Media og Fugla 2011

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • siljelille
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Jul 2006
    • 152

    Media og Fugla 2011

    på text tv gjør noe med det, hvis at detta godtar vi ikke:

    oppforderer alle lsk folk å ringe tv2 nr er 02255. å få dem til å nevne lsk kampen på text tv. jeg har ringt, men virker ikke som det hjalp. gjør mange det burde det hjelpe....
    Last edited by Grusom B; 21.03.2011, 07:31. Begrunnelse: Fikser denne så den blir levedyktig.
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    #2
    Opprinnelig skrevet av siljelille
    på text tv gjør noe med det, hvis at detta godtar vi ikke:

    oppforderer alle lsk folk å ringe tv2 nr er 02255. å få dem til å nevne lsk kampen på text tv. jeg har ringt, men virker ikke som det hjalp. gjør mange det burde det hjelpe....
    tv brann hvem er det .

    Kommentar

    • Skinke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2007
      • 3914

      #3
      Opprinnelig skrevet av siljelille
      på text tv gjør noe med det, hvis at detta godtar vi ikke:

      oppforderer alle lsk folk å ringe tv2 nr er 02255. å få dem til å nevne lsk kampen på text tv. jeg har ringt, men virker ikke som det hjalp. gjør mange det burde det hjelpe....
      hva ialledager? det er lenge siden det har vært mer positivt fra TV2 sin side om LSK, lang fin sak om Simon som er "mr. fixer". er det noen som bruker text tv i 2011?
      Daukjøtt Felt C

      Kommentar

      • Trondeo
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3062

        #4
        Tekst-TV? Finnes det enda?

        Kommentar

        • Lillestrøm Kirke
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2004
          • 1470

          #5
          Opprinnelig skrevet av Trondeo
          Tekst-TV? Finnes det enda?
          "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

          Kommentar

          • gutt94
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2007
            • 3271

            #6
            TV2 Har ikke skrevet noe på nett om kampen før leeenge etter heller.
            KnutHSolberg

            Kommentar

            • Skinke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2007
              • 3914

              #7
              Opprinnelig skrevet av gutt94
              TV2 Har ikke skrevet noe på nett om kampen før leeenge etter heller.
              Feil, jeg leste om LSK i pausen på tv2.no og ny sak rett etter kampen. Kan ikke klage på tv2 for dårlig dekning av kampen idag gitt.
              Daukjøtt Felt C

              Kommentar

              • Grusom B
                Generalissimo Bellisimo
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6248

                #8
                I dag skal vi jaggu ikke klage på TV2. Jeg satt med hakeslepp da rosenrødhistorien om Simon kom. De brukte mer tid på oss enn på Brann i kveld!

                Har de endelig innsett at de har behandlet oss som skabbete kjøtere siden de overtok tv-rettighetene, og at de faktisk skylder oss positive saker etter alle de negative vinklingene/ignoreringen? De har faktisk en del skyld i at interessen og imaget har forfalt.
                Ni principe ni rey...

                D10S!

                Kommentar

                • veiron
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6267

                  #9
                  Reportasjen om Simon "the fixer" var en fornøyelse! Og det virker som de skal ha flere episoder med fyren og jobben han gjør i LSK. Herlig! Gleder meg til neste episode.

                  TV2 fortjener skryt i dag, ikke negativitet. Og hvem klarer egentlig å irritere seg på en dag som dette?? Passe sykt spør du meg.

                  Kommentar

                  • LSK N/B
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 830

                    #10
                    Skal jeg bruke energi på Tv2 så er det får å få hu VIF-mærra ut av "ekspertpanelet".
                    03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                    Nei til NFF!

                    Kommentar

                    • Grusom B
                      Generalissimo Bellisimo
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6248

                      #11
                      Sier jo seg selv at hun aldri ville fått jobben om hun var trener for en toppserieklubb som Stabæk, Røa eller Lillestrøm.

                      Mye viktigere å få inn enda en vif-"personlighet".

                      MEN! 7-0!!!! SÅ HVEM FAEN BRYR SEG!!!
                      Ni principe ni rey...

                      D10S!

                      Kommentar

                      • Mingus
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Mar 2004
                        • 193

                        #12
                        Den vif dama var helt bortreist. Totalt malplassert. På hvilket gatehjørne har de funnet henne? Ødelegger sendingene helt. Tipper tv2 kvitter seg med henne i løpet av sesongen. Bomkjøp!


                        ...men 0-7! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA......

                        Kommentar

                        • Kimito
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 2600

                          #13
                          Dette var utvilsomt min beste arbeidsdag på TV 2 siden jeg begynte så smått for fem, seks år siden. Dette var en parallell virkelighet, en fornøyelse og en fryd.

                          Først vinner Liverpool. Det trenger jeg ikke å fokusere på, men det klistret et smil på ansiktet mitt tidlig. Jeg hadde egentlig gruet meg litt til denne vakten, siden serieåpningen kan stresse folk, og min rolle for kvelden typisk er utsatt. Det viste seg at jeg hadde lite å være bekymret for. Målene rant inn, sendingene gikk strålende og kollegaene var muntre, allerede før Brann vant (nå må det nevnes at det er en god andel ikke-bergensere i sving også).

                          I det jeg smatt innom rommet hvor jeg har jobbet mest kommenteres det at dagens gladeste mann har kommet, folk ler av min barnlige begeistring, men jeg må unnskylde meg litt overfor en veldig trivelig Stabæk-supporter som hadde fått det, for han, ulidelige oppdraget å registrere hendelser og mål fra kampen i gymsalen.

                          Tidligere og underveis i kampen, på 6-0, skjærer Davy igjennom da de andre ønsker å fokuserere på Starts 2-0 fordi spenningen er over i vår kamp. Ikke tale om at det var viktigere enn Ujahs fjerde mål. Davy sier akkurat det jeg tenker. Jeg blir sittende fornøyd.

                          Senere står det i scriptet at dagens største hendelse utvilsomt var Ujahs herjinger i gymsalen og de har funnet ut at det er den beste serieåpningen av noe norsk lag, noensinne. Jeg er...enda mer glad.

                          Så kommer innslaget med Mr. Fixer (jeg også forstod det sånn at han skal følges utover sesongen, noe som er overraskende og svært god PR), Ujahs bedyringer av at det ikke er noen problem innad i troppen eller mellom han og Henning Berg, fokus på klemmene, bilder fra Ujahs skjerfvifting, enorme gledesscener hvor jeg ser at Erling plutselig aggerer som en wrestler på luktesalt (akkurat den holdningen jeg har ment at han har manglet, og noe som imponerer meg at noen har fått frem), Nosa (?) som dytter han, som for liksom å si "ja, du ja, Erling, ja, du. Du er god". Jeg blir sittende å tenke på hvor god innsats det var i laget. Hvor limt sammen det var. De unge og usikre begynner å se ut som menn. Jeg begynner å tenke på hvor mye Berg kanskje har lært av sine tidligere trenere.

                          Jeg får et håndtrykk for godt gjennomført arbeid og en klapp på skulderen. Det får også mange andre og det føles plutselig litt som et lag på TV 2 også. Et lag hvor en del holder med Brann, men hvor de faktisk ikke ønsker at kritikken av dem skal stemme.

                          Det ville vært dumt av meg å skrive at alt det som mange her mener om TV 2 er borte, at det ikke finnes sympatier og antipatier, eller at ting ikke vil bli kommentert skjevt eller at saker om LSK vil ha feil fokus, men i kveld og i natt, ble jeg glad. Ikke bare fordi Sportsklubben knuste Stabæk, men fordi det gode spillet ble anerkjent, ikke minst de gode prestasjonene til Ujah. Og det var det positive som stod i fokus. Ikke Stabæks elendige dag på jobben. Og heller ikke mer av Brann enn det som var fortjent når de slår Rosenborg i serieåpningen, nederlagsdømt som også de er.

                          En ripe i lakken var riktignok 6'eren til BBS. Den tror jeg muligens at jeg kommer til å ta opp med noen ved høve.
                          Ferdigskåra

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            #14
                            Det er på de små tingene man legger merke til at TV2 har bestemt seg for å vinkle LSK litt annerledes nå. Myhre, som kommenterte kampen på TV2 Sport, nevnte for eksempel ikke en eneste gang eksplisitt hvor fantastisk gode vi er på dødball, hver gang vi hadde en dødball, som har vært den inngrodde vanen. Videre dukker LSK-spillere og -supportere plutselig opp i TL-montasjer, og når eksperter sitter i studio og sier at LSK nok ikke lenger spiller "tråkigt", ja da er bekreftelsen der.

                            Kommentar

                            • Rovfugl
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 3672

                              #15
                              vel...... i morges var det da mest fokus på at Brann slo RBK med 1 mål, brann som var tippa som nedrykkskandidat. nevnte ikke LSK`s 7 målseier med et eneste ord, nedrykkskandidaten LSK som vinner med 7!!! mål det gloemte dem å nevne
                              DØ FOR FUGLA!!!
                              http://www.fluefiskebloggen.no
                              LSK er min religion
                              Ujah er min gud

                              Kommentar

                              • okb
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 2377

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                I dag skal vi jaggu ikke klage på TV2. Jeg satt med hakeslepp da rosenrødhistorien om Simon kom. De brukte mer tid på oss enn på Brann i kveld!

                                Har de endelig innsett at de har behandlet oss som skabbete kjøtere siden de overtok tv-rettighetene, og at de faktisk skylder oss positive saker etter alle de negative vinklingene/ignoreringen? De har faktisk en del skyld i at interessen og imaget har forfalt.
                                Vel. Hvordan forfallet startet kan være en annen diskusjon. La oss heller bygge opp om oppstandelsen.

                                Vi samarbeider mye med både Romerikes Blad, TV8 Romerike og ikke minst TV2 på Åråsen om dagen. Det betyr at vi får til positive saker i media hvor våre tips er basisen. Dette fortsetter vi selvsagt med. Vi jobber også med alle de andre avisene som VG og Aftenposten, og i dag hadde vi besøk da Anthony ble med på feiringen av Anita (rundet 40) og Linda (rundet 43).

                                Når det gjelder Simon Mesfin (The Fixer) så fikk vi en henvendelse fra Mathias i TV2 for en stund tilbake. Jeg fortalte om (blant annet) at Simon var ansatt som integreringsansvarlig, og at det kunne være en meget spennende vinkling. Det tente TV2 på. Nå har de laget to episoder. Den andre kommer i kveld på Matchball Mandag. De skal lage ti episoder. Alle vil selvsagt være på LSK.no i løpet av en kort framtid. Simon leverer hver gang, men ikke bare på TV. Han hjelper også spillerne til å kunne prestere bedre. Tommel opp til Simon!

                                mvh
                                Ole Kristian
                                Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                                Kommentar

                                • Fridtjof
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2005
                                  • 2120

                                  #17
                                  Her synes jeg ikke det holder med tommel opp. Kjempebra jobba, Ole Kristian! Stå på :-)
                                  Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                  Kommentar

                                  • Grusom B
                                    Generalissimo Bellisimo
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6248

                                    #18
                                    I og med at jeg var ganske krass om bildet på bakrommet synes jeg ikke tommel opp er nok heller. Jeg har lyst til å fortelle det i klartekst: Jeg synes du gjør en kjempejobb, Ole Kristian. Virkelig.

                                    Du bidrar til å skape blest, selv om det har vært noen få feilvurderinger. Slike gjør jeg i fleng hver dag på jobb, og det gjør alle andre også, så ikke ta deg nær av den kritikken som har kommet fra diverse hold, deriblant moi.

                                    Elsker Simon-vinklingen. Ingen kan beskylde oss for å være kjedelige så lenge dette ruller og går, makan til gladsak har jeg aldri sett om noen klubb. Helt utrolig. Om du pitcha det er det bare å bøye seg i støvet.
                                    Ni principe ni rey...

                                    D10S!

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13244

                                      #19
                                      Ble vi glatt forbigått og avspist med 10 sekunder fra 0-7 seieren på "Matchball mandag"?

                                      Kommentar

                                      • Uwes disippel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6039

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av reka
                                        Ble vi glatt forbigått og avspist med 10 sekunder fra 0-7 seieren på "Matchball mandag"?
                                        Overrasket? Verdenstjerna Ojo er jo på gang!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎