Drakta i 2011

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • OppsalKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2008
    • 1881

    How difficult is it to have a jersey with sponsors in the same colour?

    I mean.... Yellow jersey, black trim with sponsor logo in black....


    Have LSK scored an own goal by saying that their kits can have sponsor logos in a different colour or set to a different background, eg. Nordea.?
    Nå bosatt på Rasta !!!!!

    Alltid Celtic og LSK

    Kommentar

    • *46*

      Ca$h - alt handler om ca$h og atter ca$h. Ønsker man sportslig satning, god forhold i klubben eller vil man kutte ned på dette for å få sponsorene med sort logo på drakta?

      Jeg vet hva jeg velger.

      Kommentar

      • Rune
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2008
        • 1229

        Opprinnelig skrevet av Stray Cat
        Ikke mer troverdig enn andre rykter. Det kom fra flere hold, som pleier å vite hva de snakker om, omtrent samtidig som at annonseringen av en høydare på kick-off fikk en flau bråbrems.
        Ikke for å skrape skorpen av gamle sår, men den flaue bråbremsen kan LSK fint takke seg selv for.

        At man ikke kom i mål med UNICEF kunne alle levd med. Til og med vi skjønner at ting ikke alltid blir som man vil. At man likevel valgte å fortsette å kjøre på med det fantastiske, nyskapende opplegget, selv etter at det hadde kollapset, er håpløst.

        Kick-offen kunne fint vært reddet inn med Stefan Gislason.

        Rune
        "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

        Kommentar

        • glasgow
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2007
          • 1251

          Opprinnelig skrevet av *46*
          Ca$h - alt handler om ca$h og atter ca$h. Ønsker man sportslig satning, god forhold i klubben eller vil man kutte ned på dette for å få sponsorene med sort logo på drakta?

          Jeg vet hva jeg velger.
          Kanske sponsorene kunne dratt seg litt i nakken og tenkt litt nytt de også.
          Den sportslige satsingen fører til flere på kamp og mer publisitet i tv og aviser/nett.
          Som igjen fører til mer profilering.
          Men vet vel at drakten desverre blir mye lik den i fjor.
          Savner opel jeg !!!

          Kommentar

          • *46*

            Opprinnelig skrevet av glasgow
            Kanske sponsorene kunne dratt seg litt i nakken og tenkt litt nytt de også.
            Den sportslige satsingen fører til flere på kamp og mer publisitet i tv og aviser/nett.
            Som igjen fører til mer profilering.
            Men vet vel at drakten desverre blir mye lik den i fjor.
            Savner opel jeg !!!
            Man har kanskje litt bedre kort på hånda nå om dagen ?

            Kommentar

            • heidar
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2004
              • 2121

              Opprinnelig skrevet av *46*
              Ca$h - alt handler om ca$h og atter ca$h. Ønsker man sportslig satning, god forhold i klubben eller vil man kutte ned på dette for å få sponsorene med sort logo på drakta?

              Jeg vet hva jeg velger.
              Regner med det er derfor vi er den eneste klubben i Tippeligaen der drakta ser ut som et juletre.

              Godset klarte å få det til, men de har vel råd? Sarpsborg? Bodø/Glimt?
              En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

              Endelig er mørketida over.

              Kommentar

              • El Caco
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2009
                • 2286

                Opprinnelig skrevet av heidar
                Regner med det er derfor vi er den eneste klubben i Tippeligaen der drakta ser ut som et juletre.

                Godset klarte å få det til, men de har vel råd? Sarpsborg? Bodø/Glimt?
                Samtidig må Godset klare seg med skadeskutte Lars Iver Strand og Kovacs - mens vi kan kose oss med Andersson, Jesper, Palmi, Guy Roger, Scheel, Ramovic, Midtgarden ++++

                Jeg vet hva jeg også velger.
                Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                Kommentar

                • Raskolnikov
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 1452

                  Det er nok farget reklame som gjør at LSK kan satse igjen ja. Så jo akkurat det samme i år. Var en ellevill satsing etter at Nordea ble lansert på kickoff. Blir pinlig berørt over medsupportere som ser ut til å mene at LSK ikke er verdt noen verdens ting og må selge alt av sjel og stolthet i konkurransen mot andre klubber. Det andre får til er liksom uoppnåelig for stakkars lille oss. Hvor er stoltheten?
                  Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                  Kommentar

                  • lskgogo
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2010
                    • 633

                    Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å få neste års drakt klar til jul jeg... Rart enkelte klubber klarer dette år etter år, uavhengig av draktsponsor. Mens vi gjerne utsetter det så lenge som mulig. Tipper det hadde ligget en drakt under treet her i huset ihvertfall.
                    Tar seg en pause til mars 2012..

                    Kommentar

                    • FUGlinho
                      KFL styremedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 2454

                      Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                      Sitter fortsatt en hovedtrener i Molde som sørger for at det blir med drømmen.
                      Det er ikke han som har stoppa dette, men Unicef selv, som fryktet at Solskjær ikke ville blitt så happy for det... Sånn jeg har skjønt det så var alt det økonomiske i orden (?), men de trakk seg i siste liten...
                      Kim
                      Styremedlem KFL

                      Kommentar

                      • vermu
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2008
                        • 1729

                        Klikk.no er ledende på produkttester og praktiske råd innen bolig, motor, mote, mat, helse, teknologi og foreldre.


                        Nå er vel ikke dette drakta for 2011, men fin er den uansett.

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎