FU/VO - Lillestrøm, Søndag 01.05 kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5914

    #21
    Fargeblind, Skinke. Scroll etter farge, så blir det oversiktelig nok. Viktigst at Håkon og OKB konsentrerer seg om referatet.
    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

    Kommentar

    • Stray Cat
      Moderator
      • Aug 2008
      • 5914

      #22
      Og Senja banker Mjølner så det synger. jaja....
      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

      Kommentar

      • *46*

        #23
        Opprinnelig skrevet av Stray Cat
        Og Senja banker Mjølner så det synger. jaja....
        Og Skedsmo utlikna mot Strømmen!

        Kommentar

        • aguado
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 448

          #24
          Ta det med ro, Strømmen leder igjen nå.

          Kommentar

          • Folke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2008
            • 5955

            #25
            Mål av lillestrømling nummer 2... Nice :-)

            Kommentar

            • gutt94
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2007
              • 3271

              #26
              Dommerne i dag var de ordentlig ræva eller bare meg? Slik jeg kan se på mine bilder dømte han to ganger dytting på kuppe på corner. Men er jo fuvo keepern som dytter. Kuppe gjør ikke noe. Og kan også de ut som om det er to 100% sjangser som mest sansynlig hatt gått inn da det ble åpent mål.
              KnutHSolberg

              Kommentar

              • perrern80
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2006
                • 603

                #27
                Opprinnelig skrevet av gutt94
                Dommerne i dag var de ordentlig ræva eller bare meg? Slik jeg kan se på mine bilder dømte han to ganger dytting på kuppe på corner. Men er jo fuvo keepern som dytter. Kuppe gjør ikke noe. Og kan også de ut som om det er to 100% sjangser som mest sansynlig hatt gått inn da det ble åpent mål.
                Helt enig! Greit vi vinner med tre mål, og vi gjør alt selv, men det er f... ikke rart det blir cup bomber når man har så elendige dommere her i landet. Har ikke peiling på hvem det var som dømte idag, men det er noe av det svakeste jeg har vært borti.
                Vi skulle hatt 1 klar straffe, itilegg til ett par cornere og en drøss med fri spark. Virker litt som han håpet på at fu/vo skulle score og at han skulle få cred`n for det.
                Linje dommeren på siden kfl sto på, var så sent ute med og heve flaget i offside situsjoner, så jeg var overbevist om at han bare tok en rå sjans når han heiv flaget i været.
                Men alt i alt er det deilig med seier, spesielt etter stor seiern mot Haugekkesundt sist helg.
                Bare og gjøre seg klar til og tenne på en vis plankehaug litt lengre sør til fredag.
                Gleder meg!!!
                Også moro og se Høibråten og Rustadbakken får noen minutter på slutten, sist nevnte var til og med på blank goal ved en anledning.
                Last edited by perrern80; 01.05.2011, 21:44.

                Kommentar

                • gutt94
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2007
                  • 3271

                  #28
                  Da er bildene mine klare, de lastes nå opp og legges ut for dere så fort som mulig. 38 bilder ble det i dagens "samling".
                  KnutHSolberg

                  Kommentar

                  • BD
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2006
                    • 1408

                    #29
                    lsk.no skulle komme med høydepunkter i løpet av kvelden. Klokka er nå ett på natta, og ingenting er ute... Ikke første gangen det skjer heller, utrolig irriterende. Noen som har funnet det andre steder på nett?

                    EDIT: Fant målene på nrk. Etter 27:17, for de som er like utålmodige som meg

                    Last edited by BD; 02.05.2011, 00:09.

                    Kommentar

                    Working...