2011's svar på Sandefjord 2010 blir LSK?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    #61
    Opprinnelig skrevet av *46*
    For min del handler det om hele laget.
    Spillerbørs for denne kampen er veldi enkelt Erling 3 resten av gutta kan gå hjem og skamme seg og ta seg en bolle karakter 1 på resten .

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      #62
      Opprinnelig skrevet av *46*
      For min del handler det om hele laget.
      Men fortsatt altså, det som liksom rettferdiggjør Søgårds plass er som fordufta. Og har vært det lenge!

      Kommentar

      • *46*

        #63
        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
        Men fortsatt altså, det som liksom rettferdiggjør Søgårds plass er som fordufta. Og har vært det lenge!
        Jeg gidder ikke plasser den ræva kampen i går på en enkelt spiller. Så enkelt er det.

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          #64
          Opprinnelig skrevet av *46*
          Jeg gidder ikke plasser den ræva kampen i går på en enkelt spiller. Så enkelt er det.
          Jeg ser du mangler argumenter og at Søgård pr. definisjon er en fredet spiller. Myten om ham får leve videre.

          Kommentar

          • *46*

            #65
            Opprinnelig skrevet av GIFKanari
            Jeg ser du mangler argumenter og at Søgård pr. definisjon er en fredet spiller. Myten om ham får leve videre.
            Argumenter for hva? Jeg slakter innsaten for hele laget i går med unntak av Erling. Du mener Søgård er for dårlig. Vi snakker ikke om samme sak!

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              #66
              Du er jævla flink med tomlene dine Rønnern, men du gidder sjelden skrive noe. Synes du Søgård på noen måte har frontet et kjempende LSK, i så vel fjorårets høstsesong som årets oppkjøring?

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                #67
                Opprinnelig skrevet av *46*
                Argumenter for hva? Jeg slakter innsaten for hele laget i går med unntak av Erling. Du mener Søgård er for dårlig. Vi snakker ikke om samme sak!
                Vi snakker jo om innsatsen, innsatsen Søgård flyter på, og som ikke synes. Hva har da Søgård å bidra med?

                Kommentar

                • Martini
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2007
                  • 294

                  #68
                  For en latterlig tråd dette har blitt og i utgangspunktet var
                  FUGLA TIL VI DØR!

                  Kommentar

                  • Stan
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2006
                    • 1073

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                    Vi snakker jo om innsatsen, innsatsen Søgård flyter på, og som ikke synes. Hva har da Søgård å bidra med?
                    Jeg blir kalt dust for å ytre mine meninger om Søgård. Personlig mener jeg han er god nok 2-laget, that´s it. Subjektivt, enkelt og greit. Dette går rett og slett på hans prestasjoner. Mange velger å overse spørsmålene du kommer med. Mao. ikke snakke om det. Han er jo tross alt en kjernekar og Mr. LSK. Det sier seg selv at han da skal få spille. Tydeligvis viktigere med en ambassadør enn en som presterer jevnt godt.

                    Kommentar

                    • mooph
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 1496

                      #70
                      Alle idrettsutøvere varierer i form. Råner'n er neppe noen dårligere spiller enn tidligere selv om skadene i forsesongen muligens har påvirket oppkjøringa en smule.

                      Espen er dessuten en spillertype som er avhengig av at spillere rundt seg fungerer. Han skal slå enkle pasninger og ha tydelige defensive oppgaver. En jobbvillig spiller uten utprega kvalitet på fotbalforståelsen. Dersom folk rundt ham svikter vil han få altfor mange posisjoneringsvalg og vanskelige passningsalternativer.

                      Spiller resten av laget bedre vil Råner'n automatisk fungere fordi arbeidsoppgavene blir lettere og gutten er langt fra noen latsabb.
                      Fugla mot nye høyder

                      Kommentar

                      • *46*

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av Martini
                        For en latterlig tråd dette har blitt og i utgangspunktet var
                        Synes du det er latterlig at det stilles spørsmålstegn ved hvor godt rustet laget er foran sesongen 2011 etter prestasjonene i sesongoppkjøringa?

                        Kommentar

                        • Stan
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 1073

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av mooph
                          Alle idrettsutøvere varierer i form. Råner'n er neppe noen dårligere spiller enn tidligere selv om skadene i forsesongen muligens har påvirket oppkjøringa en smule.

                          Espen er dessuten en spillertype som er avhengig av at spillere rundt seg fungerer. Han skal slå enkle pasninger og ha tydelige defensive oppgaver. En jobbvillig spiller uten utprega kvalitet på fotbalforståelsen. Dersom folk rundt ham svikter vil han få altfor mange posisjoneringsvalg og vanskelige passningsalternativer.

                          Spiller resten av laget bedre vil Råner'n automatisk fungere fordi arbeidsoppgavene blir lettere og gutten er langt fra noen latsabb.
                          Mener du laget burde vært bygd opp mer tilpasset Søgård sin spillestil? Shoot me hvis jeg misforstår.

                          Kommentar

                          • Martini
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2007
                            • 294

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av *46*
                            Synes du det er latterlig at det stilles spørsmålstegn ved hvor godt rustet laget er foran sesongen 2011 etter prestasjonene i sesongoppkjøringa?
                            Selvfølgelig skal det være lov å spekulere rundt lagets nivå og muligheter etter en heller svak preseason.. Men å krisemaksimere etter gårsdagens generalprøve og sammelikne seg med fjorårets Sandefjord-utgave blir å grave seg vel dypt ned

                            Det mest latterligere er vel hvordan tråden har utvikla seg ved å gjøre Espen til syndebukk etter en KOLLEKTIV kollaps igår....

                            Er selv dessverre pessimist før sesongen, men Espen er ikke ene og alene den grunnen...
                            FUGLA TIL VI DØR!

                            Kommentar

                            • mooph
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2005
                              • 1496

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Stan
                              Mener du laget burde vært bygd opp mer tilpasset Søgård sin spillestil? Shoot me hvis jeg misforstår.
                              Mange innlegg kritiserer Søgård i overkant mye sett i lys av at han er en type som trenger at medspillere gjør det de skal. Det faktum at Råner'n er dårlig når ingen på laget fungerer er derfor ikke noen overraskelse.
                              Espen vil spille bedre når HB får resten av gutta til å fungere.
                              Fugla mot nye høyder

                              Kommentar

                              • Kanariz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2005
                                • 2507

                                #75
                                Hvor har det blitt av sportsklubben sine ambisjoner? Leser på nettavisen i dag at Kippe er fornøyd med en 8 plass... Har hørt det HVER ENESTE høst siden berg kom til klubben at vi skal tilbake i toppen av norsk fotball. Når ikke Ledelsen har klart å få spillerne til å tru at de er bedre enn et 8 plass lag så ser jeg stygt på denne sesongen.

                                Jeg vil det ikke, men må nok innse at lsk er og blir et bånnlag, og det ser bare mørkere og mørkere ut. Jeg tror ikke vi rykker ned, men LSK skal være blandt de 4 store i Norge, ikke krangle om nedrykksplass.


                                Men dette viser igjen hvor sykt bra kanarifansen er, vi har vært et av ligaens dårligste lag 3 år på rad og presterer noe av det beste i Norge når det gjelder tribuneliv på hjemme og bortekamper.

                                Kommentar

                                • Rønnern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6690

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                  Du er jævla flink med tomlene dine Rønnern, men du gidder sjelden skrive noe. Synes du Søgård på noen måte har frontet et kjempende LSK, i så vel fjorårets høstsesong som årets oppkjøring?
                                  Alle veit hva jeg mener om Fetsundråner'n, har ikke noe behov for å gå inn i en diskusjon med deg om han.
                                  Mvh Ronnie "The Runner"
                                  LSK for alltid

                                  Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                  Kommentar

                                  • Stan
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2006
                                    • 1073

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                    Alle veit hva jeg mener om Fetsundråner'n, har ikke noe behov for å gå inn i en diskusjon med deg om han.
                                    Du trenger ikke inngå en diskusjon med Giffen. Men gjerne komme med argumentasjon mot folk som IKKE veit hva du mener om Fetsundråner'n.

                                    Kommentar

                                    • Xavi
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2008
                                      • 1275

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                      Hvor har det blitt av sportsklubben sine ambisjoner? Leser på nettavisen i dag at Kippe er fornøyd med en 8 plass... Har hørt det HVER ENESTE høst siden berg kom til klubben at vi skal tilbake i toppen av norsk fotball. Når ikke Ledelsen har klart å få spillerne til å tru at de er bedre enn et 8 plass lag så ser jeg stygt på denne sesongen.

                                      Jeg vil det ikke, men må nok innse at lsk er og blir et bånnlag, og det ser bare mørkere og mørkere ut. Jeg tror ikke vi rykker ned, men LSK skal være blandt de 4 store i Norge, ikke krangle om nedrykksplass.


                                      Men dette viser igjen hvor sykt bra kanarifansen er, vi har vært et av ligaens dårligste lag 3 år på rad og presterer noe av det beste i Norge når det gjelder tribuneliv på hjemme og bortekamper.
                                      Er mindre at de er fornøyde med 8 plass og heller at de er realistiske. Med såpass ungt lag så er det å forvente medaljer allerede nå å sette urealistiske forventninger.

                                      Klarer meg fint i ingenmanslag et par år hvis vi ender opp med en bærekraftig økonomi og en kontinuitet i stallen. Pengene vi vil får fra salg av Nosa, BBS, Ujah osv vil hjelpe oss å kjøpe mere etablerte spillere og forhåpentligvis stabilisere oss i toppen igjen.
                                      Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                      Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                      Kommentar

                                      • GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                        Alle veit hva jeg mener om Fetsundråner'n, har ikke noe behov for å gå inn i en diskusjon med deg om han.
                                        Var ikke det jeg om spurte om, men hans prestasjoner over de siste måneder. Er det virkelig for mye forlangt? Argumenter som går ut over det at Søgård er en grepa kar, men at han tross alt også driver med profesjonell idrett folk har meninger om, og der det stilles krav. Synes det er feigt å tomle ned meninger uten å ha noen argumenter for sine egne.

                                        Hvis det er så jævlig å diskutere, og "alle veit" hva du mener, kan du vel holde tomlene utenfor også. Ikke bare gi faen i å skrive noe. Veit utmerket godt hva du mener om ham, men det har aldri handlet om det sportslige.

                                        Kommentar

                                        • LSK N/B
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2006
                                          • 830

                                          #80
                                          Tipper Ruben benker Søgård før sesongen er over.
                                          03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                                          Nei til NFF!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎