IK Start - Lillestrøm SK, søndag 25. september kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • El Caco
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2009
    • 2286

    Kamptråd IK Start - Lillestrøm SK, søndag 25. september kl. 18.00

    Håper:

    ------------Logi-----------
    Lasse----PSA--Kippe--Steinar
    Erling-Bassey-Ruben-Ringstad
    ------------Ohi-------------
    -----------Fredrik----------

    Meeeen det blir vel Karim som vanlig på høyreback, og kommer til å bli lekt med som vanlig. Merket spesielt mot søpla, at jeg kommer til å savne Lasse så utrolig mye mer enn det jeg vil når, forhåpentligvis, Karim forsvinner.

    Ellers frykter jeg det verste. Men det burde være fullt mulig å putte mot Start, og kanskje vi får igjen litt av flyten. Synes midtbanen funket veldig bra mot søpla, der jeg synes spesielt Ruben og Ringstad glimtet til. Samarbeidet mellom ungutta funker, og forhåpentligvis enda bedre til søndag.

    Håpe på en opptur før møtet med Ræv, så blir det 6 poeng på to kamper!
    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    #2
    Berg har Karim som en av sine "faste" spillere. Så lenge han er skadefri så spiller han. Lasse er vel utestengt pga gule kort, så han spiller vel ikke uansett. Jeg ønsker meg den beste 11'ern fra start, så kan man evt gjøre forandringer når/dersom noen ikke orker å fullføre. Det vil si at Bolly burde starte på venstre ving, så kan Stian Ringstad få den plassen han på sikt uansett skal bekle. Om man skal starte med sine beste menn så er også PSA selvskreven, da flyttes gamlefar ut på høyreback og Karim ser forhåpentlig kampen fra tribunen/benken.

    Kommentar

    • El Caco
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2009
      • 2286

      #3
      Opprinnelig skrevet av Folke
      Berg har Karim som en av sine "faste" spillere. Så lenge han er skadefri så spiller han. Lasse er vel utestengt pga gule kort, så han spiller vel ikke uansett. Jeg ønsker meg den beste 11'ern fra start, så kan man evt gjøre forandringer når/dersom noen ikke orker å fullføre. Det vil si at Bolly burde starte på venstre ving, så kan Stian Ringstad få den plassen han på sikt uansett skal bekle. Om man skal starte med sine beste menn så er også PSA selvskreven, da flyttes gamlefar ut på høyreback og Karim ser forhåpentlig kampen fra tribunen/benken.
      Såvidt jeg har skjønt/lest, så er ikke Bolly fit til å spille 90. min. Synes Ringstad gjorde en veldig god jobb på vingen på søndag, og ser han gjerne der igjen. Såklart nå som Lasse er ute, kan dette bli vanskelig.

      Da blir det garantert Karim på høyreback. Blir vel Ringstad ned på back og kanskje en Mezquida fra start på venstreving?
      Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6075

        #4
        Opprinnelig skrevet av El Caco
        Såvidt jeg har skjønt/lest, så er ikke Bolly fit til å spille 90. min. Synes Ringstad gjorde en veldig god jobb på vingen på søndag, og ser han gjerne der igjen. Såklart nå som Lasse er ute, kan dette bli vanskelig.

        Da blir det garantert Karim på høyreback. Blir vel Ringstad ned på back og kanskje en Mezquida fra start på venstreving?
        Ringstad på back og Mexquida som ving høres spennende ut. Skulle gjerne sett det laget, men jeg regner med at vi ser Pedersen på venstreback og Ringstad på vensteving.

        Skulle gjerne sett disse:

        ---------------------Logi----------------------
        --Pedersen - PSA - Kippe - Ringstad---
        Knudtzon - Ruben - Bassey - Mezquida
        ---------------------Ohi-----------------------
        -------------------Fredrik---------------------

        Bolly ytterst på benken om Mezquida ikke holder riktig nivå.

        Kommentar

        • Robiwan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2006
          • 603

          #5
          Selvom jeg også har liten trua på at vi stiller med Ringstad som back, kunne det også vært spennende å se Nico som på kant
          Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            #6
            Lasse har vel karantene?
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

              #7
              ----------Logi----------
              Karim-PSA-Kippe-Steinar
              -----Ruben-Bassey-----
              Knudtzon-------Ringstad
              ----------Ohi----------
              ---------Fredrik--------

              Dette blir vel fasiten. Knudzton er den eneste av midtbanen og spissene som er gammel nok til å handle sprit på polet. Ohi kan ikke engang kjøpe øl.

              Kunne tenkt meg å se Solberg få en sjanse fra start igjen.

              ----------Logi----------
              Karim-PSA-Kippe-Ringstad
              -----Ruben-Bassey-----
              Knudtzon--------Solberg
              ----------Ohi----------
              ---------Fredrik--------
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

              Kommentar

              • Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

                #8
                Solberg er vel høyrekant?
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                Kommentar

                • sigurdsen
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 1817

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av andersmm

                  Dette blir vel fasiten. Knudzton er den eneste av midtbanen og spissene som er gammel nok til å handle sprit på polet. Ohi kan ikke engang kjøpe øl.
                  Ringen er vel gammal nok han og, såfremt polene på romerike ikke har spesielle aldersgrenser. Sorry for OT

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av El Caco
                    Såvidt jeg har skjønt/lest, så er ikke Bolly fit til å spille 90. min. Synes Ringstad gjorde en veldig god jobb på vingen på søndag, og ser han gjerne der igjen. Såklart nå som Lasse er ute, kan dette bli vanskelig.

                    Da blir det garantert Karim på høyreback. Blir vel Ringstad ned på back og kanskje en Mezquida fra start på venstreving?
                    Hva er det som tilsier at han må starte på benken fordi han ikke er fit nok til å spille i 90 min? Det er jo helt høl i hue å bruke en av lagets beste offensive våpen kun de siste 20-30 min, som regel ligger jo laget under med opptil flere mål på den tiden.
                    Om Berg velger å bruke Ringstad så depper ikke jeg over det, bare jeg slipper å se noen på den siden som ikke har noe der å gjøre.

                    Kommentar

                    • andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                      Ringen er vel gammal nok han og, såfremt polene på romerike ikke har spesielle aldersgrenser. Sorry for OT
                      Greit, han blei gammel nok for et par uker siden.
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                      Kommentar

                      • andersmm
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2006
                        • 5764

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                        Solberg er vel høyrekant?
                        Ja, men jeg vil heller ha Knudtzon på høyre enn på venstre. Erlings egenskaper kommer best til rette der. Uten å ha et gigantisk grunnlag for mine uttalelser så virker ikke Solberg som en like "klassisk" vingtype som Erling.
                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                        Kommentar

                        • Kjell.T.Ring
                          Poll St. Ring
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Dec 2005
                          • 11796

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av andersmm
                          Ja, men jeg vil heller ha Knudtzon på høyre enn på venstre. Erlings egenskaper kommer best til rette der. Uten å ha et gigantisk grunnlag for mine uttalelser så virker ikke Solberg som en like "klassisk" vingtype som Erling.
                          Her er jeg uenig. Ut i fra hva jeg har sett av Solberg er han en veldig klassisk ving som er god til å utfordre og slår gode innlegg. Knudtzon har ikke noen spesielt bra innleggsfot og er best når han slår ut 45% som man strengt talt kan gjøre fra begge sider.
                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                          Kommentar

                          • bjarmann
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 2864

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                            Solberg er vel høyrekant?
                            Dette har sjeldent noe å si i LSK
                            I år så tar vi alt

                            Kommentar

                            • _Jonern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 4376

                              #15
                              Det bør jo være en god fordel for oss at Start har cupkamp i morgen, i Ålesund i tillegg. Satse på ekstraomganger og en knepen hjemmeseier, så blir det tungt for Start å gå på en seriematch få dager senere. Ikke at vi har for vane å utnytte oss av motstanderns tøffe kampprogram, karanterer på viktige spillere osv, men det er jo lov å håpe. Har en veldig uavgjort følelse i denne matchen. Tipper 1-1.

                              Logi

                              Steinar - PSA - Kippe - Ringstad

                              Knudtzon - Gabri - Bassey - Bolly (spill til du går tom, Mezquida/Nico inn)

                              Ohi - Fredrik
                              ..................

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7028

                                #16
                                Ærlig talt, hvis vi ikke klarer å slå dette Start-laget, som har vunnet TO av sine siste 18 seriekamper og EN av sine siste 11 med gullrekka 1-1-9 og 7-25 i målforskjell, er det natta fra søndag og til 1. januar.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • *46*

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av trigz
                                  Ærlig talt, hvis vi ikke klarer å slå dette Start-laget, som har vunnet TO av sine siste 18 seriekamper og EN av sine siste 11 med gullrekka 1-1-9 og 7-25 i målforskjell, er det natta fra søndag og til 1. januar.
                                  Helt enig, men dem skal ikke undervurderes. I flere av kampene har dem vært bedre enn hva resultatet tilsier, men mål avgjør kamper og setter resultatet. Noe LSK selv vet etter de siste fire kampene med null i både mål-og poengprotokoll.

                                  Kommentar

                                  • brisbane-kanaris
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2006
                                    • 595

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av trigz
                                    Ærlig talt, hvis vi ikke klarer å slå dette Start-laget, som har vunnet TO av sine siste 18 seriekamper og EN av sine siste 11 med gullrekka 1-1-9 og 7-25 i målforskjell, er det natta fra søndag og til 1. januar.
                                    Er så enig, men er samtidig redd for denne kampen. Start har kniven på strupen nå og Espen kommer til å spille sin livs kamp for å vise Berg at han fortjente plassen sin. Blir ikke overrasket om han blir man of the match.

                                    Må si jeg er skuffet over de rutinerte på laget vårt. Føler på ingen måte at de viser vei for unggutta - snarere tvert imot. Karim ser uinteressert ut, Lasse lider av ryggesyken, Steinar skriker til seg selv en sjelden gang og Kippe har jeg knapt nok høre rope noe som helst. Savner en som tar ansvar og pisker opp gutta. Det blir veeeeldig stillestående og statisk til tider

                                    Kommentar

                                    • Herman
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2010
                                      • 1101

                                      #19
                                      Selvfølgelig en kamp vi bør kunne vinne, med tanke på Start sin form, men med LSK kan man aldri være sikker. Björn er dessverre skadet, og Obiefule er utestengt. Får håpe Obis suspensjon er en blessing in disguise, og at Ruben og Bassey står frem som en superduo sentralt! Karim har vært så skandaløst dårlig over en lang periode nå, og håper han benkes. Men det tørr vel ikke Henning. Skulle ønske Bolly var fit for mer enn 45 minutter.

                                      Logi
                                      Pedersen - PSA - Kippe - LKE
                                      Knudtzon - Ruben - Bassey - Ringstad
                                      Ohi - Fredrik
                                      Twitter

                                      Kommentar

                                      • Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Herman
                                        Selvfølgelig en kamp vi bør kunne vinne, med tanke på Start sin form, men med LSK kan man aldri være sikker. Björn er dessverre skadet, og Obiefule er utestengt. Får håpe Obis suspensjon er en blessing in disguise, og at Ruben og Bassey står frem som en superduo sentralt! Karim har vært så skandaløst dårlig over en lang periode nå, og håper han benkes. Men det tørr vel ikke Henning. Skulle ønske Bolly var fit for mer enn 45 minutter.

                                        Logi
                                        Pedersen - PSA - Kippe - LKE
                                        Knudtzon - Ruben - Bassey - Ringstad
                                        Ohi - Fredrik
                                        LKE og Paul er ute med karantene.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎