Lillestrøm - FK Haugesund mandag 25.4 kl.1600

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Stan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 1075

    #61
    Opprinnelig skrevet av Totti21
    Men, han er Tippeligaens beste offensive back etter Mikael Lustig.
    Mulig han er det når han får det til. EK skal ha mye av æren for dette. Jeg tror HB og EK selv har tatt de riktige grepene for å få en god høyreside. Karim er håpløs på klareringer og forsvar i feltet. Det samme gjelder LKE på motsatt side. Selvom han har hevet seg noen hakk, er jeg ikke trygg på mannen. Å påstå at han var solid igår er sludder og pølsevev.

    Men til det positive. Angrepsrekka er solid. Nosa, BBS, Ujah og EK. Med dem han vi en spennende tid i møte!

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      #62
      Opprinnelig skrevet av Stan

      Men til det positive. Angrepsrekka er solid. Nosa, BBS, Ujah og EK. Med dem han vi en spennende tid i møte!
      Ta med at vi har Mathis, Nico og Stian som backup. I tillegg så har vi spennende ungutter som Fredrik og Ohi som også kan komme inn å levere.
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • Robiwan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2006
        • 603

        #63
        Vi er alle født under den samme sol, men fy f... som sola skinner litt ekstra på fugla for tida. Herlig og være kanari for tiden. *Kvittre kvittre*
        Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

        Kommentar

        • Totti21
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3499

          #64
          Utrolig moro med LSK om dagen. Bjørn Bergman er i ferd med å utvikle seg til den spilleren jeg forventet når jeg så han første gang, og det beste er at jeg tror han enda har mye mer å gå på. Det er også morsomt å se hvordan han finner Ujah i "blinde" til tider, og det er lite som skal til før BBS også scorer mye oftere selv. Nosa ser ut til å ha blitt mye roligere i avslutningene, og da vet vi at han kommer til å score mye mål fremover da han ofte kommer seg i slike situasjoner. EK har utviklet seg utrolig mye, men jeg tror samtidig at dette har sammenheng med at vi også bruker han på en mye bedre måte enn i fjor, og får utnyttet farten hans mer. Eneste spørsmålstegnet er de defensive egenskapene til Essediri og LKE, selv om Essediri leverer assist som få andre i Tippeligaen.
          Det var utrolig moro å se LSK styre en kamp fra start til mål på hjemmebane, i en kamp vi var storfavoritter i. Det var på mange måter en stor test for oss, som vi besto med glans.

          Kommentar

          • mooph
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 1496

            #65
            På tross av en finfin ettermiddag på Åråsen (varmt som f...) irriterer jeg meg over alle slurvete passninger. Korte pasninger som bommer grovt eller langpasninger uten mottager i mils omkrets. Begge deler fra upressa spillere, de gir jo bare bort ballen. Mot et bedre lag vil sånt kunne bli enormt plagsomt, det må da gå an å konse litt bedre. Antallet sleivpasninger bør minst halveres.

            Esset må dessuten trene på venstrefots klareringer, jeg får hjertestans av den kalibaliken de krumspringa hans medfører. Spill heller ut til hjørnespark (dvs. bruk høyrefoten) om du må!

            Ellers;
            Gisle og Råner'n er definitivt vanskelige å spille mot. De blir en knallduo, spesielt på bortbane. Innlegg blir lagt bedre lagt nå enn på mange år, hvilket er deilig å se. Nosa gjør venstresia giftig på egenhånd selv ikke er noen typisk ving (og helst vil ha ballen i beina). Klubben har innbyttere som duger (Gabrielsen var reine energibomba på slutten).
            Fugla mot nye høyder

            Kommentar

            • Fugl1120
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 3528

              #66
              Opprinnelig skrevet av GIFKanari
              Noen blir aldri fornøyd. Virker som om laget kan ha funnet en oppskrift nå, det virker som om Nosa kommer mer til sin rett på kanten. Det eneste jeg ønsker er en enda mer aggresiv Nosa med ball. Vi fikk kampen inn i vårt mønster, og når vi får det så er vi ustoppelige.
              Selvsagt aldri fornøyd. "Fantastisk fotballkamp" og fremhevelse av 5 av 6 offensive spillere som ekstremt gode er sutrete. Passe bak mål kommentar, jeg hyller jo spillet, men synes Nosa fikk ufortjent mye kudos etter kampen i går. Han slurver ekstremt med kula og fyrer av flere elendige skuddforsøk. At han blir spilt gjennom aleine med keeper og får en heldig scoring via en motstander endrer ikke helhetsinntrykket. Skal ikke ta fra han en fantastisk langpasning mot Erling i forkant av 3-0, men jeg synes han leverte langt under nivå i går.
              Lauken er vår venn!

              Kommentar

              • bjarmann
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 2887

                #67
                For et angrep vi har. Bjørn og Ujah kombinerer til tider til ståpikkkarakter. Der har vi norges klart beste angrep. Erling gjør også nok en stor kamp, for en spiller han har blitt og det er ingenting som gleder meg mer. Jeg var en av dine største kritikere ifjor Erling, nå er jeg en av dine største fans. Litt mer trening på innlegg så blir du fantastisk. Gislason og Espen spiller også en god kamp og demmer opp for mye på midten, viktig jobb! Kesam Essediri bidrar også meget mye framover og legger gode innlegg igjen, og ikke de som kom ned med snø på som ifjor. Defensivt er vi stort sett gode men slipper til en del vi ville blitt hardere straffa for av et bedre lag, heldigvis er Logi god, fikk hjerte i halsen når han lå nede. Kan ikke få skade på han, stoler ikke et sekund på Nadj. Nosa er selvfølgelig også god, skårer tross alt to mål men kan til tider spille ballen litt før enn å løpe rett fram. Alt i alt, morsomt å være fugl igjen. Vi har plutselig blitt kjeledeggene til kritikerne våre. Vi spiller norges morsomste fotball og vil få mye penger i mediadekning. De må jo vise fugla i nesten hver kamp framover nå, det blir jo aldri kjedelig. Det som er synd er at vi nesten garantert mister Ujah og Nosa til sommeren. Skulle Bjørn fortsette storspillet kan vi miste han og. Gislason må signeres med en gang!!!
                I år så tar vi alt

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎