Treningskamp: LSK - KIL, 26. mars kl 1400, LSK-hallen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6075

    #81
    Opprinnelig skrevet av Lars
    Leser du noe mellom linjene, som vi andre dødelige ikke får med oss?
    La ikke merke til at Gilbert ikke var på lista. Trodde det var annonsert før kampstart at han skulle være med på denne. My bad!

    Kommentar

    • BennyLem
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 2902

      #82
      Opprinnelig skrevet av Rønnern
      Enig at Bolly var stor denne kampen og han bør inn på laget mot Brann.
      Så ikke kampen, så jeg kan ikke uttale meg om det.

      Uansett, hvis Bølly skal spille kant, så må Ringen dunke ut LKE på back. Det hadde ikke vært mindre enn fantastisk å se en skikkelig venstreside med to venstrebente spillere.

      Da vil vi endelig kunne stille med et "rent" lag for første gang under Berg meg bekjent. Høyrebente spillere på høyre, og ditto venstrebente på venstre. Det vil kunne gi oss skikkelig bredde i spillet. Da er det vanskelig for motstandere å legge seg kynisk bakpå på Åråsen.

      Hvis Berg endelig gjør det fornuftige, så vil det muligens stilne de masete kritikerne her på forumet også.
      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        #83
        Opprinnelig skrevet av Rønnern
        Enig at Bolly var stor denne kampen og han bør inn på laget mot Brann. La ikke merke til at LKE var veldig svak, men Steinar var dog til tider horribel. Merkelig at PSA ikke fikk sjansen i dag, Steinar bør kjenne pusten hans i nakken etter denne treningskampen.
        Kanskje jeg var litt drøy med LKE, men målene kom på hans side og han fikk til tider kjørt seg synes jeg. Og hans offensive bidrag renner alltid ut i sanden. De fraværende byttene ble jo en liten snakkis rundt på tribunen også. Ikke noe å si på om Steinar hadde fått seg en hvil nei, han satt jo tonen for andreomgangen direkte ved å rote seg bort ved dødlinja mot Tuelo. Regner med at det er en grunn til at PSA ikke kom innpå.

        Ellers var det greit at Gislason ikke starta mot Stabæk, kampen i dag viste at han trenger mer tid til matchform. Selv om han ikke dreit seg ut på noen måte, utenom å skli på ballen foran åpen kasse. Søgård spilte bra i dag, god involvering på 1-1 og 2-1 i tillegg til den sedvanlige løpinga. Ingen hjertestoppende "snu ræva til med ballen"-involveringer. Støgt pannebånd dog

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          #84
          Må også legge til at EK har tatt sjumilssteg i forhold til sesongens innledende treningskamper. Han har derimot en stor utfordring hvis man sammenligner med Bolly på den andre kanten, hans manglende evne til å utfordre mann mot mann. Vi fikk noen eksempler i dag. Dette gjør at det kanskje er en bedre løsning med en spiller som Solberg i hans rolle mot en motstander som lar oss styre spillet? Solberg har ikke toppfarten hans, men nærteknikken EK mangler.

          Kommentar

          • Rønnern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6690

            #85
            Opprinnelig skrevet av GIFKanari
            Må også legge til at EK har tatt sjumilssteg i forhold til sesongens innledende treningskamper. Han har derimot en stor utfordring hvis man sammenligner med Bolly på den andre kanten, hans manglende evne til å utfordre mann mot mann.
            Tipper det snør i helvete i dag, må si meg enig med deg her også.

            Forventet mer av Erling i dag mot en ikke akkurat vass motstander, sett i lys av det han gjorde mot Stabæk. Karim var vel den som slo flest innlegg av de to, til tider virket det som om han spilte ving og ikke back. Dog virker det som om de to har funnet en ok tone og arbeidsfordeling.
            Mvh Ronnie "The Runner"
            LSK for alltid

            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

            Kommentar

            • superbøffel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 5611

              #86
              Opprinnelig skrevet av Grusom B
              Hvorfor i alle dager spiller Adem Güven fortsatt i Adeccoligaen??? Det er meg et enormt mysterium at det tilsynelatende ikke finnes én klubb i Tippeligaen som har bruk for en smart, dribblesterk, utholdende og målfarlig høyrekant. Kan ikke se annet enn at han måtte være en drømmespiller for mange trenere.
              Enkelt: alle rykker ned med Stian Oh... Sorry Adem Guven.

              Opprinnelig skrevet av mo-bjer58
              Bra med 3 scoringer i denne kampen, men ikke å slippe inn 2. Kan ikke forstå hvorfor ikke Henning gir Pål Steffen min. 30 min i denne kampen. HB sa i vinter at Steffi trenger kamptrening, da må vel dette være rett kamp. Hvordan skal han få bevist at han er en utfordrer til Steinar når han ikke slipper til?
              Steinar månemann var tidvis veldig svak i dag, og bør ta en stor del av skylde for andremålet til KIL i dag. Han skal dog få dele den med Nadj, som også får ansvaret for førstegållen i mot. Nadj ser dessverre fryktelig svak ut, noe jeg la merke til allerede under oppvarmingen. Skremmende dårlig grep.

              Opprinnelig skrevet av HSft
              La ikke merke til at Gilbert ikke var på lista. Trodde det var annonsert før kampstart at han skulle være med på denne. My bad!
              Gilbert satt på tribunen med kaffe i hånda.
              Enøyd i de blindes dal.

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6075

                #87
                Opprinnelig skrevet av superbøffel
                Han skal dog få dele den med Nadj, som også får ansvaret for førstegållen i mot. Nadj ser dessverre fryktelig svak ut, noe jeg la merke til allerede under oppvarmingen. Skremmende dårlig grep.
                Jeg ble også skremt over nivået hans i treningskampene i vinter. Pussig at vi bruker en av plassene til frie spillere på en reservekeeper uansett. Tipper han får en kort karriere i klubben.

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  #88
                  Blir det noen video av höydepunktene, eller?
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • perrern80
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2006
                    • 603

                    #89
                    Kampen var en bra utført trenings kamp! Med en hårete Førsund, tidvis bra overganger, en tuchspill og 4 baller i taket. Men noe slo meg, etter midtbane skjelven, vi har ett veldig dårlig 2. valg i sisteskansen. En jeg ikke stoler på mer en firåringen min med motorsag. Med det jeg har sett av Nadj, skjønner jeg ikke hvorfor vi ikke heller tok opp en junior. Greit, han tok en 100% sjanse, men hadde den vært noe som helst plassert, hadde det vært 3-3. Og nå som Logi gjør det så skarpt, er det meg gru vis den dagen kommer at noe skulle skje me`n. Noe som også vinkler meg inn på venstre backeplassen. Der har vi ett valg jeg syns vi skal dyrke for det det er vært, RINGEN! LKE var til tider helt uten teft og overblikk. Men med resten av anntatt første ellver i god formstigning, kan man ikke annet enn og klage

                    Kommentar

                    • glasgow
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2007
                      • 1251

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari

                      Det LKE presterte utpå der var ekstra syltynt, minner fra den famøse Follokampen kom tilbake for undertegnede.
                      Han er veldig bra på fugledansen da

                      Kommentar

                      • GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av glasgow
                        Han er veldig bra på fugledansen da
                        Hehehe, jo han klarte seg vel bra der. Men det var godt Ujah hang seg på også, ble straks litt mer schwung på det hele

                        Kommentar

                        • Emil B
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2006
                          • 5921

                          #92
                          Håper aldri Logi blir skadet! Nadj er ræva! Burde ha en annen 2. keeper!

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            #93
                            Ble litt sjokka etter slakten Nadj fikk etter sin første kamp for klubben, men jeg må si jeg kan forstå frustrasjonen etter kampen i går. Det hjelper kanskje heller ikke at han har en frisyre som passer bedre for en yrkesradikal enn en som vil bli tatt seriøst på fotballbanen.

                            Et godt forsvar starter med en myndig keeper, og det spørs om Nadj har den myndigheten som trengs, hans vesen på banen spredde ihvertfall ikke sikkerhet.

                            Kommentar

                            • Herman
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2010
                              • 1101

                              #94
                              Fatter ikke hvordan vi fant Nadj. Han spilte vel ikke fast for Jönkjöpings Södra i svensk 2 div engang?

                              Heldigvis sliter ikke Logi med skader.
                              Twitter

                              Kommentar

                              • armykanari
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2009
                                • 737

                                #95
                                Altså dere kan da ikke tro at vi har hentet en helt radom kar i fra en radom 2.div klubb i Sverige! Noen i Klubben må jo ha sett noe i denna partysvensken som ikke har vist seg fra sin beste side til nå men må si jeg er litt skeptisk selv.

                                Kommentar

                                • perrern80
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2006
                                  • 603

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av armykanari
                                  Altså dere kan da ikke tro at vi har hentet en helt radom kar i fra en radom 2.div klubb i Sverige! Noen i Klubben må jo ha sett noe i denna partysvensken som ikke har vist seg fra sin beste side til nå men må si jeg er litt skeptisk selv.

                                  Her lurer jeg faktisk på om det bare ble kastet en dart pil på lista over svenske fotballlisens havere, skulle ikke forunder meg om Nadj ikke var keeper engang

                                  Kommentar

                                  • Stray Cat
                                    Moderator
                                    • Aug 2008
                                    • 5914

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av perrern80
                                    Her lurer jeg faktisk på om det bare ble kastet en dart pil på lista over svenske fotballlisens havere, skulle ikke forunder meg om Nadj ikke var keeper engang
                                    Hva med å gi mannen litt tid? Her har vi pepra Knudtzon et halvt år og vært klar til å gi ham bort gratis. Ikke mange som vil det akkurat nå, vel? Det er en viss sjanse for at det bor noe bra i Nadj også og jeg har ikke sett noen grunn til å mistro klubben og speiderne i de valgene de har gjort i den senere tida. Det er tross alt andrekeeperen vår vi snakker om, ikke Logi.
                                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13272

                                      #98
                                      Keepere er noe annet. De MÅ levere mellom stengene, og er helt avgjørende for poengfangsten. Andre steder på banen har vi jo flust med alternativer. Å se LSK få rasert enda en sesong fordi vi har tatt lett på 2. keepervalget er helt uaktuelt. Blir det ikke en markert forbedring omgående må vi ut med den nyfylte lommeboka vår igjen.

                                      Kommentar

                                      Working...
                                      😀
                                      😂
                                      🥰
                                      😘
                                      🤢
                                      😎
                                      😞
                                      😡
                                      👍
                                      👎