Lillestrøm - Viking, Søndag 3. Juli kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    10 spillere i troppen med junior kamper for LSK, imponerende!

    Kommentar

    • KimFL
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 1410

      Opprinnelig skrevet av Serbern
      Hvor høy er han egentlig?

      Det er klart en fordel å være høy når du er keeper, men det finnes eksepmler på lave som har gjort det greit også, f.eks Fabien Barthez som ifølge Wikipedia er 1,81
      Kan jo nevne at Victor Valdes er 183 og Casilas er 182. De har jo begge gjort det helt greit som keepere
      Så det er ikke nødvendig å være 2 meter høy for å bli god.

      Kommentar

      • Leif A
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 3962

        Opprinnelig skrevet av *46*
        Er sannsynligvis eneste her inne som gleda meg til å se han i aksjon. Rett og slett fordi jeg tror han ville heva seg på førstelaget (slik enkelte andre gjør) og gøy å se hva som bor i han. Han sa at han måtte vurdere fremtiden sin LSK på Tv2Sporten i kveld. Og det forstår jeg!
        Om Nadj føler han må vurdere fremtiden i klubben etter denne vrakingen, er han uansett ikke rett mann. Han har to muligheter: gi opp, eller forbanne seg på at han skal bli førstevalg og jobbe deretter. Høres sikkert brutalt ut for noen, men LSK er ikke et arbeidsmarkedstiltak.

        Jeg håper for min egen del at han går inn for å jobbe knallhardt og bli en bedre keeper, og på sikt bli et soleklart førstevalg.
        Knurr...

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          Opprinnelig skrevet av Leif A
          Om Nadj føler han må vurdere fremtiden i klubben etter denne vrakingen, er han uansett ikke rett mann. Han har to muligheter: gi opp, eller forbanne seg på at han skal bli førstevalg og jobbe deretter. Høres sikkert brutalt ut for noen, men LSK er ikke et arbeidsmarkedstiltak.

          Jeg håper for min egen del at han går inn for å jobbe knallhardt og bli en bedre keeper, og på sikt bli et soleklart førstevalg.
          Enig. Han har ikke vist noe til nå som forsvarer 2. keeperplassen. Han virket skikkelig resignert i går også når han ble intervjuet. Kanskje like greit å slipper han etter sesongen hvis han ikke viser bedre takter?
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

            Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
            Han virket skikkelig resignert i går også når han ble intervjuet
            Hvor finner jeg dette intervjuet?
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

            Kommentar

            • Leif A
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 3962

              Opprinnelig skrevet av xeR
              Hvor finner jeg dette intervjuet?
              Det var vel på Fotballkveld i går, om jeg ikke husker helt feil. Fant det ikke ved kjapp sjekk på TV2sporten.no
              Knurr...

              Kommentar

              • Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

                For å prøve å gjengi så sa han at han var veldig skuffet og sint og vurderte fremtiden.
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                  For å prøve å gjengi så sa han at han var veldig skuffet og sint og vurderte fremtiden.
                  Det forstår jeg godt. Men jeg kjøper forklaringen til trenerene om at den beste keeperen stod igår. Nadj er desverre altfor dårlig. Bare se under oppvarmingene før kamper, han stopper jo så og si aldri ett skudd. Men jeg skjønner at han er skuffa og det har han lov til å være. Men om man vurderer han som den tredje beste keeperen i klubben håber jeg han er vraka fra benken neste kamp. Heller en lokal ungutt på benken da enn "stallfyll".
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • kimmern
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2005
                    • 1173

                    under kampen mot start blei essediri forbanna på nadj i den ene situasjonen og foklarte tydleig med at han måtte kommunisere med spillerene. om det er slik at han har dårlig feltarbeid da vet jeg ikke, men hvis det er slik som HB sier at han og fjelstad er jevngode så er det rett å gi fjelstad sjangsen, yngre og kan bli bedre. vi har jo hatt/har en diskusjon her når det gjelder lasse vs en annen v back som er yngre og for meg blir det noe av det samme.

                    Kommentar

                    • gamle-perta
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2004
                      • 2418

                      Opprinnelig skrevet av xeR
                      Nadj er desverre altfor dårlig. Bare se under oppvarmingene før kamper, han stopper jo så og si aldri ett skudd. Men jeg skjønner at han er skuffa og det har han lov til å være.
                      Men hvem hentet denne svensken til klubben? Var ikke det samme mann som vraket ham i går, nemlig Berg?
                      Mvh
                      Gammer´n (Per T)

                      Kommentar

                      • Oddis
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2006
                        • 2744

                        Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                        Men hvem hentet denne svensken til klubben? Var ikke det samme mann som vraket ham i går, nemlig Berg?
                        Mulig det. Men trur faktisk det er utrolig vanskelig å se hvor høy kvalitet det er på en keeper etter å kun ha observert keeperen over noen kamper/noen treninger. Keepere bedømmes over tid hvor gode de er i høyere grad enn utespillerne, da feilene de gjør ofte er mer match-avgjørende enn for en midtbanespiller.

                        Skjønner godt at han er jævlig skuffa, det hadde alle vært. Får som det tidligere er nevnt i tråden håpe at han forbanner seg på å vise seg fram og tvinge fram en startplass. Det er fullt mulig, selv om han fikk et knallhardt psykisk slag i går.
                        Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                        Kommentar

                        • HolterKanaris
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 1603

                          Sendte han likegodt en støttende og oppmuntrende melding på face. Jeg VIL så gjerne at han skal være god. Han er jo ENORM.
                          ***Større baller enn vett***

                          Kommentar

                          • *46*

                            Opprinnelig skrevet av Leif A
                            Om Nadj føler han må vurdere fremtiden i klubben etter denne vrakingen, er han uansett ikke rett mann. Han har to muligheter: gi opp, eller forbanne seg på at han skal bli førstevalg og jobbe deretter. Høres sikkert brutalt ut for noen, men LSK er ikke et arbeidsmarkedstiltak.

                            Jeg håper for min egen del at han går inn for å jobbe knallhardt og bli en bedre keeper, og på sikt bli et soleklart førstevalg.
                            Helt enig i at man burde i stede krumme ryggen og stå på - forsøke å overbevise. Men som en spontan reaksjon, så fortsår jeg at han sier at han må vurdere fremtiden sin.

                            Kommentar

                            • BennyLem
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 2902

                              Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                              Han er jo ENORM.
                              Denne må du nesten utdype. Vet du noe vi ikke vet?

                              Eller tenker du mer enorm i retning Jan Halvor?
                              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                              Kommentar

                              • HolterKanaris
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 1603

                                Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                Denne må du nesten utdype. Vet du noe vi ikke vet?Eller tenker du mer enorm i retning Jan Halvor?
                                Det er ikke tilfeldig at du kaller deg BennyLem eller hva? Jeg mente selvfølgelig størrelsen på kroppen generelt, men for oss fuglasupportere er jo størrelse på lem like relevant som fotballferdigheter. Dermed kan vi jo håpe at han er godt utstyrt der nede også. Vi fikk jo rapport om størrelsen på lemmet til BBS i går så det må være mulig å finne ut.
                                ***Større baller enn vett***

                                Kommentar

                                • AG-3
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2006
                                  • 1081

                                  så det var noen tyskere på feltet i går...Mainz-menn tror jeg

                                  Kommentar

                                  • supporter
                                    Juniormedlem
                                    Ferskenpels
                                    • Sep 2010
                                    • 5

                                    Opprinnelig skrevet av Felt C
                                    Tror han er 180 centimeter høy...
                                    Han er 183 cm

                                    Kommentar

                                    Working...
                                    😀
                                    😂
                                    🥰
                                    😘
                                    🤢
                                    😎
                                    😞
                                    😡
                                    👍
                                    👎