7 kamper, 21 dager!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HolterKanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 1603

    7 kamper, 21 dager!

    Vi har et ekstremt tett kampprogram i Juni/Juli. Hvordan går det med Lillestrøm SK i denne perioden?

    Her er mitt (smått pessimistiske) tips:

    13. Juni: LSK - Oss. Her lukter det dessverre tap. Har ingen bakgrunn for mistanken, kun en dårlig følelse. 0 poeng.

    16. Juni: TIL - LSK. Serieleder/seriemester... Ikke no mer å si. 0 poeng.

    19. Juni: LSK - Godset. Vi møter norges mest spennende lag, som i tillegg ligger på 2 plass. á poeng med Tromsø. Jeg tror det blir en utrolig jevn kamp, med mange mål, som ender uavgjort. 1 poeng.

    22. Juni: RævBK - LSK. Sigurdarson med landslaget når vi møter bart på hjemmebane.... Cupexit for LSK.

    25. Juni: Aafk - LSK: Slår vi noengang Rekdals menn på CL? Trukke det. 0 poeng.

    29. Juni: LSK - Start: Et lag uten tiltro til egen trener. 3 lette poeng.

    3. Juli: LSK - Viking: Et Viking som er i fullstendig krise. Nylig avgått sportsdirektør. Fort Åråsen. 3 poeng.

    Dette gir en fasit på 7 poeng på 6 kamper og slutten på cupeventyret 2011. En plassering midt på nedre halvdel av tabellen og Henning Bergs avgang nært forestående.

    Hva mener dere?
    ***Større baller enn vett***
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7029

    #2
    Ukvalifisert magefølelse:
    LSK - Odd 1-2
    TIL - LSK 1-1
    LSK - Godset 2-2
    RBK - LSK 2-0
    AAFK- LSK 2-1
    LSK - Start 3-1
    LSK - Viking 2-1

    2-2-2 i serien og stø kurs mot 8. plass.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      #3
      Opprinnelig skrevet av trigz
      Ukvalifisert magefølelse:
      LSK - Odd 1-2
      TIL - LSK 1-1
      LSK - Godset 2-2
      RBK - LSK 2-0
      AAFK- LSK 2-1
      LSK - Start 3-1
      LSK - Viking 2-1

      2-2-2 i serien og stø kurs mot 8. plass.
      Enig med deg i poengfangsten. Men jeg tror vi taper i tromsø og tar ett poeng hjemme mot Odd.
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • Toffern
        Medlem
        Hoffnarr
        • Jun 2008
        • 47

        #4
        Mitt tips
        LSK-Odd 2-2
        TIL-LSK 2-0
        LSK-Godset 2-0
        RBK-LSK 3-3 (Tar dem på straffer)
        AAFK-LSK 3-1
        LSK-Start 5-1
        LSK-Viking 2-0

        Det blir 3-1-2 pluss videre i cupen.
        Må hvertfall vinne over godset, eller så får jeg ett helvette iom at jeg bor rett ved den møkkabyen med den forurensa elva.

        Kommentar

        • Jan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2007
          • 386

          #5
          Hff, pessimister!

          Mitt tips:
          LSK-Odd 3-0
          TIL-LSK 0-5
          LSK-Godset 1-0
          RBK-LSK 0-7
          AAFK-LSK 0-2
          LSK-Start 5-0
          LSK-Viking 8-0

          Kommentar

          • Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

            #6
            Hvorfor i alle dager tror dere vi taper mot Odd? Gamle og treige, har ikke fått det til å stemme i det hele tatt i år. Vi har også godt tak på Godset. Jeg tipper 8-10 poeng, med en saftig smell mot Aalesund.
            Ni principe ni rey...

            D10S!

            Kommentar

            • Xavi
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2008
              • 1275

              #7
              Vinner alle.
              Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
              Anders, Tidligere styremedlem KFL

              Kommentar

              • Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

                #8
                5-0
                4-1
                0-0
                1-3
                2-4
                1-0
                3-1

                I tilfeldig rekkefølge og vinnerlag. Umulig å tippe Tippeligaen i år
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                Kommentar

                • HolterKanaris
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 1603

                  #9
                  6 av 7 kamper er spilt. En liten oppdatering på hvordan det har gått i forhold til mitt tips...

                  13. Juni: LSK - Oss. Her lukter det dessverre tap. Har ingen bakgrunn for mistanken, kun en dårlig følelse. 0 poeng.
                  Endte 1-1. Allerede her er vi 1 poeng foran mitt skjema.

                  16. Juni: TIL - LSK. Serieleder/seriemester... Ikke no mer å si. 0 poeng.
                  Endte 1-0. Selvom vi var nære 1 poeng her slo "ekspert"tipset mitt inn.

                  19. Juni: LSK - Godset. Vi møter norges mest spennende lag, som i tillegg ligger på 2 plass. á poeng med Tromsø. Jeg tror det blir en utrolig jevn kamp, med mange mål, som ender uavgjort. 1 poeng.
                  Her bommet jeg på resultatet, men kampbildet ble litt som forventet. Ujah knuser godset og vi tar med oss 2 poeng mer enn forventet.

                  22. Juni: RævBK - LSK. Sigurdarson med landslaget når vi møter bart på hjemmebane.... Cupexit for LSK.
                  Selvom Bjørn var tilbake og vi var fryktelig nære igjen (faktisk bare en Skjerven unna), endte det med tap og cupexit. Årets bitreste tap?

                  25. Juni: Aafk - LSK: Slår vi noengang Rekdals menn på CL? Trukke det. 0 poeng.
                  Min profesi stemte. Vi slår ikke Aafk på CL stadion. 0 poeng.

                  29. Juni: LSK - Start: Et lag uten tiltro til egen trener. 3 lette poeng.
                  Det kan ikke bli lettere!!! Bjørn Bergmann! Sigurdarson!. 3 poeng.

                  3. Juli: LSK - Viking: Et Viking som er i fullstendig krise. Nylig avgått sportsdirektør. Fort Åråsen. 3 poeng.
                  Tipset mitt står. Trur fortsatt på 3 poeng her. 2 mål av Minibukken, BBS og Arild med 1 hver. Partysvensken kaster ballen i eget nett. 4-1 og 3 poeng.

                  Med den fasiten vil vi ende 3 poeng foran mitt skjema, noe som er veldig gledelig for norges mest pessimistiske supportere
                  ***Større baller enn vett***

                  Kommentar

                  • Ola
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 1651

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                    6 av 7 kamper er spilt. En liten oppdatering på hvordan det har gått i forhold til mitt tips...

                    13. Juni: LSK - Oss. Her lukter det dessverre tap. Har ingen bakgrunn for mistanken, kun en dårlig følelse. 0 poeng.
                    Endte 1-1. Allerede her er vi 1 poeng foran mitt skjema.

                    16. Juni: TIL - LSK. Serieleder/seriemester... Ikke no mer å si. 0 poeng.
                    Endte 1-0. Selvom vi var nære 1 poeng her slo "ekspert"tipset mitt inn.

                    19. Juni: LSK - Godset. Vi møter norges mest spennende lag, som i tillegg ligger på 2 plass. á poeng med Tromsø. Jeg tror det blir en utrolig jevn kamp, med mange mål, som ender uavgjort. 1 poeng.
                    Her bommet jeg på resultatet, men kampbildet ble litt som forventet. Ujah knuser godset og vi tar med oss 2 poeng mer enn forventet.

                    22. Juni: RævBK - LSK. Sigurdarson med landslaget når vi møter bart på hjemmebane.... Cupexit for LSK.
                    Selvom Bjørn var tilbake og vi var fryktelig nære igjen (faktisk bare en Skjerven unna), endte det med tap og cupexit. Årets bitreste tap?

                    25. Juni: Aafk - LSK: Slår vi noengang Rekdals menn på CL? Trukke det. 0 poeng.
                    Min profesi stemte. Vi slår ikke Aafk på CL stadion. 0 poeng.

                    29. Juni: LSK - Start: Et lag uten tiltro til egen trener. 3 lette poeng.
                    Det kan ikke bli lettere!!! Bjørn Bergmann! Sigurdarson!. 3 poeng.

                    3. Juli: LSK - Viking: Et Viking som er i fullstendig krise. Nylig avgått sportsdirektør. Fort Åråsen. 3 poeng.
                    Tipset mitt står. Trur fortsatt på 3 poeng her. 2 mål av Minibukken, BBS og Arild med 1 hver. Partysvensken kaster ballen i eget nett. 4-1 og 3 poeng.

                    Med den fasiten vil vi ende 3 poeng foran mitt skjema, noe som er veldig gledelig for norges mest pessimistiske supportere
                    Tror du trakk frem denne en dag for tidlig, da jeg er redd du treffer skjema totalt, eventuellt ett poeng foran. I Henning Bergs regime har laget nesten ikke maktet to seire på rad, og jeg tviler på at det skal gå i morgen. Når så mye av det taktiske spillet er basert på tilfeldigheter så er det naturlig at det blir slikt.

                    Kommentar

                    • HolterKanaris
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 1603

                      #11
                      De syv kampene er spilt og vi står med 10 ppoeng som fasit etter disse. For en gangs skyld er jeg glad jeg tok feil. Ikke bare er det deilig å høste flere poeng enn forventet, det er også deilig å se holdningene til våre unge juveler når de får sjansen fra start. Fasit uten Ujah er så langt 2-0-0. Det gir ro i sjela for en som var bekymret for hvor lang tid det skulle ta før unggutta fant formen. Obligatorisk gratulasjon til vår nye andrekeeper helt til slutt. Kjempekamp Andreas...
                      ***Større baller enn vett***

                      Kommentar

                      • Oddis
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2006
                        • 2744

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                        De syv kampene er spilt og vi står med 10 ppoeng som fasit etter disse. For en gangs skyld er jeg glad jeg tok feil. Ikke bare er det deilig å høste flere poeng enn forventet, det er også deilig å se holdningene til våre unge juveler når de får sjansen fra start. Fasit uten Ujah er så langt 2-0-0. Det gir ro i sjela for en som var bekymret for hvor lang tid det skulle ta før unggutta fant formen. Obligatorisk gratulasjon til vår nye andrekeeper helt til slutt. Kjempekamp Andreas...
                        Syntes også at vi med de to siste kampene viser at vi faktisk har god bredde i stallen, til forskjell fra det mange tror her inne. Husk at vi mangler mange spillere nå som var med og slo Stabæk 7-0 i konserthallen.
                        Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                        Kommentar

                        • skotten
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 1794

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Oddis
                          Syntes også at vi med de to siste kampene viser at vi faktisk har god bredde i stallen, til forskjell fra det mange tror her inne. Husk at vi mangler mange spillere nå som var med og slo Stabæk 7-0 i konserthallen.
                          Unggutta har utvilsomt tatt store steg, hvilket har gitt oss langt større bredde i stallen. Så lenge jeg ikke skal lese innlegget som at vi nå kan forvente stabile topprestasjoner i hver kamp av det mannskapet som slo Viking, er jeg enig.

                          Kommentar

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎