Ny lsk.no lanseres i dag 4. februar!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • okb
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2377

    Ny lsk.no lanseres i dag 4. februar!

    Hei alle gule og svarte venner!

    Klokka 15 i dag ble bryteren vridd om: LSK lanserer ny nettside!

    Mye arbeid gjenstår fremdeles på siden, men vi ønsket å lansere denne før vi reiser til La Manga i morgen. Dermed er vi ferdig med den gamle plattformen og kan utvikle den nye siden videre. Vi er som dere forstår langt i fra ferdige med utviklingen av lsk.no.

    Det er ikke mange nye dingser, men vi håper likevel at flertallet vil like den. Vi jobber videre med mange nye prosjekter. LSK vil være langt framme både på nett og mobil framover.

    Dette skal være en nettside for hele klubben. Det betyr at du skal finne informasjon, nyheter og mye mer om a-laget, rekruttlaget, juniorlaget og ikke minst damelaget. Vi skal også ha undersider for alle ungdomslagene våre. Flere av valgene er deaktivert nå, og derfor kan menyene se noe tynne ut. Det oppdateres opp mot sesongstarten både for gammel og for ung.

    Vi tar gjerne i mot tips, råd og ønsker her på forumet. Hvis du vil sende oss mail kan du gjøre det på tips@lsk.no.

    Bryteren ble vridd om klokka 15, men det kan ta tid før den oppdateres hos deg.

    stressa hilsen fra
    Ole K / LSK
    Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

  • Robiwan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2006
    • 603

    #2
    Sagt det før og sier det igjen, all cred til jobben som blir lagt i LSK.no. At dere nå sier at dere vil satse på mobil ser jeg på som veldig positivt da jeg tror flere og fler vil surfe mobilt.

    Ta gjerne en titt på Kotaku.com på PC og iphone for å se hvor forskjellig samme innhold kan vises mobilt vs desktop.

    Det er også veldig populært og ha diskusjoner under hver sak(flere store norske gjør det, som vg.no, hw.no, itavisen.no osv) hva med at implimenterer noe slikt her også. Hvor hver nyhetssak for et eget emne i Kanari-fansen sitt forum.

    -my 50 cent.
    Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

    Kommentar

    • gutt94
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2007
      • 3271

      #3
      Det er jeg mer imor det du kom med Robiwan.

      Det å da ha et forum her med så utrolig mange tråder, neitakk! Det blir nok ingen slager for forumet.

      Da tror jeg nok heller LSK må få til en eget forum. Men funksjonen i seg selv er jo fin, men ikke oppimot dette forumet tror jeg.
      KnutHSolberg

      Kommentar

      • mooph
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 1496

        #4
        Går du inn på artiklene der er det jo gjort klart for kommentarer...

        Liker den nye siden bedre enn den gamle. Kunne kanskje hatt litt hint av gul bakgrunn på artiklene (men unngå kontrastene den gamle siden hadde).
        Fugla mot nye høyder

        Kommentar

        • Robiwan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2006
          • 603

          #5
          Absolutt en god diskusjon om dette skulle legges under Kanari-fansen sitt forum eller om lsk skulle oppretthold sitt eget forum. Dette er vel også litt avhengig om man ønsker at Kanari-fansen skal være uavhengig av klubben, på en annen side er det vel litt pes og ha to nick, et for kfl og et for lsk.no.

          Anngående rotette med en tråd for hver sak syntes jeg dette fungere utmerket for hw.no og deres søstersider. Man kan se hvordan det er lagt opp her: http://www.diskusjon.no/index.php?showforum=107.

          Man kan argumentere med at diskusjon.no(hw.no sitt forum) har en større bruker gruppe som nylig rundet 200.000 brukere og derfor passer denne strukturen bedre der, men jeg tør å påstå at kfl sine brukere er mer entusiastiske.

          Uansett tror jeg det er veldig lurt å ha en diskusjon nederst i en hver sak for LSK.no, slik holder man brukeren lengere på siden og man for mye "gratis" innhold gjennom såkalt user created content. Baksiden er selvfølgelig modering, men vil tru det lar seg løses.
          Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

          Kommentar

          • Robiwan
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2006
            • 603

            #6
            Opprinnelig skrevet av mooph
            Går du inn på artiklene der er det jo gjort klart for kommentarer...
            Så ikke det før nå....
            Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

            Kommentar

            • mooph
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 1496

              #7
              Opprinnelig skrevet av Robiwan
              Absolutt en god diskusjon om dette skulle legges under Kanari-fansen sitt forum eller om lsk skulle oppretthold sitt eget forum.
              Jeg synes KFL burde holde seg unna lsk.no sidene, modereringa vil måtte bli for tett knytta opp til klubbens regelverk og synsing. Det er bedre å være uavhengig å stå på egne bein mht til diskusjonene.
              (F.eks: Hva mener TV2 om en "Øl drikke debatt" på "LSK sine nettesider")

              lsk.no kan ha artikkelkommentarer (type anonym vg.no stil), men jeg tror ikke det er liv laga for et eget åpent forum der. Det holder lenge med spiller/trener blogger som "private ytringer" (i tillegg til artikkel kommentarer).
              Fugla mot nye høyder

              Kommentar

              • UltraFo
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2007
                • 800

                #8
                ny side fortjener nye oppdaterte tribuneregler synes jeg!
                UFC ~ Gulsvarte Brødre

                Kommentar

                • Trondeo
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3062

                  #9
                  Flott side. Bra forbedring. Kanskje litt vanskelig å lese den grå skriften i artiklene men.

                  Kommentar

                  • Stray Cat
                    Moderator
                    • Aug 2008
                    • 5914

                    #10
                    Fin side. Men et krøkk å kopiere bilder til nyhetstråden her. Det var kanskje meningen? :-)
                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                    Kommentar

                    • Spntneous
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2007
                      • 1990

                      #11
                      Nydelig! Dette ser supert ut! Håper online-shopen får en like god oppussing
                      Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
                      Episodene ligger på iTunes og kfl.no

                      Kommentar

                      • Stray Cat
                        Moderator
                        • Aug 2008
                        • 5914

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                        Fin side. Men et krøkk å kopiere bilder til nyhetstråden her. Det var kanskje meningen? :-)
                        Jada, knut. Jeg vet du tomler ned mine innlegg av prinsipp, men i dette tilfellet, Hva svarer du på?
                        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                        Kommentar

                        • caLitri
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2007
                          • 634

                          #13
                          Jeg sliter veldig med LSK-TV filmene på den nye siden. slet også på den gamle når jeg måtte buker silverlight.
                          Har prøvd både iE og Firefox.
                          Klippene starter ikke og ser ikke ut til og laste heller.
                          Silverlight fungerer fint på feks tv2sumo.no
                          Noen tips?
                          Gi alt, stå på LSK

                          Kommentar

                          • knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9412

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                            Jada, knut. Jeg vet du tomler ned mine innlegg av prinsipp, men i dette tilfellet, Hva svarer du på?
                            At det var så vanskelig å legge ut bilder. Du har jo fixa're sjæl til og med:
                            Alt som er nytt om Fugla og som har allmenn interesse skal i denne tråden. Det forventes at alle (i hvert fall de som sender innlegg) til enhver tid holder seg oppdatert på nyhetstråden. Idéen er at lettvektsbrukere skal kunne få med seg det meste som er viktige nyheter og informasjon om Fugla uten å måtte lese en eneste


                            edit: ser at du har tatt en spansk en ved det bildet

                            Uansett, null stress

                            Kommentar

                            • Stray Cat
                              Moderator
                              • Aug 2008
                              • 5914

                              #15
                              Lot seg ikke kopiere rett over, noe som gikk helt greit fra det gamle lsk.no, så jeg måtte via imageshack. Det har ingen andre problemer med, altså?
                              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                              Kommentar

                              • Kjell.T.Ring
                                Poll St. Ring
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Dec 2005
                                • 11796

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                Lot seg ikke kopiere rett over, noe som gikk helt greit fra det gamle lsk.no, så jeg måtte via imageshack. Det har ingen andre problemer med, altså?
                                Det funker ikke å copy/paste bilder fra nettet til forumet hvis jeg bruker Chrome, men det har ingenting med lsk.no å gjøre.

                                I Firefox og IE funker det fint.
                                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                Kommentar

                                • Tony
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4737

                                  #17
                                  I Safari også

                                  Kommentar

                                  • athomash
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Oct 2007
                                    • 118

                                    #18
                                    Ny flott side, men inneholder gammelt stoff...

                                    Hei

                                    Jeg er positiv til den nye siden, men man burde vel egentlig gå litt igjennom hva som legges ut, "rydde litt" og ikke bare kopiere det rått fra det gamle.

                                    Under sponsor, så reklameres det med sponsing for 2009 sesongen!!!

                                    "
                                    100,-klubben

                                    Følgende bedrifter har budsjettert med kr 100,- pr mål LSK scorer i Tippeligaen 2009.
                                    For dette mottar man et signert lagbilde og to billetter til valgfri kamp på Åråsen sesongen 2009."

                                    Kommentar

                                    • Stray Cat
                                      Moderator
                                      • Aug 2008
                                      • 5914

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                      Det funker ikke å copy/paste bilder fra nettet til forumet hvis jeg bruker Chrome, men det har ingenting med lsk.no å gjøre.

                                      I Firefox og IE funker det fint.
                                      OK. Har testet. Det er Opera som lager problemer for meg. My bad. Takk for hjelpa.
                                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                      Kommentar

                                      • gutt94
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2007
                                        • 3271

                                        #20
                                        Dere som sliter med å kopiere bilder ,ikke veldig vanskelig egentlig.

                                        Høyreklikk på bildet og velg "vis bildeinfo".
                                        Der får dere opp en link alla denne : http://www.lsk.no/filestore/2011/735...500&quality=75

                                        Sett da denne linken inn i denne her istedenfor stjernene [img]*******[/img]

                                        Da vil dere få opp bilde slik :

                                        KnutHSolberg

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎