Lillestrøm Junior 2011

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • FUGlinho
    KFL styremedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2454

    eneste jeg la merke til igår som IKKE var bra, var valg av farge på t-skjortene med seriemester på.. sikkert bare flisespikkeri, men alikevel!
    lsk-junior-seriefinale-sr-2011-10-19-039.jpg
    Kim
    Styremedlem KFL

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13272

      Opprinnelig skrevet av FUGlinho
      eneste jeg la merke til igår som IKKE var bra, var valg av farge på t-skjortene med seriemester på.. sikkert bare flisespikkeri, men alikevel!
      [ATTACH=CONFIG]1760[/ATTACH]
      NFF har vel trykket opp seriemester-tskjorter med den fargen for årene frem til 2050, etter å ha lest at mortenP mente flere vif-juniorer allerede var klare for landsen. Står vel forhåndstrykt "Glenn Roberts" bakpå noen av de skjortene fra forrige tiår.

      Kommentar

      • sigurdsen
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 1818

        Pratet med Einar Lien som var på prøvespill for juniorlaget forrige uke, og han fikk beskjed om at han måtte være landslagspiller for å få tilbud om å få bli med videre.. Samme beskjed fikk en annen fra Lillehammer som var på prøvespill for noen uker siden, selvom rapportene sier at han er et hakk vassere enn flere LSK spillere!

        Greit nok at juniorlaget skal bestå av lokale unggutter, men er justisen slik at du må være i norgestoppen i din aldersgruppe for å få en skikkelig mulighet til å spille seg inn på laget?

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6075

          Opprinnelig skrevet av sigurdsen
          Pratet med Einar Lien som var på prøvespill for juniorlaget forrige uke, og han fikk beskjed om at han måtte være landslagspiller for å få tilbud om å få bli med videre.. Samme beskjed fikk en annen fra Lillehammer som var på prøvespill for noen uker siden, selvom rapportene sier at han er et hakk vassere enn flere LSK spillere!

          Greit nok at juniorlaget skal bestå av lokale unggutter, men er justisen slik at du må være i norgestoppen i din aldersgruppe for å få en skikkelig mulighet til å spille seg inn på laget?
          Klart vi kun vil hente spillere som er i norgestoppen i sin aldersgruppe. Vi driver ikke med breddeidrett. Det er også naturlig at vi velger yngre spillere i toppen av sin aldersgruppe enn eldre spillere, selv om de er litt vassere. De har nok fått avslag fordi de ikke var gode nok, ikke pga formaliteten rundt landsamper. Om det var formaliteten som avgjorde så hadde de aldri kommet på prøvespill.

          Det er nok vrient å få plass på juniorlaget til LSK, og det skal det være. Plassene i troppen er svært begrenset og spillere som Lundemo, Sakor og Trøen bør være meget aktuelle til neste sesong.

          Kommentar

          • Lars
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6156

            Poenget her er vel at spillere UTENFRA må være landslagsklasse (eller deromkring) for å få innpass. Det er naturlig at bredden i juniortroppen skapes av lokale spillere, som kan bli ålreite spillere for lokale klubber. Det er mye bedre at LSK utvikler spillere for klubber på Romerike enn at de utvikler spillere som drar tilbake til hjemstedet sitt når de blir seniorer.

            Kommentar

            • Joha
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 314

              Steffen Hjelmtvedt

              Steffen Hjelmtvedt prøve spillte for Raufoss i går kveld

              Kommentar

              • Bukkenbruse
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 515

                Opprinnelig skrevet av Joha
                Steffen Hjelmtvedt prøve spillte for Raufoss i går kveld
                Han har vært i kontakt med Brummundal også vet jeg....samma med Rustadbakken.

                Kommentar

                • Joha
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2003
                  • 314

                  Opprinnelig skrevet av Bukkenbruse
                  Han har vært i kontakt med Brummundal også vet jeg....samma med Rustadbakken.
                  overhørt faren til Steffen forrige som pratet med en oppi storhallen på Raufoss på forrige Lørdag da hørtes det ut som Stefffen skal spille for Raufoss i 2012

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    .....
                    Last edited by GIFKanari; 15.03.2012, 19:45. Begrunnelse: Stryk, feil tråd

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎