Lillestrøm Sportsklubb - Fredrikstad FK fredag 28.1. kl 16:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13272

    #61
    Vi får se. Blir en hard overgang for mange, i denne sesongen må de dessverre levere mer enn individuelle prestasjoner og vintesbyrd om en stor fremtid. Blir ikke et klapp på skulderen om du velger feil innenfor 16-meteren på Åråsen, kula skal inn uansett om du må ofre tenna. Jeg ser noe av denne ansvarsfølelsen hos solberg, resten ser fremdeles ut til å være mer opptatt av å prestere på et personlig plan enn å sørge for seier. Håper vi får opp intensiteten på treningene kraftig før seriestart, at laget kjemper seg til noen seiere og at HB & co klarer den vanskelige balansegangen mellom å bygge selvtillit og stille krav.

    Kommentar

    • perrern80
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2006
      • 603

      #62
      [QUOTE=reka;440212]Kan vel trygt henge denne på to keepertabber


      Er vel ikke lenge før det viser seg at Alexander Nadj må inn og laseroperere øya sine, slik som Logi.

      Kommentar

      • Ginola
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2010
        • 549

        #63
        Opprinnelig skrevet av Kjølnerdomen
        Snakket med en kollega som har spilt sammen med både Bolly og Ohi på Holmlia, og han sa at Ohi går utenpå Bolly flere ganger som fotballspiller! Håper vi endelig har funnet gull her!
        Enig, Ohi viste mye bra. Om 3-5 år blir han knall god. Fortsatt bare 17 år, så her kan vi absolutt ha funnet gull. Venstrekanten i år tilhører nok Bolly. BBS, LilleBukken, Ringstad og Ohi var i mine øyne de beste på LSK i går, men av disse er det vel kun BBS vi kan regnge med at er i 11ern til seriestart.

        Forsvarsspillet var under enhver kritikk, og Nadj viste til de grader hvorfor han ikke var god nok for Raufoss. Ingen keepere bør slippe inn det første og siste målet til FFK. Vi har dessverre et keeper problem.

        På midten var Nosa og ES under pari. ES tror jeg ikke vi kan forvente så mye av, men at Nosa finner formen er sykt viktig. EK synes jeg viste null bedring fra i fjor, og jeg synes Solberg viste mer på 1o minutter enn det EK gjordde i hele fjor. Det var mye stønning på tribunen i går når EK klønete det til i kjent stil.

        Vi viste mye bra forover, så får vi uttelling på sjansene og forsvaret tetter igjen kan det bli en helt ok sesong. Heldigvis lenge til seriestart!!!

        Kommentar

        • Kimito
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 2600

          #64
          Opprinnelig skrevet av Kjølnerdomen
          Snakket med en kollega som har spilt sammen med både Bolly og Ohi på Holmlia, og han sa at Ohi går utenpå Bolly flere ganger som fotballspiller! Håper vi endelig har funnet gull her!
          Bare for å pirke. Ohi gikk utenpå Bolly som fotballspiller, men Bolly har tatt flere steg siden da. Det trenger Ohi å gjøre for å få noe ut av et kanskje enda større talent. Ikke minst er jeg begeistret over utviklingen til Bolly. Det er viktig ikke å snakke han ned (selv om det ikke var det du mente).
          Ferdigskåra

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            #65
            Opprinnelig skrevet av Emil B
            Er 611 så veldig galt da? De aller fleste jobber til 16.00.
            Sa ikke speakern 644?
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • LSK-supp.
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2003
              • 1023

              #66
              Opprinnelig skrevet av Hexaphim
              Jeg er spent på når motstanderne skal begynne å skjelve av BBS sin forlengede kontrakt. Han har vært temmelig ubrukelig i de første tre treningskampene.
              Jeg synes han var temmelig ubrukelig i hele fjorårssesongen også, hjelper lite med tendenser når han ikke leverer varene. Hvor mange mål var det spissen scoret i fjor...?

              Og ja, jeg tillater meg å kritisere egne spillere, jeg elsker klubben, ikke spillerne som kommer og går.
              I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

              Kommentar

              • Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

                #67
                Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                Jeg synes han var temmelig ubrukelig i hele fjorårssesongen også, hjelper lite med tendenser når han ikke leverer varene. Hvor mange mål var det spissen scoret i fjor...?

                Og ja, jeg tillater meg å kritisere egne spillere, jeg elsker klubben, ikke spillerne som kommer og går.
                Enig med deg. Viser glimt av storhet i blant, men alt i alt har han for få gode involveringer. Legenden/Fredrik/Ujah virker som det mest effektive valget pr i dag.

                Ringen holdt jeg øye på i 1. omg og han hadde vel 100% treffprosent på pasningene. Blir en stor spiller. Hvorfor tar ikke han cornere på høyresiden?
                Last edited by Kjell.T.Ring; 29.01.2011, 15:48.
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                Kommentar

                • Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

                  #68
                  Det kan virke som om BBS alltid går inn for å gjøre de mest kompliserte manøvrene med kula. Det er lekkert de gangene det fungerer, men i de aller fleste tilfellene roter han seg bort. Og det er få medspillere som klarer å forutse hva han kommer til å finne på.

                  Av og til kunne det lønnet seg å gjøre ting litt enklere.
                  Knurr...

                  Kommentar

                  • Kjølnerdomen
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Jun 2008
                    • 148

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Kimito
                    Bare for å pirke. Ohi gikk utenpå Bolly som fotballspiller, men Bolly har tatt flere steg siden da. Det trenger Ohi å gjøre for å få noe ut av et kanskje enda større talent. Ikke minst er jeg begeistret over utviklingen til Bolly. Det er viktig ikke å snakke han ned (selv om det ikke var det du mente).
                    Enig! Jeg er en av dem som hadde VELDIG høye forhåpninger til Bolly etter det vi fikk se i begynnelsen av LSK-tida hans, men som mistet troa fullstendig da gutten virket ekstremt veik. Virker som han har tatt tak i dette, og nå er troa på gutten tilbake! Bolly kommer til en bli en viktig brikke i angrepsspillet vårt i år!
                    Last edited by Kjølnerdomen; 30.01.2011, 00:48. Begrunnelse: Skriveleif

                    Kommentar

                    • Grusom B
                      Generalissimo Bellisimo
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6248

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Leif A
                      Det kan virke som om BBS alltid går inn for å gjøre de mest kompliserte manøvrene med kula. Det er lekkert de gangene det fungerer, men i de aller fleste tilfellene roter han seg bort. Og det er få medspillere som klarer å forutse hva han kommer til å finne på.

                      Av og til kunne det lønnet seg å gjøre ting litt enklere.
                      Dette gnagde meg i hele fjor. Jeg tror jeg ymtet frempå om det noen ganger også. Han prøver alltid på det mest sexy tenkelig, og det funker sjeldnere enn hva han åpenbart tror. Han har åpenbart lekt seg gjennom barne og ungdomsfotballen, og har enda ikke modnet nok til å forstå at det er mulig å slå en enkel femmeterspasning til en medspiller i stedet for å ta ballen ned med undersida av hælen og prøve å trikse seg forbi trettiseks forsvarsspillere med skruknotter av adamantium. Når han modner og lærer seg til å spille effektivt blir det noe helt annet . Han bør kurser i Arild umiddelbart. Så får vi bare håpe på at det skjer.
                      Ni principe ni rey...

                      D10S!

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎