Gløden er tilbake!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    Gløden er tilbake!

    For det er så jævla enkelt!!!!
    Ni principe ni rey...

    D10S!
  • Mikki Mifsud
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Sep 2005
    • 244

    #2
    Jeg kan gå på jobb med hevet hode i morra.

    Kommentar

    • andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

      #3
      Jeg sitter og smiler så jeg nesten griner, og jeg kommer ikke til å slutte på et par dager. Jesus.
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

      Kommentar

      • veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

        #4
        Dette hadde jeg aldri trodd!! Årets første kamel svelges med glede! Gi meg fler kameler!

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13244

          #5
          Opprinnelig skrevet av veiron
          Årets første kamel svelges med glede! Gi meg fler kameler!
          Gikk ned med pannebånd og det hele her også. Tilbød en i slekta sesongkort på åråsen, han takka nei og dro på stabækkampen med noen smurfer. På 6-0 spurte jeg på nytt .Fikk spørsmål tilbake om jeg kunne ordne rabatt, var pent nødt til å svare "Ikke nå lenger..."

          Kommentar

          • Fugl1120
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 3528

            #6
            Gløden er tilbake!

            Jeg sitter med en tåre i øyekroken. Faktisk blir det mer og mer rørende jo mer jeg får kampen på avstand. Dette var surrealistisk. Rett og slett totalt uventet. Dette var eksepsjonelt viktig for Lillestrøm sportsklubb.

            Jeg har tatt meg selv i å være skremmende likegyldig til hva som har foregått i klubben i vinter. Jeg tok ikke alle uavgjortresultatene i fjor spesielt tungt. Det har siden 2008 handlet om å berge plassen, ikke rykke ned. Nesten enda værre enn å kjempe i nedrykksstriden er det å vake rundt midt på nedre halvdel av tabellen uten særlig frykt for å rykke ned eller tro på å kjempe om en topp 5 plassering. LSK har vært grå på banen, grå i media og en kjedelig klubb å følge. Kjedelig i den grad det kan være kjedelig å følge sin egen klubb. Jeg tror ikke jeg er en medgangssupporter, jeg så like mange fotballkamper i 2009 som i 2005. Men stemningen, gleden over scoringer, skuffelsen over tap har vært skremmende fraværende.

            I dag klarte LSK å tenne gnisten som jeg sårt lenge har savnet. I dag sitter jeg med laptoppen på fanget og koser meg med hovedkampen mens jeg sitter med et smil om munnen og leser om og om igjen hvor fantastisk lykkelige alle som elsker Lillestrøm er over dagens seier. Ikke fordi vi tror at LSK er gullkandidat etter dagens kamp, men fordi vi har sett at LSK i år kan spille engasjerende og morsom fotball. Vi kan være fargerike på banen. Ingen av våre 7 mål ble scoret på dødball, nesten samtlige scoringer er perleangrep. Jeg hoppet av glede for første gang på lenge ved scoringer, spillet engasjerte igjen slik det gjorde for noen år siden.

            Jeg tror ikke jeg er alene om å ha hatt en "down", jeg tror mange har følt at gnisten har vært i ferd med å slukke. For billettsalget til Brann-kampen var dette ekstremt viktig, men enda viktigere var det at LSK igjen tente håpet blant sine tilhengere om at vi kan spille landets flotteste fotball når spillet sitter. Et klart og tydelig offensivt system som satte ballsikre Stabæk på plass. Jeg er glad for at det er landslagspause så vi kan suge på denne karamellen, samtidig sitter jeg allerede og gleder meg til neste kamp. Gleder meg til å se det fantastiske samspillet mellom Ujah og Björn. Se et LSK som oser av offensiv kvalitet.

            I dag har LSK tent mitt fotballhjerte og jeg tror det var mange som trengte dette. Jeg gleder meg voldsomt til fortsettelsen!
            Lauken er vår venn!

            Kommentar

            • Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

              #7
              Moderatormelding:

              Sorry, dette skulle være omvendt. Min inn i fugls, den har tross alt en del mer på hjertet enn min gledesralling. Nå vet jeg ikke hvordan jeg skal fikse det, så om en mer kyndig kollega kan fikse det hadde det vært fint.
              Ni principe ni rey...

              D10S!

              Kommentar

              • Seb.R
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 4159

                #8
                Apropos glød; legg merke til LSKs neste kampannonse.

                Nu kör vi!
                www.sebastianramsland.com
                www.twitter.com/sebramsland

                Kommentar

                • Simeone
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2008
                  • 761

                  #9
                  Davy Wathne, Nils gris Eggen, Martine Andresen, can you hear me?
                  Sportklubben kommer sterkere, stivere og mer offensive enn noengang.
                  Pass dere!
                  Lillestrøm mafiaen, coming soon to a footballground near you.

                  FREMOVER SPORTSKLUBBEN!!!
                  Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                  para gritarle a la FIFA:
                  ¡Que ellos son el gran ladrón!

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    #10
                    I vinterhalvåret har det vært mye negativt snakk som nedrykk og dårlig økonomi... Hva skulle til for å øke tilskuersnittet osv.

                    Svaret var enkelt: 7-0!

                    Den som ikke reiser på neste hjemmekamp bør aldri vise seg på stadionen igjen. For en sesongstart dette kan bli, møt opp og støtt laget til 3 nye poeng og fortsettelsen på topp

                    Skal ikke mye til før jeg er positiv som en full julenisse...

                    Kommentar

                    • CocaJerry
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 2532

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Mikki Mifsud
                      Jeg kan gå på jobb med hevet hode i morra.
                      og med hevet fyllehode.

                      Kommentar

                      • *46*

                        #12
                        Man skal ikke se bort fra negativitet i media, her inne og tippet på nedrykk av flere - tenner nok laget veldig.

                        Sa det i kamptråden - det beste er å slå unnenfra!

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13244

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av *46*
                          Sa det i kamptråden - det beste er å slå unnenfra!
                          Nedenfra! N E D E N F R A !!!!!!!!

                          Kommentar

                          • *46*

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av reka
                            Nedenfra! N E D E N F R A !!!!!!!!
                            Fra bygda.

                            Kommentar

                            • Totti21
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3499

                              #15
                              Synd ikke Brann kampen kommer allerede til helgen, fordi dette er ett resultat og en mediedekning som kunne solgt mange billetter på Åråsen.

                              Nå er det desverre en av tidenes største landskamper som kommer til å overta fokuset allerede fra i morgen, og dermed dysse ned Tippeligaen.
                              Får håpe RB kjører på med oppfølgingssaker i dagene mellom landskampen og Brannkampen.

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7029

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Totti21
                                Får håpe RB kjører på med oppfølgingssaker i dagene mellom landskampen og Brannkampen.
                                Hvis ikke de gjør det kan du banne på at vi i www.lsk.no gjør det!

                                Det ble en liten konjakk i går kveld...
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13244

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Totti21
                                  Nå er det desverre en av tidenes største landskamper som kommer til å overta fokuset allerede fra i morgen, og dermed dysse ned Tippeligaen.
                                  Man kan ikke dysse ned 7-0 på bortebane. For å si det med en vg-debattants ord: LSK må forvente straff fra mattilsynet for å ha påført slaktofferet unødvendige lidelser i forbindelse med avlivingen.

                                  Nylige hendelser i verdenssamfunnet gjør det av etiske grunner umulig å beskrive hva som skjedde i gymsalen, men ettervirkningene er åpenbare: Vi tok Stabæks stolhet, verdighet, målsetninger, budsjettall, medlemsmasse, troverdighet, historie, karisma, appell, idiotiske slogan, idiotiske reklameguru samt fremtidshåp og fullstendig rævkjørte det. Rolexklokka er stilt tilbake på 0 etter at den gule torpedoen smalt i sida på yatchen og sprengte sossene i fillebiter. Siden åpningen av gymsalen har diskusjonene gått på hva den merkelige lukta i hallen er, nå vil de få utpinte smurfene som finner veien tilbake til "Telenor Arena" kjenne at det er Nadderuds gamle lukt av gjødsel som river i nesa. Vi skapte idrettshistorie i går, samtidig tok vi Stabæks og Telenors møysommelig oppbygde merkenavn og dro dem gjennom søla.

                                  Så tilbake til det jeg skal svare deg på: I hele Norges land har nå klubbledelse, økonomiansvarlige, sportslige administratorer og "managere" hatt en urolig og kanskje søvnløs natt: Samtlige hvis hovedgeskjeft og primære inntektsklide kommer fra å drive eliteserieklubb har måttet stille seg spørsmålet: "Hva om marerittet LSK kommer hit og rævkjører oss så jævlig at vi ikke klarer å reise oss igjen?" Klarer vi å overleve med tomme tribuner, offentlig hån og ydmykelse, flyktende sponsorer og et knust tippeligalag? Hva tror du Ole Gunnar føler når han hører ordet "LSK"? Og hva med Martine, et lag som i enda større grad løper risikoen for å bli kontret i hjæl av LSK?

                                  Dette har gjort et massivt inntrykk i fotballnorge, og det er langt mer enn sportslige prestasjoner som gjør inntrykk når du vinner 0-7 borte mot en medaljekandidat. Vi utløser ren frykt nå, og jeg kan love deg at ingen er likegyldige lenger. Dette resultatet vil prege resten av vårsesongen i tippeligaen.

                                  PS! Så på LSK.no at markedsavdelingen gjerne ville ha en seier i gymsalen for å selge mer. Vel, nå bør de faenmeg selge.

                                  Kommentar

                                  • rælingen kanaris
                                    Kaptein Reketråler
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2005
                                    • 1445

                                    #18
                                    Enkelt og greit:
                                    FUGLA ER TILBAKE!
                                    Custodes
                                    I med og motgang

                                    Kommentar

                                    • Robiwan
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2006
                                      • 603

                                      #19
                                      Gløden tilbake? Det vi så i går var et fyrverkeri! Presterer vi halvparten sitter vi igjen med et gedigent st.hans bål.
                                      Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                                      Kommentar

                                      • Boing
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2005
                                        • 711

                                        #20
                                        Bra att gløden er tilbake hos folk, men nå må dere ikke forvente slik festfotball mot brann og resten av årets serie. Greit, vi supportere kan suge på denne karamellen frem til kampen mot brann, men spillerne bør ha kommet ned på jorden i løpet av uka og begynne å jobbe med hvordan man skal være bedre enn brann.

                                        Og jeg frykter for att mange vil få en skikkelig baksmell hvis man forventer slikt spill og resultater i hver kamp fremover. For denne kampen viser bare hvor blodig urettferdig resultatene kan være i fotball, men heldigvis var det i vår favør denne gangen.

                                        Men ellers så er det bare å fortsette denne gode jobben så har vært gjort av spillere, trenere og supportere før denne sesongen, og så for vi se hvor vi står til slutt.

                                        Og se nå til å mas på venner og familie att dem må se seg til å komme på åråsen og støtte fugla. Slik att vi kanskje klarer enda en seier og godfølelsen kan fortsette.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎