LSK - Molde 16. mai kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gjest

    Kamptråd LSK - Molde 16. mai kl 18:00

    Jubileumskamp mot Molde.

    Satser på at vi stiller med noe i nærheten av dette:


    Logi
    Essidiri - Steinar - Kippe - Ringstad/LKE
    Erling - Espen - Ruben/Gislason - Nosa
    BBS - Ujah
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3195

    #2
    Tror valget står mellom Ruben og Stian, og alternativene blir da (1) Ruben inn for Gislason, med Nosa fortsatt på venstre kant, eller (2) Nosa inn sammen med Espen sentralt, med Stian på venstre kant. Ruben gjorde det greit sentralt mot FFK, og har fått mye skryt og oppmerksomhet i det siste, men glitret ikke på venstre i cup-kampen. Stian starta sesongen mot Stabæk på venstre, sleit en stund med med en lårskade, men spilte bra både i forrige andrelagskamp og nå i cup'en, rett nok på venstre back.

    gilbert

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6075

      #3
      Opprinnelig skrevet av gilbert
      Tror valget står mellom Ruben og Stian, og alternativene blir da (1) Ruben inn for Gislason, med Nosa fortsatt på venstre kant, eller (2) Nosa inn sammen med Espen sentralt, med Stian på venstre kant. Ruben gjorde det greit sentralt mot FFK, og har fått mye skryt og oppmerksomhet i det siste, men glitret ikke på venstre i cup-kampen. Stian starta sesongen mot Stabæk på venstre, sleit en stund med med en lårskade, men spilte bra både i forrige andrelagskamp og nå i cup'en, rett nok på venstre back.

      gilbert
      Er enig i vurderingen din her, men Ohi fikk skryt etter Gjøvik-kampen og kan være et alternativ på venstre om Nosa blir flytta inn sentralt.

      Kommentar

      • Totti21
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3499

        #4
        Mulig dette har stått ett annet sted, men hvor lenge er Gislason ute med skade? Synes Ruben gjorde en god figur som erstatter for han, og vil gjerne se mer av han der, fremfor å rullere på for mange plasser i ett lag som har fungert ganske bra siste tiden.

        Kommentar

        • gilbert
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3195

          #5
          Opprinnelig skrevet av Totti21
          Mulig dette har stått ett annet sted, men hvor lenge er Gislason ute med skade?
          Som rapportert i tråden "Skadede spillere 2011" ser det ut til ikke å være verre enn enn strekk i leggen, som er blitt klart bedre siden FFK-kampen, men nok kan ta et par uker å bli helt kvitt. Se også trådene "Treninger 2011" og "Stallen i 2011".

          gilbert

          Kommentar

          • Boing
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2005
            • 711

            #6
            Skrekkscenario etter denne kampen må jo være att Kippe, essidiri og LKE får sitt 3 gulekort i denne kampen. Da har vi ett jævla problem neste kamp.

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              #7
              Svein Oddvar Moen satt opp som dommer. http://www.fotball.no/System-pages/K...atchId=5256298
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • Totti21
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3499

                #8
                Opprinnelig skrevet av Boing
                Skrekkscenario etter denne kampen må jo være att Kippe, essidiri og LKE får sitt 3 gulekort i denne kampen. Da har vi ett jævla problem neste kamp.
                På en måte er det ikke det værste som kan skje om Kippe får gult i denne, da han eventuelt må stå over mot Sogndal som vil være bedre enn mot de fleste andre lag. Tar det for gitt at Kippe får minimum ett gult kort til denne sesongen uansett, selv om han jo var snill gutt ifjor. Irriterer meg fremdeles at han fikk det gule som LKE egentlig skulle hatt, og det er en feil som fort kan koste oss poeng denne sesongen. Essediri og LKE erstatter vi greit, med unntak om begge er ute samtidig.

                Kommentar

                • mats
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2008
                  • 621

                  #9
                  Backplassen skal vi overleve, er mer redd for de to sentrale posisjonene. Ruben har vist en god figur, men er han stabil over tid. Og pådrar Nosa seg et gult kort til, kommer vi til å slite om Grisle fortsatt er ute! Tåler ikke gulekort eller skader sentalt!

                  Kommentar

                  • Boing
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2005
                    • 711

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                    Svein Oddvar Moen satt opp som dommer. http://www.fotball.no/System-pages/K...atchId=5256298
                    Jaja, hater den dommeren og er sikker han kommer til fucke opp hele kampen for LSK. Synd ikke den mannen kan finne seg noe annet å gjøre.

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7055

                      #11
                      Jeg tipper Ruben skal spille sentralt med Nosa på venstre mot Molde.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • Grusom B
                        Generalissimo Bellisimo
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6248

                        #12
                        Veldig urettferdig, boing. Moen har jevnt over dømt svært godt når han har hatt oss før. Et par unntak finnes jo, men han er en av veldig få som ikke lager frispark orgie mot basert på barndomsfordommer fra 70-80 tallet. En av få dommere jeg faktisk stoler på at er hundre prosent objektiv, altså den rake motsetninga til Skjerven.
                        Ni principe ni rey...

                        D10S!

                        Kommentar

                        • rælingen kanaris
                          Kaptein Reketråler
                          Myklebust Light
                          • Jul 2005
                          • 1445

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Boing
                          Skrekkscenario etter denne kampen må jo være att Kippe, essidiri og LKE får sitt 3 gulekort i denne kampen. Da har vi ett jævla problem neste kamp.
                          Kan være enig i det med Kippe og Esset, men ser bare på det som positivt viss LkE ikke får spille neste match, da kan det hende stian ENDELIG får prøve seg. Må være frustrerende for han å se LKE spille så rævva, men alikvell få tillit igjen og igjen...
                          Custodes
                          I med og motgang

                          Kommentar

                          • Hel1017
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Oct 2008
                            • 196

                            #14
                            Magnusson

                            Essediri- Pedersen- Kippe- Eriksen

                            Knudtzon- Søgård- Nosa- Ringstad

                            Ujah- Sigurdarson


                            Tror det må en bra startoppstilling mot Molde.

                            Vil ha Nosa inn sentralt, da han ofte går innover sentralt fra kanten uansett og etterlater seg store rom.
                            Tror det er bedre at Ringstad hjelper Eriksen defensivt, i tillegg til at han har et brukbart bein til å slå innlegg med.

                            Er defensiv og tipper 2-2 etter scoringer av Ujah og Sigurdarson.

                            Trur vi kommer til å slite med spissene til Molde....
                            Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

                            Kommentar

                            • Boing
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2005
                              • 711

                              #15
                              Skjerven bør jo strengt tatt aldri, ALDRI få lov til å dømme LSK. Mannen hater LSK i lang vei, han kan bennekte det, men jeg tror ikke på han. Og det gjør vel ingen i LSK.

                              Kanskje litt urettferdig med Moen, men som du har nevnt så er det andre som har markert sitt negative syn på LSK mye sterkere.

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13272

                                #16
                                Blir nok en morsom kamp. Forsvaret til molde er tidvis like vaklende som vårt, midtbanen deres er meget god (men svinger litt mer i prestasjonene), og på topp har vi vel et ørlite overtak. Tipper gutta har fått klar beskjed om at kamp nummer 100 skal vinnes. Regner med overtenning i LSK-forsvaret og minst en straffe i mot. I tillegg spiller jo Magne Hetseth gode kamper mot oss, og moldenserne er nok lystne på å ødelegge jubileet vårt. Mitt tips er uavgjort.

                                Kommentar

                                • dollyholly
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2007
                                  • 965

                                  #17
                                  Syntes det er litt ufortjent at forsvaret er vaklende, var selvsagt svake mot Brann og RBK, men trekker vi fra disse kampene har vi sluppet inn 2 maal paa fire seriekamper og to cupkamper.

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13272

                                    #18
                                    Vi kan jo ikke drive å "trekke fra" kamper som ikke passer i konklusjonen når vi analyserer? Da blir vi jo seriemestere. Vi har et forsvarsproblem, alle ser det og det dukker opp i kortere eller lengre perioder i hver kamp når vi kommer under press. Når en trener som Skarsfjord går ut med knallhardt press høyt i banen etter avspark er det fordi han har sett dette. Regner med at Ole G ikke er helt blind heller.

                                    Kommentar

                                    • Torolf
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 9574

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av reka
                                      Vi kan jo ikke drive å "trekke fra" kamper som ikke passer i konklusjonen når vi analyserer? Da blir vi jo seriemestere. Vi har et forsvarsproblem, alle ser det og det dukker opp i kortere eller lengre perioder i hver kamp når vi kommer under press.
                                      Enig. Selv i kalasseirene mot Stabæk og Haugesund var det 4-5 situasjoner hvor forsvaret vårt gjør sitt beste for å forære motstanderen mål ved svake klareringer og dårlige plasseringer.

                                      Kommentar

                                      • 10.09.50
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2005
                                        • 1410

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av reka
                                        Vi kan jo ikke drive å "trekke fra" kamper som ikke passer i konklusjonen når vi analyserer?
                                        Nettopp. Som en eller annen sportsjournalist nylig uttalte: "Manchester United er verdensmester i fotballøkonomi. Bortsett fra gjelda." Med det helt ubetydelige forbeholdet et det antakelig riktig.

                                        Kommentar

                                        Working...