Billettbørsen 2011

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Seb.R
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 4159

    #21
    Opprinnelig skrevet av HSft
    Det eneste jeg kan komme på å sette fingeren på anngående markedsføringen av kampen er at jeg personlig nok hadde valgt å putte Ujah på kampplakaten og ikke Kippe. Tror en Ujah som putta 4 i sist match, har fått mye oppmerksomhet i mediene i det siste og er i ferd med å bli noe så sjeldent som en hypa LSK-spiller hadde solgt flere billetter enn gode gamle Frode Kippe.
    Kan si meg enig der. Kampplakatene produseres desverre i god tid før selve kampene. De skal gjennom flere prosesser, før de endelig publiseres og derfor må det settes av god tid i forveien.

    Jeg kan vel røpe at Ujah blir nestemann ut, etter Mathis Bolly.
    www.sebastianramsland.com
    www.twitter.com/sebramsland

    Kommentar

    • gilbert
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 3170

      #22
      Opprinnelig skrevet av Lars
      Nå er det solgt litt over 5000 billetter. Tipper på et tilskuertall rundt 7000.
      lsk.no melder 5592 per klokka 14.00, herav 3071 sesongkort.

      gilbert

      Kommentar

      • Totti21
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3499

        #23
        Jeg ville sett Espen Søgård og Arild Sundgot i en stand på torvet på formiddagen i dag som hadde pusha billetter. Tror mange hadde kjøpt billetter på impuls på en solfyllt dag hvis det hadde vært tilgjengelig.

        Eventuelt kunne man også sendt yngre avdelinger fra dør til dør de siste 14 dagene, der en del av salgssummen f.eks 10% hadde gått direkte til laget selgeren spiller på. Ikke noe man gjør hver kamp, men kanskje 2-3 kamper i sesongen. Man kunne da kjørt en "salgskonkurranse" der laget/spilleren som selger flest billetter hadde blitt premiert for å skape enda mer engesjement rundt dette.

        Jeg synes forøvrig at LSK har tatt ett kjempesteg ift å være mer synlig i år, og håper vi byr på festfotball i kveld også, slik at folk kommer tilbake neste gang.

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          #24
          Opprinnelig skrevet av Totti21
          Jeg ville sett Espen Søgård og Arild Sundgot i en stand på torvet på formiddagen i dag som hadde pusha billetter. Tror mange hadde kjøpt billetter på impuls på en solfyllt dag hvis det hadde vært tilgjengelig.
          God tanke, men jeg er uenig.
          Det er kampdag idag og spillera skal ha fullt fokus på det sportslige.
          Men på disse roadshowene så bør man selge billetter. Andre stunts kan også utføres. Som f.eks din ide, men ikke på kampdag.
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • fjacob82
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 1507

            #25
            hmmm..hadde nesten regnet med at det hadde gått enda flere billetter nå, kun 4 timer før kampstart.

            Men det faller vel bort en del når Brann fansen boikotter kampen.
            Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
            *Brasseberget*

            Kommentar

            • Totti21
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3499

              #26
              Opprinnelig skrevet av xeR
              God tanke, men jeg er uenig.
              Det er kampdag idag og spillera skal ha fullt fokus på det sportslige.
              Men på disse roadshowene så bør man selge billetter. Andre stunts kan også utføres. Som f.eks din ide, men ikke på kampdag.
              Selvfølgelig sant at spillere som skal være involvert i dag burde holde seg hjemme pga det sportslige, men en stand med andre ansatte i LSK kunne alikevel fungert. Jeg tror til og med at enkelte i KFL ville gjort noe sånt på frivillig basis i bytte med noen gratis pølser og vafler.
              Dessverre er det slik at mange må få en billett i hånda for å komme seg på kamp, og med pent vær og mulig serieledelse har vi ett godt produkt å selge til nølerne. Impulskjøpere er det nok av der ute, men de må se varen i kassa mens de venter på å betale for å legge på den ekstra sjokoladen.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎