LSK-Hønefoss, 21. jan kl. 12, LSK-hallen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    #81
    Ohi.

    Kommentar

    • Stray Cat
      Moderator
      • Aug 2008
      • 5914

      #82
      Opprinnelig skrevet av Lars
      Ohi.
      Oki, :-) Så ikke -94-innlegget ditt før jeg posta.
      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6075

        #83
        Opprinnelig skrevet av sorcererals
        Number 7 have much to learn about football.
        No shit, Sherlock. He's born in 1979!


        What are your thoughts on number 11?

        Kommentar

        • sorcererals
          Juniormedlem
          Bøffelpromp
          • Aug 2010
          • 12

          #84
          Opprinnelig skrevet av HSft
          No shit, Sherlock. He's born in 1979!


          What are your thoughts on number 11?
          That's not good. iIf this is his game, he has done for football. number 11 do not make me any impression. I look Lillestrom game for the first time live. If not counting the final round of the tournament. But the match was very weak.

          Kommentar

          • Lars
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6156

            #85
            Ingen grunn til å være spesielt negativ etter denne TRENINGSkampen.

            De siste årene har vi sett en del kamper der vi ikke har skapt en dritt. Mot HBK hadde vi, foruten målet, disse positive situasjonene offensivt:

            - Farlig innlegg fra Ringstad som tre spillere kan/bør få en tå eller et hode på.
            - Meget bra forsering fra Björn der han prøver å chippe ballen over keeper.
            - Raid fra Nosa der han etter min mening skal ha straffe.
            - Volley fra Nosa som blir reddet på streken.
            - Ohi runder keeper og avslutningen blir reddet på streken.
            - Bra kontring der Ujah skal score fra 10 meter.
            - Fredrik header utenfor på åpent mål.

            Man blir litt lurt av den ekstremt kjipe rammen rundt kampen, samt at tenningsnivået alltid er relativt lavt i en treningskamp.

            I tillegg må vi huske på at spillerne er inne i en tøff treningsperiode, og dessuten manglet den beste spilleren fra den første kampen. Pluss på at Ringstad startet sin første kamp på et halvt år og at Solberg er ny, så var kanskje ikke dette så galt.

            Vi havnet på 10. plass i fjor, og fra laget som avsluttet sesongen har vi vel kun byttet reservekeeper og Kiko mot Nico. I tillegg var Tarik og delvis Tam bidragsytere til 10. plassen, og de ble aldri erstattet. Det er lov å vurdere kampene med en viss realisme mht kvaliteten på stallen.

            Kommentar

            • Gjest

              #86
              Speakeren i hallen var vel muligens høydepunktet på fredag i en ellers svak kamp..

              Lillestrøms spiller nr. 9 Nosa Igiebor ! scoret på straffe..
              Inn for Frode Kippe kom hans ukjente bror Steinar Kippe!

              La ellers merke til at Edwin satt helt alene 50 meter unna benken ?

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6075

                #87
                Opprinnelig skrevet av sorcererals
                That's not good. iIf this is his game, he has done for football. number 11 do not make me any impression. I look Lillestrom game for the first time live. If not counting the final round of the tournament. But the match was very weak.
                It was a weak game, and the team didn't really work as a team. However I think most of us are not that worried, because this is the second training match, and several of the players are showing signs of development.

                Thank you for contributing on the forum, it's fun to hear the opinions of someone who is not as biased as me and all the other people in the forum.

                There is a large consensus however among the fans that we need a new general on the midfield to take the place of nr 7. Who is a great guy, but a limited footballer. Especially when it comes to creativity and passing, which is needed to make the fast technical players shine.

                nr 16 is born in 94 and had his debut n the last game of last season, his shirt reflected his age back then. In this game he replaced our best player from the first game, Bolly, who was out with a small injury. But I think Ohi (nr 16) did a quite good job. He looks like his body outgrew him though=).

                Also, I do not think our biggest players performed very well in this game. Who do you think were the better performers in this weak match? Did you see anything positive in any of the players?

                Kommentar

                • perrern80
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2006
                  • 603

                  #88
                  Var på kampen på fredag, og syns alt i alt det var mye bra og bygge videre på! Litt urolig blir jeg over den sentrale midtbanen. "Rånern" hadde en 3-4 skikklige brølere. Ett håpfultt innslag var unge Ohi, som jeg virkelig gleder meg til og se utover sesongen, hadde noen fine raid med forserringer av 2-3 "høns" på sin venstre kant. Litt mer kjøtt på beina og vi har kant spilleren vi har lengtet etter

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13272

                    #89
                    Positivt å se utviklinga på individuelt nivå, negativt å se at vi forsatt sliter med tempo, bevegelser og effektivitet i overganger/angrep. Som lag er de langt fra der de skal være, krysser fingrene for en rivende utvikling frem til seriestart.

                    Kommentar

                    • ragnarrock
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2008
                      • 937

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av reka
                      Positivt å se utviklinga på individuelt nivå, negativt å se at vi forsatt sliter med tempo, bevegelser og effektivitet i overganger/angrep. Som lag er de langt fra der de skal være, krysser fingrene for en rivende utvikling frem til seriestart.
                      Så igår reprise av Heia Tufte, der Henning Berg var hentet inn som ekspert for å lære gutta å spille som et lag, dessuten virket han veldig positiv, kanskje det er håp for oss
                      *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                      -RagnarRock-

                      Kommentar

                      • BennyLem
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 2902

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av Lars
                        Ingen grunn til å være spesielt negativ etter denne TRENINGSkampen.
                        Helt klart ikke. La oss fortsette som Norgesmestere i uavgjort. Heia 2010.

                        To poeng tapt er i det minste ett poeng vunnet. Eller?

                        Opprinnelig skrevet av ragnarrock
                        Så igår reprise av Heia Tufte, der Henning Berg var hentet inn som ekspert for å lære gutta å spille som et lag, dessuten virket han veldig positiv, kanskje det er håp for oss
                        Vi kan vel erkjenne at Berg endelig fant et lag på rett nivå?
                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                        Kommentar

                        • Seb.R
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 4159

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av BennyLem
                          Helt klart ikke. La oss fortsette som Norgesmestere i uavgjort. Heia 2010.

                          To poeng tapt er i det minste ett poeng vunnet. Eller?



                          Vi kan vel erkjenne at Berg endelig fant et lag på rett nivå?
                          Slapp av a.

                          Søpla som blir betegna som en seriøs tittelutfordrer tapte 1-4 mot Ham-Kam. RBK tapte sin første treningskamp. Molde ble rundspilt av Kristiansund store deler av kampen, og slapp inn 3 mål.

                          Vi har sluppet inn 2 mål på 2 kamper, hvor vi i begge kamper har dominert spillet, og burde vunnet med 2-3 mål - i tillegg til at vi har brukt haugevis med unge spillere.

                          Hva var egentlig snittalderen de siste 45 mot Hønefoss?
                          www.sebastianramsland.com
                          www.twitter.com/sebramsland

                          Kommentar

                          Working...