitet. Hva synes folket der ute??.Tror fort at vi greier og finne flere en 1000 stk også om dette blir aktuelt.
      Hva om 200 stk trekker seg etter et år? Blir mye penger av slikt.

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        #4
        Jeg er selvfølgelig med hvis det faktisk blir noe av.

        At man skaffer 1000 stk har jeg derimot ingen tru på. 150-200 personer kan være mulig selv om også det vil være vanskelig.

        Det som kan være interessant er hvis man får til avtaler med investorer og næringsliv som f.eks lover å doble beløpet fansen selv skaffer. Klarer man det med 3-4 forskjellige aktører kan man må til noe med dette.
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • Emil B
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2006
          • 5921

          #5
          Det er urealistisk at et slikt opplegg vil bli noe av.

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7055

            #6
            Ikke for å være negativ, men betale lønna til en 22 år gammel fotballspiller med mine egne penger? Der går grensa.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              #7
              Opprinnelig skrevet av trigz
              Ikke for å være negativ, men betale lønna til en 22 år gammel fotballspiller med mine egne penger? Der går grensa.
              Kan jeg spørre hvorfor???

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                #8
                Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                Jeg er selvfølgelig med hvis det faktisk blir noe av.

                At man skaffer 1000 stk har jeg derimot ingen tru på. 150-200 personer kan være mulig selv om også det vil være vanskelig.

                Det som kan være interessant er hvis man får til avtaler med investorer og næringsliv som f.eks lover å doble beløpet fansen selv skaffer. Klarer man det med 3-4 forskjellige aktører kan man må til noe med dette.
                10 av 10 Lsk fans på jobben svarte at dette hadde dem blitt med på.

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7055

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                  Kan jeg spørre hvorfor???
                  Ja, mer enn gjerne. Grunnen er at jeg ikke ser en eneste grunn til at jeg skal subsidiere en overbetalt fotballspiller med mine egne penger - og ett sted får virkelig grensa gå. Er jeg en profesjonell fotballklubb? Nei, det er jeg ikke. Derimot er LSK det. Hvis verken klubben eller investorene deres er interesserte i å hyre Tarik, skjønner jeg ikke hvorfor vanlige lønnsmottakere burde subsidiere klubben (og jeg tror neppe Tarik ville ønsket det heller, for å si det pent).

                  Da spytter jeg heller i et par hundre ekstra i måneden til SOS Barnebyer på Haiti.
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                    Hva om 200 stk trekker seg etter et år? Blir mye penger av slikt.
                    Dette må selvfølgelig være bindene og betaler du ikke så blir det INKASSO.

                    Kommentar

                    • *46*

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av trigz
                      Ja, mer enn gjerne. Grunnen er at jeg ikke ser en eneste grunn til at jeg skal subsidiere en overbetalt fotballspiller med mine egne penger. Er jeg en profesjonell fotballklubb? Nei, det er jeg ikke.
                      Ser på det med litt andre øyne. For tre-fire pils på puben mindre i uka, er man med på et kjempekult prosjekt!

                      Kommentar

                      • tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av trigz
                        Ja, mer enn gjerne. Grunnen er at jeg ikke ser en eneste grunn til at jeg skal subsidiere en overbetalt fotballspiller med mine egne penger. Er jeg en profesjonell fotballklubb? Nei, det er jeg ikke.
                        Men du kjøper sikkert ei kasse øl i mnd ,er du alkoholiker for det. Nei det er du ikke

                        Kommentar

                        • Tony
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4737

                          #13
                          Synes vi skal fokusere på det supportermessige mens LSK fokuserer på det sportslige.

                          Kommentar

                          • thomasg
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Nov 2003
                            • 122

                            #14
                            Og bruke næringslivet som foreslått her trur jeg er lurt, spesielt sponsorer av LSK. Å fått Tarik på en skikkelig kontrakt med klubben (ikke lån) tror jeg hadde vært et skikkelig løft sånn som situasjonen er nå. Det ville skapt mere publisitet, positivitet og sannsynligvis økt sesongkortsalg. Og økt blest om klubben er en fordel for sponsorer også. I tillegg ville det sikkert være kanarifans som kunne spyttet i noen kroner dersom det også skulle vært nødvendig.

                            Vi trenger i hvertfall noen positive nyheter ang. spillere nå siden det kun er snak om spillere som ønsker seg bort nå

                            Kommentar

                            • sten
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2005
                              • 873

                              #15
                              Veit ikke om LSK i det hele tatt har tatt kontakt for å ta en prat med Tarik. Du snoke litt rundt tullebukk, Er alltid en høydare når jeg ser du har ett innlegg

                              Kommentar

                              • HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6075

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av *46*
                                Ser på det med litt andre øyne. For tre-fire pils på puben mindre i uka, er man med på et kjempekult prosjekt!

                                20kr pilsen? Hvor drar du ut i helgene?

                                Kommentar

                                • *46*

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av HSft
                                  20kr pilsen? Hvor drar du ut i helgene?
                                  Var vel helst måneden det skulle stå der...

                                  Kommentar

                                  • iL
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 10771

                                    #18
                                    hadde vi snakka Koren når han dro, hadde jeg blitt med på dette? Tarik? nei han er ikke verdt det.

                                    da bruker jeg heller de penga på tifo.
                                    Kanarifugla flyr høyt i år!

                                    Kommentar

                                    • Folke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2008
                                      • 5955

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av thomasg
                                      Og bruke næringslivet som foreslått her trur jeg er lurt, spesielt sponsorer av LSK. Å fått Tarik på en skikkelig kontrakt med klubben (ikke lån) tror jeg hadde vært et skikkelig løft sånn som situasjonen er nå. Det ville skapt mere publisitet, positivitet og sannsynligvis økt sesongkortsalg. Og økt blest om klubben er en fordel for sponsorer også. I tillegg ville det sikkert være kanarifans som kunne spyttet i noen kroner dersom det også skulle vært nødvendig.

                                      Vi trenger i hvertfall noen positive nyheter ang. spillere nå siden det kun er snak om spillere som ønsker seg bort nå
                                      Akkurat! Tarik er akkurat det klubben hadde trengt for å skape litt publisitet igjen, Tarik er en spiller klubben/investrorer bør strekke seg litt ekstra for å få. Greit nok at klubben er på god vei til nye tider med lavere lønn o.l., men hvor mange hadde ikke satt pris på om f.eks. klubben brukte 4-6 mill på å sikre seg Koren i sin tid videre.. Det er ikke en nye Kiko vi snakker om, men Tarik!!

                                      Kom igjen Sportsklubben, vis litt engasjement og tryll frem pengene og kontrakten Tarik vil ha! Ikke minst tryggheten og nærheten til sine nærmeste, samt friheten fra de mest intense FFK beboerne!

                                      Kommentar

                                      • lskgogo
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2010
                                        • 633

                                        #20
                                        Ingen her som tenker på signaleffekten det gir resten av spillera hvis vi plutselig har masse penger og dele ut til en norsk utenlandsproff som vender hjem?

                                        Tror ikke det er heldig hvis vi skal ha inn en i spillergruppa som fort tjener 2-3 ganger mer en nestemann. Ihvertfall ikke med holdningene Nosa, Ujah osv har vist i det siste.

                                        Skulle gjerne sett Tarik i Lillestrøm neste år jeg også. Men blir han for dyr, burde vi heller tenke i andre baner. Ikke noe vits i og delta på en ny lønnsfest.
                                        Tar seg en pause til mars 2012..

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎