3. runde cup: Lillestrøm - Sandefjord onsdag 25.5.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • A-net
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2006
    • 447

    Noen som vet hva som skjedde med BBS etter kampslutt i går?
    Så at han måtte støttes av banen. Bare sliten forhåpentligvis...?
    I med og motgang - vi er Lillestrøm!

    Kommentar

    • *46*

      Minneverdige punkter fra kampen i går:
      - Ruben som var så pumpa at han ikke makta å løpe tilbake - helt kjørt. Heldigvis bytta Berg han ut.
      - Sandefjords nr 16 som sklir av banen med ei såpass hard krampe at beinet nesten står feil vei. Beste var at han så ut til å prøve å dra seg inn på banen igjen for å få stopp i spillet. Undertegnede fikk seg en meget god latter, selv om gutten hadde forbaska vondt. Han fullførte kampen som spiss

      Ellers var det jo noen gode sjanser til LSK, men det er alt for lite giftig.... Starta bra de første 5-10 minutta. Døde hen og kom tilbake på 40 minutter med godt spill. Andre omgang var nesten identisk. Bra press i de to ekstraomgangene, men ikke giftige nok.

      Kommentar

      • Sultanen
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2005
        • 257

        Beste kommentar fra tribunen etter 90 minutter i går:

        Dette er som å se på Idol, bare tullinger utpå her jo.

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          Jeg snakka med Espen Søgård i dag og spurte han om BBS ,han svarte at Bjørn var så forbanna nervøs under straffekonken at han nesten svimte av og at det var grunnen til at han sjangla av banen...Husk at Bjørn er en ung gutt som sikkert følte et voldsomt press på seg og så konsekvensen av og ryke ut av cupen.

          Kommentar

          • *46*

            Opprinnelig skrevet av tullebukk
            Jeg snakka med Espen Søgård i dag og spurte han om BBS ,han svarte at Bjørn var så forbanna nervøs under straffekonken at han nesten svimte av og at det var grunnen til at han sjangla av banen...Husk at Bjørn er en ung gutt som sikkert følte et voldsomt press på seg og så konsekvensen av og ryke ut av cupen.
            Det viser at han har mer følelser for klubben enn å mottat lønn. Kanskje litt drøyt å bli så nervøs... På en måte litt bra å høre.

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6075

              Opprinnelig skrevet av *46*
              Det viser at han har mer følelser for klubben enn å mottat lønn. Kanskje litt drøyt å bli så nervøs... På en måte litt bra å høre.
              Skal mindre nervøsitet til for å nesten svime av etter å ha jobba hardt i 120 min enn om man ikke er tom i kroppen.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎