LSK - Hønefoss i dag.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Kamptråd LSK - Hønefoss i dag.

    LSK spiller i dag treningskamp mot Hønefoss på Åråsen tror kampen starta kl 13 ...
    Last edited by RSP; 25.07.2011, 16:06.
  • lskgogo
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2010
    • 633

    #2
    kl 13?!
    Tar seg en pause til mars 2012..

    Kommentar

    • *46*

      #3
      Dvs at da er den ferdigspilt. Noen som var der?

      Kommentar

      • Stray Cat
        Moderator
        • Aug 2008
        • 5914

        #4
        Opprinnelig skrevet av *46*
        Noen som var der?
        Tony var der, så vi får vente på referat.
        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

        Kommentar

        • ragnarrock
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2008
          • 937

          #5
          hadde jeg gjerne stilt opp på om jeg hadde hatt kjennskap til den.. trist at klubben ikke velger å informere om slikt
          *Kjempe gutta fighte gutta!!*

          -RagnarRock-

          Kommentar

          • Stray Cat
            Moderator
            • Aug 2008
            • 5914

            #6
            Opprinnelig skrevet av ragnarrock
            hadde jeg gjerne stilt opp på om jeg hadde hatt kjennskap til den.. trist at klubben ikke velger å informere om slikt
            Det er kanskje forståelig, slik situasjonen er?
            Hønefoss scora ett mål i 2. omgang, har jeg fått melding om. Antakelig ble det resultatet, men det vet jeg ikke sikkert.
            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

            Kommentar

            • RSP
              Moderator
              • Aug 2004
              • 10498

              #7
              Fra nyhetstråden:

              Vant mot LSK



              HBK slo mandag Lillestrøm i en treningskamp. Kampen ble ikke markedsført, siden klubben ikke ønsket oppmerksomhet rundt oppgjøret.


              HBK fikk muligheten til å møte Lillestrøm på Åråsen mandag ettermiddag, og laget benyttet muligheten godt. HBK vant 1–0 etter scoring av Lennart Steffensen midt i 2. omgang.

              – Til tross for alt det grusomme som har skjedd, så må livet gå videre. Spillerne våre har fotball som jobb, og dette var en fin mulighet til å forberede oss best mulig til Hødd-kampen til helgen, sier Rolf Magne Walstad.

              Treningskamp mot Lillestrøm ble ikke markedsført – helt i tråd med klubbens strategi i disse dager.
              – Vi ønsker ikke oppmerksomhet rundt denne kampen, og har valgt å holde en meget lav profil på den, sier Walstad til Ringerikes Blad.
              Heller ikke på klubbens egne nettsider er kampen nevnt.

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                #8
                Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                Det er kanskje forståelig, slik situasjonen er?
                Hønefoss scora ett mål i 2. omgang, har jeg fått melding om. Antakelig ble det resultatet, men det vet jeg ikke sikkert.
                Jeg mener at så lenge Lsk velger og spille en kamp så tett innpå det som har skjedd ,så burde det hvert opplyst om det også...Nesten litt små flaut at bare en time etter at landet stod stille så spiller vi en ubetydelig treningskamp.

                Kommentar

                • Stray Cat
                  Moderator
                  • Aug 2008
                  • 5914

                  #9
                  Du får velge å se på det som en treningsøkt, gymnastikkøvelse, nødvendig bevegelse for ikke å stivne eller hva du vil. Ingen av lagene ønsket tydeligvis oppmerksomhet rundt hva de gjorde på jobben mellom ett og tre i dag, men det var likevel en arbeidsdag som det var for deg og meg. Det har jeg stor forståelse for.
                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                    Du får velge å se på det som en treningsøkt, gymnastikkøvelse, nødvendig bevegelse for ikke å stivne eller hva du vil. Ingen av lagene ønsket tydeligvis oppmerksomhet rundt hva de gjorde på jobben mellom ett og tre i dag, men det var likevel en arbeidsdag som det var for deg og meg. Det har jeg stor forståelse for.
                    Og jeg måtte ikke holde det hemmelig at jeg gikk på jobb i dag selv om det var en tung dag....Greit nok men denne kampen kunne hvert spilt i morgen synes nå jeg.

                    Kommentar

                    • sigurdsen
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 1818

                      #11
                      Helt riktig av klubbene å spille kampen i stillhelt, og slik som Straycat nevner over er fotball jobben dems.

                      Kommentar

                      • *46*

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av tullebukk
                        Og jeg måtte ikke holde det hemmelig at jeg gikk på jobb i dag selv om det var en tung dag....Greit nok men denne kampen kunne hvert spilt i morgen synes nå jeg.
                        Nå er det neppe mange som sitter som tilskuere og heier på deg på jobben... Som meg, regner jeg ikke med at du får medieoppmerksomhet på jobben slik LSK sitt a-lag får. Heldigvis, for min del i hvertfall

                        Kommentar

                        • forzakanaris
                          Medlem
                          Møteplager
                          • Feb 2007
                          • 92

                          #13
                          Jeg var tilfeldigvis innom Åråsen og fikk med meg de siste 30 min av 1.omgang.
                          LSK spilte med "normal" lagoppstilling: Stefan - Karim, Steinar, Frode, Lasse - Erling, Stefan, Ruben, Nosa - Bjørn - Fredrik.
                          Bjørn hadde et par skudd som var like utenfor stolpen, Fredrik hadde en heading som dessverre gikk ganske rett på keeper. Spillet ellers var relativt svakt med dårlig presisjon på innlegg og pasninger, lavt press og dårlige enkeltprestasjoner. HBK virket en del hvassere enn LSK i den perioden jeg så kampen, så om ikke LSK hevet seg betraktelig etter pausen var nok seieren fortjent.

                          Motivasjonen var nok heller ikke på topp hos noen i dag, naturligvis!
                          -= I döda vinkeln ser jag allt du gjör =-

                          Kommentar

                          • gilbert
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 3192

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av forzakanaris
                            Jeg var tilfeldigvis innom Åråsen og fikk med meg de siste 30 min av 1.omgang.
                            LSK spilte med "normal" lagoppstilling: Stefan - Karim, Steinar, Frode, Lasse - Erling, Stefan, Ruben, Nosa - Bjørn - Fredrik.
                            I følge en artikkel i dagens RB, som mest handler om hvor prega spillere og trenere er av situasjonen og hvorfor de valgte denne formen for trening - og uten oppmerksomhet, brukte Henning Berg hele stallen av de skadefrie. Bare Frode Kippe og Nosa (som dermed ser ut til å være i god form og kondisjon) spilte hele kampen. Ellers spilte Andreas Fjeldstad (for Logi), PSA (for Steinar), Stian (for Lasse) og Mathis (for Ruben) de siste 45 minuttene, og Kristoffer (for Karim), Nico (for Erling), Effiom (for Stefán), Oke (for Björn) og Arild (for Fredrik) de siste 30 minuttene. 11'ern siste halvtimen (da baklengsmålet kom fra "feil" "Steffensen") var dermed:

                            Fjeldstad
                            Tokstad-Andresen-Kippe-Ringstad
                            Solberg-Effiom-Nosa-Bolly
                            Akpoveta-Sundgot

                            gilbert

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎