Plankene - LSK Fredag 6.Mai kl 19

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    Kamptråd Plankene - LSK Fredag 6.Mai kl 19

    Nok køpp tull! Tilbake til alvoret.

    Så er det vår tur og spille på en fredag. Jeg tror på samme lag som sist, alle er vel skadefrie? Bolly er nok joker, og ingen utenom PSA viste noe særlig mot FUVO.
    Kanarifugla flyr høyt i år!
  • Skinke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2007
    • 3914

    #2
    Logi
    Karim - steinar - frode- LKE
    ♥Erling♥ - espen- stefan - nosa
    björn- ujah

    Er det ikke LKE sin dag så er det bare å sette inn Ringstad med en eneste gang.

    Tips: 2-7
    Daukjøtt Felt C

    Kommentar

    • *46*

      #3
      Opprinnelig skrevet av Skinke
      Er det ikke LKE sin dag så er det bare å sette inn Ringstad med en eneste gang.
      Hvis han er klar for spill?

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        #4
        Både Stian og Mathis burde være aktuelle for innhopp i denne hvis de er friske. Savner Bolly kjenner jeg. Han var helt rå i oppkjøringa.

        Hvis vi ligger lavt med Nosa, Erling, Bolly, BBS og Ujah skal det være slitsomt å forsvare seg mot oss.
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • erikh
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2008
          • 443

          #5
          veldig veldig spent på denne. synes FFK har åpnet forrykende og vært blant de beste så langt i år. Spissduoen tarik og celso er rett og slett fryktinngytende, og jeg biter negler når jeg ser for meg presset til LKE sammen med skuddfoten til borges. håper LKE fortsetter som han gjorde mot VIF og Haugesund og duellerer med kraft og besluttsomhet.

          FFK er vanskelige hjemme, men dette kan igjen være en match der vi får kontret en del i og med at FFK underholder hjemme og angriper med mange mann.

          Med tre poeng her vil vi blande oss inn i medaljestriden og sette standarden litt for sesongen føler jeg.

          Kommentar

          • Brækken
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Jun 2007
            • 109

            #6
            Skader hos plankene?

            Piiroja ble skadet i kampen mot Osseborg og blir muligens ikke klar til kampen på fredag

            Hadde ikke gjort meg noe, men det kan vel virke som han blir klar i tide (ifølge nettsidene til FFK)

            Mener også at Tarik ikke spilte sist kamp? Var det skade eller var han utestengt?
            Team Wenche Myhre

            Kommentar

            • Leif A
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 3962

              #7
              Opprinnelig skrevet av Brækken
              Piiroja ble skadet i kampen mot Osseborg og blir muligens ikke klar til kampen på fredag

              Hadde ikke gjort meg noe, men det kan vel virke som han blir klar i tide (ifølge nettsidene til FFK)

              Mener også at Tarik ikke spilte sist kamp? Var det skade eller var han utestengt?
              Tarik hadde karantene pga gule kort, og er sikkert spilleklar på fredag.
              Knurr...

              Kommentar

              • iL
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 10771

                #8
                Opprinnelig skrevet av Brækken
                Piiroja ble skadet i kampen mot Osseborg og blir muligens ikke klar til kampen på fredag

                Hadde ikke gjort meg noe, men det kan vel virke som han blir klar i tide (ifølge nettsidene til FFK)

                Mener også at Tarik ikke spilte sist kamp? Var det skade eller var han utestengt?
                FFK hadde vel 3 utestengleser pga av gule kort i sist kamp hvis jeg husker riktig.
                Kanarifugla flyr høyt i år!

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7054

                  #9
                  Dette blir en rysare. Jeg frykter at midtforsvaret vårt kommer til å få hendene fulle med Tarik og Celso. Håper Kippe går i bresjen og gir dem noen reale (men fair) trøkker tidlig i kampen. Vis hvem som er sjef.
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • Mynten
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2008
                    • 484

                    #10
                    Dette er en kamp som passer oss perfekt. Et Fredrikstad som liker å spille offensivt, også med backene, kommer til å gi oss store rom å kontre i. Hjemmepublikummet vil forvente og forlange at det skal spilles offensiv fotball, og dermed ligger alt til rette for at vi vinner dette greit. Har ingen tro på at FFK legger seg langt tilbake på hjemmebane.

                    Jeg er mest bekymret for hvordan våre backer klarer seg mot fintesterke og skuddvillige hjemmespillere. Viktig at begge våre backer våger å takle og støte tidlig, slik at vi får kantspillerne til FFK til å være mest mulig feilvendt.

                    Kommentar

                    • *46*

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Mynten
                      Dette er en kamp som passer oss perfekt. Et Fredrikstad som liker å spille offensivt, også med backene, kommer til å gi oss store rom å kontre i. Hjemmepublikummet vil forvente og forlange at det skal spilles offensiv fotball, og dermed ligger alt til rette for at vi vinner dette greit. Har ingen tro på at FFK legger seg langt tilbake på hjemmebane.

                      Jeg er mest bekymret for hvordan våre backer klarer seg mot fintesterke og skuddvillige hjemmespillere. Viktig at begge våre backer våger å takle og støte tidlig, slik at vi får kantspillerne til FFK til å være mest mulig feilvendt.
                      Enig i alt, med unntak at "ligger alt til rette for at vi vinner dette greit." Den sier jeg meg ikke enig i....

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        #12
                        Hvis ikke Rajo spiller (ref nyheter uten nyhetsverdi) kan det bli gøy på dødball. Hvem skal stoppe Kippe da?
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • *46*

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                          Hvis ikke Rajo spiller (ref nyheter uten nyhetsverdi) kan det bli gøy på dødball. Hvem skal stoppe Kippe da?
                          Finnes vel andre der... FFK består av flere enn Piroja, Tarik og Celso. Personlig synes jeg FFK er undervurdert som lag.

                          Kommentar

                          • Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av *46*
                            Finnes vel andre der... FFK består av flere enn Piroja, Tarik og Celso. Personlig synes jeg FFK er undervurdert som lag.
                            Andre som har luftstyrke har de sikkert. Kan også hende at det er bedre for FFK å ha 2 kjappe midtstoppere til å demme opp bakover, men det er liten tvil om hvem som er best i luften i FFK.

                            Rajo er en av svært få som kan slå Frode i en luftduell.
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                            Kommentar

                            • Leif A
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 3962

                              #15
                              Hvis begge lag spiller opp mot sitt beste, kan dette bli en meget underholdende kamp.
                              Og ditto anstrengende for nervene...
                              Knurr...

                              Kommentar

                              • Grusom B
                                Generalissimo Bellisimo
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6248

                                #16
                                Den som faktisk bekymrer meg mest er Amin Askar. Han er en jævla luring, kjapp, teknisk og kan gå begge veier. Går han inn har han også et godt skuddbein. Jeg tror Borges er noe av en drømmemotstander for SP, mens Tarik... Vel, han er jo sjef. Uansett, temmer vi Askar og klarer å ta ut Ramberg når han beveger seg opp i mellomrommet(hører dere, Espen og Stefan), vil mye av jobben være gjort.
                                Ni principe ni rey...

                                D10S!

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6075

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Mynten
                                  Dette er en kamp som passer oss perfekt. Et Fredrikstad som liker å spille offensivt, også med backene,
                                  Kjenner ikke fryktelig godt til spillestilen til Fredrikstad, men om de spiller med offensive backer så forventer jeg klagestorm mot Eriksen på forumet.

                                  Kommentar

                                  • Herman
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2010
                                    • 1101

                                    #18
                                    Som vanlig har jeg en god følelse. Dette er en kamp som bør passe oss ganske bra. FFK har to spisser som liker aller best å møte, for å få ball i beina. Dette er noe som passer Steinar og Frode perfekt, da de er gode til å bryte foran. Klarer vi å presse kantene til FFK utover, og tvinge dem til å legge inn vil mye av jobben være gjort. Celso er god på hodet, men tror Kippe og Pedersen skal ha kontroll. Vil bli masse rom å kontre. Tipper ny kanonkamp av Erling.
                                    Twitter

                                    Kommentar

                                    • Totti21
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3499

                                      #19
                                      Jo bedre det går med LSK, jo mer pessimistisk blir jeg før hver kamp. Merkelige greier...

                                      Kommentar

                                      • erikh
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2008
                                        • 443

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Totti21
                                        Jo bedre det går med LSK, jo mer pessimistisk blir jeg før hver kamp. Merkelige greier...
                                        Lillestrøm er vel ikke akkurat noen ekspert i å vinne back-to-back kamper. Synes de siste årene det ofte har svingt veldig i prestasjonene, og at man har hatt vanskelig for å opprettholde aggresivitet og konsentrasjon etter at en 3-poenger har blitt innkassert.

                                        Det kan være at dette farges av at jeg er (sykelig) opptatt av fugla, men jeg har i det minste inntrykket av at det er sjeldent laget tar to 3-poengere etter hverandre

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎