Åpent hus på Åråsen på torsdag

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • okb
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2377

    Åpent hus på Åråsen på torsdag

    Siden ingen har lagt ut denne her ennå så gjør jeg det. Denne bør vel være sticky.

    Åpent hus på Åråsen på torsdag

    Torsdag 27. januar klokka 19:00 inviterer LSK til supportermøte på Åråsen for alle gule og svarte.
    Det skal aldri være en tvil om at LSK skal være en klubb for alle, og torsdag i neste uke inviteres det derfor til åpent hus på Åråsen.

    Alle som har følelser for LSK kan møte opp for å møte Henning Berg, Torgeir Bjarmann, Per Mathisen, Frode Kippe, Espen Søgård, Steinar Pedersen, Arild Sundgot og Stefan Logi Magnusson.

    Sportsdirektør og, for anledningen, konfransier Torgeir Bjarmann vil åpne møtet. Deretter vil Per Mathisen og Henning Berg ta over ordet før det åpnes for spørsmål fra salen til både Bjarmann, Berg, Mathisen og alle spillerne.

    Det blir enkel servering, og alle oppfordres til å komme.

    LSK.NO vil selvsagt være på plass med oppdateringer på LSK-LIVE for deg som bor for langt unna Åråsen.

    Supportermøtet begynner klokka 19:00 torsdag 27. januar på Åråsen konferansesenter. Vel møtt!
    Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5914

    #2
    Opprinnelig skrevet av okb
    LSK.NO vil selvsagt være på plass med oppdateringer på LSK-LIVE for deg som bor for langt unna Åråsen.
    Flinke LSK-LIVE!! :-)
    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

    Kommentar

    • OppsalKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2008
      • 1881

      #3
      Hvem andre skal være med?

      Thumbs up on the bottom of this message to signify attendance?

      Could someone else ask some questions on behalf of those unable to attend perhaps? Any volunteers?
      Nå bosatt på Rasta !!!!!

      Alltid Celtic og LSK

      Kommentar

      • okb
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2377

        #4
        LSK stiller med hele bøtteballetten i kveld på åpent møte på Åråsen.

        Henning Berg, Torgeir Bjarmann, Per Mathisen, Frode Kippe, Espen Søgård, Steinar Pedersen, Arild Sundgot og Stefan Logi Magnusson.

        I tillegg Per Mathisen.

        Starter klokka 19:00.

        Ta med deg venner og bekjente til en hyggelig kveld.
        Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

        Kommentar

        • kimmern
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2005
          • 1174

          #5
          hvor på stadion er konferansesenteret?

          Kommentar

          • okb
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2377

            #6
            Akkurat samme sted som administrasjonen har kontorer. Inngang ved På Sparket. Opp i andre etasje.
            Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

            Kommentar

            • Lars
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6156

              #7
              Synes informasjonen om dette møtet har vært litt misvisende.

              Når jeg leste dette...

              "Alle som har følelser for LSK kan møte opp for å møte Henning Berg, Torgeir Bjarmann, Per Mathisen, Frode Kippe, Espen Søgård, Steinar Pedersen, Arild Sundgot og Stefan Logi Magnusson.

              Sportsdirektør og, for anledningen, konfransier Torgeir Bjarmann vil åpne møtet. Deretter vil Per Mathisen og Henning Berg ta over ordet før det åpnes for spørsmål fra salen til både Bjarmann, Berg, Mathisen og alle spillerne."


              ...tenkte jeg at møtet skulle bestå av noen standard bla-bla-bla-fraser uten spesielt mye innhold fra Torgeir, Mathisen og Henning, før salen skulle ta over styringa med spørsmål.

              Men ut fra live-oppdateringa virker det som om dette er et SINNSSYKT bra opplegg, der det blir holdt en lang rekke (minst 10?) godt forberedte og innholdsrike foredrag av alt fra hovedtrener via keepertrener til sportsdirektør.

              Hadde jeg visst om dette, hadde jeg omprioritert litt og tatt en tur. For dette virker helt annerledes enn LSK-opplegg jeg har besøkt tidligere.

              Kjempetommel for arrangementet, men tommel ned for å ikke forklare godt nok hva arrangementet var. Blir som at en eiendomsmegler legger ut om "flott enebolig i Oslo" i annonsen når han har fått i oppdrag å selge Slottet.

              Kommentar

              • ChriZza
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 4265

                #8
                Det var knall-opplegg. Gutta var godt forberedte med powerpoints og punktlister. De gikk igjennom sine arbeidsoppgaver og prioriteringer. Henning kjørte t.o.m film og analyserte situasjoner og tegna opp forskjellige planer og løsninger. Og til slutt fikk man stille spørsmål som man ville. Ronnie og Arild hadde ihvertfall nok på hjertet

                Begynte faktisk å glede meg til sesongstart! Angrer ikke et sekund på at jeg prioriterte dette ikveld.

                Kommentar

                • Rønnern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6690

                  #9
                  Dette var meget gode greier. Magnus og Petter fortalte godt og inngående om deres roller som spillerutviklere, meget interessant innlegg fra keepertrener Albertsen, opplysende om skadeforbygging fra det medisinske ved Kveen.

                  Dagens beste:
                  Torgeir, som var meget morsom og veldig åpen om hvordan man alltid ligger godt i forveien med tanke på aktuelle spillere. Kanskje så mye som et år før spilleren kommer til LSK, starter man med kartlegging osv.

                  Vedr. scouting så ble det sagt at Torkildsen veit om absolutt alle spillere fra 1.- 3. divisjon i dette landet. Så fort en ung spiller debuterer, så vet vi om det og begynner å kartlegge.

                  Og dersom det ble født barn med gode gener så var Sannerud på plass på fødestua for å snakke med foreldrene

                  Henning var også mye mer ledig og løs når han presenterte enn han har vært tidligere, mye humor, masse armer og meget, meget interessant med tanke på gjennombruddshissighet mot etablert forsvar.

                  Dere som ikke var der, kan angre, dette var rett og slett strålende!
                  Mvh Ronnie "The Runner"
                  LSK for alltid

                  Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                  Kommentar

                  • glasgow
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2007
                    • 1251

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                    Dette var meget gode greier. Magnus og Petter fortalte godt og inngående om deres roller som spillerutviklere, meget interessant innlegg fra keepertrener Albertsen, opplysende om skadeforbygging fra det medisinske ved Kveen.

                    Dagens beste:
                    Torgeir, som var meget morsom og veldig åpen om hvordan man alltid ligger godt i forveien med tanke på aktuelle spillere. Kanskje så mye som et år før spilleren kommer til LSK, starter man med kartlegging osv.

                    Vedr. scouting så ble det sagt at Torkildsen veit om absolutt alle spillere fra 1.- 3. divisjon i dette landet. Så fort en ung spiller debuterer, så vet vi om det og begynner å kartlegge.

                    Og dersom det ble født barn med gode gener så var Sannerud på plass på fødestua for å snakke med foreldrene

                    Henning var også mye mer ledig og løs når han presenterte enn han har vært tidligere, mye humor, masse armer og meget, meget interessant med tanke på gjennombruddshissighet mot etablert forsvar.

                    Dere som ikke var der, kan angre, dette var rett og slett strålende!
                    Ble det tatt opp hvorfor laget som har en av Norges beste forsvarsspillere gjennom tidene som hovedtrener, slipper inn "mest" mål i tippeligaen.

                    Kommentar

                    • Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av glasgow
                      Ble det tatt opp hvorfor laget som har en av Norges beste forsvarsspillere gjennom tidene som hovedtrener, slipper inn "mest" mål i tippeligaen.
                      Nei, Henning presenterte sine tanker om hvordan LSK skal spiller offensivt mot etablert forsvar, var ikke inne på defensiv fokus i det hele tatt.

                      Men premissene i spørsmålet ditt er heller ikke riktig. 7 lag slapp inn færre mål enn LSK i fjor, 4 lag hadde bedre målforskjell.
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                      Kommentar

                      • glasgow
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2007
                        • 1251

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Rønnern
                        Nei, Henning presenterte sine tanker om hvordan LSK skal spiller offensivt mot etablert forsvar, var ikke inne på defensiv fokus i det hele tatt.

                        Men premissene i spørsmålet ditt er heller ikke riktig. 7 lag slapp inn færre mål enn LSK i fjor, 4 lag hadde bedre målforskjell.

                        Mente jo ikke "mest", skrev det med litt glimt i øyet.
                        Selv om han ikke tok opp det i går, håper jeg de jobber mye med forsvarsspillet.
                        Takk for svaret.

                        Kommentar

                        • Lars
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6156

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Rønnern
                          Dere som ikke var der, kan angre, dette var rett og slett strålende!
                          Dette høres ut som et fantastisk bra opplegg, men som sagt, med tanke på LSKs arrangementshistorikk, var det helt umulig å skjønne dette på forhånd. Hadde man ofret et par linjer i invitasjonen på å nevne at det ble servert godt forbredte foredrag (ikke bare kaffe og kaker) om ting som angrepsspill, skadeforebygging og spillerlogistikk, kan jeg garantere at oppmøtet hadde vært doblet eller tredoblet. Folk som kjenner meg veit hvor genuint interessert jeg er i alt som skjer i og rundt klubben, så det at jeg prioriterte andre ting i går kveld, sier faktisk en del om invitasjonen (og LSKs historikk med sånne tiltak).
                          Last edited by Lars; 28.01.2011, 10:31. Begrunnelse: La til noe.

                          Kommentar

                          • Stray Cat
                            Moderator
                            • Aug 2008
                            • 5914

                            #14
                            Takker også Håkon og OKB for fire timers tørn med Live-oppdatering for oss som uansett ikke kunne vært tilstede. I en perfekt verden kunne jeg ønske litt mer detaljert info om foredragene og mindre småprat om andre ting, men har stor forståelse for at simultanreferering er en vanskelig oppgave.

                            Siden foredragene var godt forberedt, hadde det kanskje vært mulig å legge disse ut på nettet? Selvfølgelig avhenger det av godkjenning fra LSK og foredragsholderne. Streaming med fast kamera og mic er et annet forslag, men utstyr og lyd er ofte en utfordring.

                            Det var til tider skrekkinngydende underholdning. Gårdagens ønske på live'en:

                            [Kommentarer fra Tarik: ]
                            Jeg synes det bør gjøres noe med sang mellom innmarsj og avspark.. Det blir en helt klart ekstra tenning. Og hvorfor ikke spille av musikk når LSK scorer? som blir en kjenningslåt når de scorer. sånn som de har i Stabæk.. Genialt.
                            Kjære alle høyere makter - La meg slippe!!
                            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                            Kommentar

                            • HSft
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2004
                              • 6075

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                              Det var til tider skrekkinngydende underholdning. Gårdagens ønske på live'en:
                              LSK.no gjorde en god jobb med live referatet. Det var en god del merkelige forslag og innskudd som kom fra lytterne .

                              Kommentar

                              • knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9412

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Lars
                                Bla, bla bla....
                                Snurt Lars?

                                Kommentar

                                • iL
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 10771

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av knut
                                  Snurt Lars?
                                  tåpelig innlegg.

                                  Jeg er helt enig med Lars, jeg prioriterte andre ting nettopp pga av at det ikke hørtes interesant nok ut. LSK kunne informert mye bedre her.

                                  Tommel opp til okb og Håkon (jeg leste chatten i etterkant)
                                  Kanarifugla flyr høyt i år!

                                  Kommentar

                                  • knut
                                    Make knut Great Again
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2006
                                    • 9412

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av iL
                                    tåpelig innlegg.
                                    Synes ikke det. Positiv overraskelse fra klubben. Løst og ledigt.

                                    Kommentar

                                    • Johnny Sack
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Jun 2007
                                      • 127

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                      Takker også Håkon og OKB for fire timers tørn med Live-oppdatering for oss som uansett ikke kunne vært tilstede. I en perfekt verden kunne jeg ønske litt mer detaljert info om foredragene og mindre småprat om andre ting, men har stor forståelse for at simultanreferering er en vanskelig oppgave.

                                      Siden foredragene var godt forberedt, hadde det kanskje vært mulig å legge disse ut på nettet? Selvfølgelig avhenger det av godkjenning fra LSK og foredragsholderne. Streaming med fast kamera og mic er et annet forslag, men utstyr og lyd er ofte en utfordring.

                                      Det var til tider skrekkinngydende underholdning. Gårdagens ønske på live'en:



                                      Kjære alle høyere makter - La meg slippe!!
                                      Hæ? Hadde vært utrolig kult det da! Hva med "simply the best" med Tina Turner hver gang vi putter?

                                      Kommentar

                                      • Tony
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 4737

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Johnny Sack
                                        Hæ? Hadde vært utrolig kult det da! Hva med "simply the best" med Tina Turner hver gang vi putter?
                                        Tenk deg Rosa Helikopter sangen! Hadde vært helt konge da

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎