Lillestrøm Sportsklubb - Tromsø IL, Åråsen stadion onsdag 3.8. kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2007
    • 386

    Ca enig med børsen din. Syntes kanskje at du var litt raus med terningen til Søgård. Tror det var Mos Fredrik parkerte hvis jeg ikke husker feil. Forsåvidt ikke så viktig. Tror han hadde løpt ifra hvem som helst. Så ganske så bestemt ut...

    Kommentar

    • *46*

      Opprinnelig skrevet av Jan
      Tror det var Mos Fredrik parkerte hvis jeg ikke husker feil. Forsåvidt ikke så viktig. Tror han hadde løpt ifra hvem som helst. Så ganske så bestemt ut...
      Bestemt? Han hadde fulgt han hjem til døra om det skulle være - den ballen skulle han ha! Den type spillere setter jeg meget høyt. Blir nesten litt rørt av slike løp.

      Kommentar

      • Totti21
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3499

        Opprinnelig skrevet av *46*
        Bestemt? Han hadde fulgt han hjem til døra om det skulle være - den ballen skulle han ha! Den type spillere setter jeg meget høyt. Blir nesten litt rørt av slike løp.
        Med Nosa på vei ut døra begynner jeg å se ett Lillestrøm lag offensivt som kan vinne igjen ballen høyt i banen oftere. BBS har alltid vært god på dette, mens Fredrik G har vist at han er helt enorm på dette, selv om han viser mangler foran mål. EK og Ruben Gabrielsen er også to spillere som er gode på gjenvinning, mens Obiefule viste gode takter i går, selv om man så at han mangler matchtrening.
        Jeg virkelig elsker Fredrik G sin innstats og innstilling når han er på banen, og da er det lettere å være tålmodig med det han presterer foran mål.

        Kommentar

        • LasseN
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2005
          • 1610

          Etter å ha omtrent sett 2-0 situasjonen bilde for bilde, så kan det se ut som Karim(?) opphever offsiden, og dermed har linjedommeren rett. Vi snakker om cm og tidels sekunder i såfall, og ikke mulig å se sikkert uten videodømming.
          offside.jpg
          Last edited by LasseN; 04.08.2011, 21:18.
          LasseN

          Kommentar

          • *46*

            Opprinnelig skrevet av LasseN
            Etter å ha omtrent sett 2-0 situasjonen bilde for bilde, så kan det se ut som Karim(?) opphever offsiden, og dermed har linjedommeren rett. Vi snakker om cm og tidels sekunder i såfall, og ikke mulig å se sikkert uten videodømming.[ATTACH=CONFIG]1534[/ATTACH]
            Men Nystrøm er klart i offside og starter - han påvirker spillet!

            Kommentar

            • Jan
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2007
              • 386

              Etter litt photoshop CSI så er jeg ganske sikker på at det er offside.

              offside.jpg

              Kommentar

              • Rovfugl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 3672

                Opprinnelig skrevet av Jan
                Etter litt photoshop CSI så er jeg ganske sikker på at det er offside.

                [ATTACH=CONFIG]1535[/ATTACH]
                tja, streken ser ikke riktig ut synes jeg
                DØ FOR FUGLA!!!
                http://www.fluefiskebloggen.no
                LSK er min religion
                Ujah er min gud

                Kommentar

                • MoBee
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2004
                  • 958

                  Han er så lite i offside at jeg syns det er greit at de ikke dømmer offside. Jeg syns det er verre når feige dommere dømmer offside feilaktig i stedet for å gi det angripende laget fordel i tvilstilfeller. Det de skulle blåst for er, som det blir nevnt lenger opp, at Nystrøm er en så stor faktor i det angrepet.

                  Kommentar

                  • HolterKanaris
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 1603

                    Jeg tolker det dit at Nystrøm definitivt påvirker situasjonen og derfor skulle det vært blåst. Det som er mer urovekkende er det faktum at vi har 4 (FIRE) spillere rundt mannen som sender pasningen, men ingen av de er nærmere enn 2-3 meter

                    offside.jpg
                    ***Større baller enn vett***

                    Kommentar

                    • HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6075

                      Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                      Jeg tolker det dit at Nystrøm definitivt påvirker situasjonen og derfor skulle det vært blåst. Det som er mer urovekkende er det faktum at vi har 4 (FIRE) spillere rundt mannen som sender pasningen, men ingen av de er nærmere enn 2-3 meter
                      Er heller ikke så utrolig begeistra for han som står fullstendig alene på høyrekanten.
                      Last edited by HSft; 05.08.2011, 10:05.

                      Kommentar

                      • *46*

                        Opprinnelig skrevet av HSft
                        Er heller ikek så utrolig begeistra for han som står fullstendig alene på høyrekanten.
                        Fullstendig alene er vel litt å ta i?

                        Kommentar

                        • HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6075

                          Opprinnelig skrevet av *46*
                          Fullstendig alene er vel litt å ta i?
                          å? sjelden jeg ser noen med så mye rom under en fotballkamp. Snakker altså om høyrekanten til Tromsø, ikke vår høyrekant. Linjemannen er ikke en LSK-spiller...

                          Men når det er sagt, så er jeg egentlig ikke så forferda, dette var vel et tidspunkt der vi spilte litt gung ho for å få utlikning?

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7055

                            Opprinnelig skrevet av HSft
                            å? sjelden jeg ser noen med så mye rom under en fotballkamp. Snakker altså om høyrekanten til Tromsø, ikke vår høyrekant. Linjemannen er ikke en LSK-spiller...
                            Han er jo helt ute av spillet. Skulle det komme en pasning i rom til ham, tror jeg våre menn ville rukket tilbake uten at det ble veldig farlig. Men du har rett i at LKE ligger feil. Han skal ikke ligge SÅ langt inn.
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • HSft
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2004
                              • 6075

                              Opprinnelig skrevet av trigz
                              Han er jo helt ute av spillet. Skulle det komme en pasning i rom til ham, tror jeg våre menn ville rukket tilbake uten at det ble veldig farlig. Men du har rett i at LKE ligger feil. Han skal ikke ligge SÅ langt inn.
                              Det avhenger litt av hvem som er på høyrekanten. Om det er backen til Tromsø så er det jo Bolly sin oppgave. Organiseringen er i hvertfall elendig her. Sier ikke at høyrevingen hadde kommet alene med keeper her, men med flere spillere i boksen og fri ferdsel til 16meteren så hadde det ikke vært noen ønskesituasjon om han hadde fått ballen heller.

                              LKE trekker inn i midten for å passe på MOS som han selvfølgelig lar løpe alene inn for å putte 2-0 et mikrosekund etter bildet er tatt.

                              Kommentar

                              • Fugl1120
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 3528

                                Opprinnelig skrevet av trigz
                                Han er jo helt ute av spillet. Skulle det komme en pasning i rom til ham, tror jeg våre menn ville rukket tilbake uten at det ble veldig farlig. Men du har rett i at LKE ligger feil. Han skal ikke ligge SÅ langt inn.
                                Eriksen ligger helt fint han, det er Karim som ikke holder linja til resten av rekka. Dersom Mos hadde vært onside, er det kun Eriksen som har en sjans til å ta han ut når Steinar støter. En crosspasning ut til høyrekanten ville som du sier vært relativt ufarlig da Eriksen hadde rukket å sideforskyve nok til å være på rett plass innen Tromsø-kanten fikk kontroll over kula.
                                Lauken er vår venn!

                                Kommentar

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎