Viking - Lillestrøm 23. oktober kl:18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HolterKanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 1603

    Du tar jo simpelthen feil... Henning Berg snakker svada igjen... Vi gjør en GREI førsteomgang offensivt, horribelt defensivt. Vi gjennomfører en tannløs 2 omgang offensivt, med svært lite å gjøre defensivt. (viking hadde 2 mål, de trengte ikke ofre seg for 3). Henning snakker om 10, TI! sjanser? Hvilken kamp så han? Å komme i nærheten av motstanderens 16m er ikke en sjanse Henning!Med den oppsummeringen av kampen, signerte han nok sitt eget avskjedsbrev. Takk for den økonomiske oppryddinga Henning, nå må du vike for VI vil gjerne vinne no!
    ***Større baller enn vett***

    Kommentar

    • Xavi
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2008
      • 1275

      Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
      Du må virkelig se noe vi andre ikke ser.
      Vi hadde plenty av sjangser til å score mål. Et virkelig dårlig lag ville ikke klart å spille seg fram til sjangser engang.
      Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
      Anders, Tidligere styremedlem KFL

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        Tenk at vi har et forsvar som ALDRI leverer, men likevel spiller fast i sammen. Dette har gått så langt nå at det bare blir for dumt. At Berg bruker hvert intervju på å klage på et ungt lag blir bare vanvittig frustrerende når man ser hva erfarne spillere presterer. Heller ikke Kippe er på et nivå en kaptein verdig.

        Det er et slag i trynet på alle som bryr seg om klubben å måtte være vitne til dette.

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          Opprinnelig skrevet av Xavi
          Sogndal er faktiskt et bra lag for tiden. De har et veldig kompakt forsvar, og bærer tegn på at de har spilt sammen lenge. I tillegg har de ikke slitt med skader og unngått salg.

          Start kjemper for plassen for tiden, og samtidig er litt i flytsonen.

          Er mange variabler som teller inn i fotball, spesielt flaks når det kommer til Tippeligaen. Kampen vår mot Sogndal i våres var jo perfekt eksempel på det.
          Flaks må du bare slutte å snakke om. Det er ikke flaks som gjør Sogndal til det gjerrigste laget i elitserien. Sogndal var eliteseriens dårligste lag lenge, nå er de ikke det.. Hvorfor? Hvorfor er Start i flytsonen? Hva har de gjort for å havne der?

          Hvorfor har ikke LSK gjort som Start eller Sogndal? Tror vi må starte med det aller viktigste, erkjenne problemet/problemene!

          Kommentar

          • Boing
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2005
            • 711

            Glad sesongen snart er ferdig. Synes vi som holder med LSK har blitt plaget nok i år, like før vi kan melde oss inn i foreningen for tapere.

            Kommentar

            • Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

              Opprinnelig skrevet av Xavi
              Vi hadde plenty av sjangser til å score mål. Et virkelig dårlig lag ville ikke klart å spille seg fram til sjangser engang.
              Vi hadde vel fire kvalifiserte sjanser der alle sammen var på kontringer. Men avslutningene var ræva. Slik spiller virkelig dårlige lag.

              Kommentar

              • Xavi
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 1275

                Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                Du tar jo simpelthen feil... Henning Berg snakker svada igjen... Vi gjør en GREI førsteomgang offensivt, horribelt defensivt. Vi gjennomfører en tannløs 2 omgang offensivt, med svært lite å gjøre defensivt. (viking hadde 2 mål, de trengte ikke ofre seg for 3). Henning snakker om 10, TI! sjanser? Hvilken kamp så han? Å komme i nærheten av motstanderens 16m er ikke en sjanse Henning!Med den oppsummeringen av kampen, signerte han nok sitt eget avskjedsbrev. Takk for den økonomiske oppryddinga Henning, nå må du vike for VI vil gjerne vinne no!
                Er jo akkurat det han sier. Vi var gode i første, hadde sjangser men slapp til for enkle mål.

                Når det gjelder sjanser:
                VG teller 7.
                Sumo husker jeg ikke helt men fler en 7.

                Greit å være sint på HB, men gidd å sleng meningsløs svada.
                Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                Anders, Tidligere styremedlem KFL

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  Gamlinga bakerst virker komfortable med det de driver med. De ser ikke ut til å ha noen som helst motivasjon. De seks fremste gjör mye bra, men oppbygginga saboteres av en håplös backrekke som helst av alt vil spille ballen tilbake til Logi. Selv om flesteparten av Logis utspill i dag havner utenfor banen. Pressa eller ikke. Karim er den eneste som har et minimum av ballkontroll og vilje fremover. Eriksen har i blandt masse plass fremover, men istedetfor å sette fart fremover spiller han inn på Gislason som har en Viking-spiller noen meter unna seg. LKEs offensive bidrag er noe av det mest patetiske jeg har sett. Når han får ballen ute på kanten så bör fyren bare tuppe ballen inn i boksen, istedet forsöker han å dra av motspillere og söker hele tida en bedre posisjon, men ender bare opp med å male seg opp i et hjörne. Innse dine begrensninger, mann. Du kommer aldri til å spille i Italia.
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • Xavi
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2008
                    • 1275

                    Opprinnelig skrevet av trigz
                    He-he. Og du snakker om hersketeknikker. Fortell meg hva det er å bygge videre på av det du så i Stavanger i dag da, din klovn.
                    Avslutninger?
                    Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                    Anders, Tidligere styremedlem KFL

                    Kommentar

                    • andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                      Tenk at vi har et forsvar som ALDRI leverer, men likevel spiller fast i sammen. Dette har gått så langt nå at det bare blir for dumt. At Berg bruker hvert intervju på å klage på et ungt lag blir bare vanvittig frustrerende når man ser hva erfarne spillere presterer. Heller ikke Kippe er på et nivå en kaptein verdig.
                      Det er jeg i og for seg enig i, men bortsett fra Ringstad er det ikke mange alternativer i backfireren. Andresen har fått noen muligheter i år, uten å vise seg noe mer patent enn de andre gubbene. Men at Ringstad skulle spilt mer til fordel for -you guessed it- Lars Kristian Eriksen, er helt korrekt.
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                      Kommentar

                      • Rune
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2008
                        • 1229

                        Opprinnelig skrevet av andersmm
                        Det er jeg i og for seg enig i, men bortsett fra Ringstad er det ikke mange alternativer i backfireren. Andresen har fått noen muligheter i år, uten å vise seg noe mer patent enn de andre gubbene. Men at Ringstad skulle spilt mer til fordel for -you guessed it- Lars Kristian Eriksen, er helt korrekt.
                        Til neste kamp håper jeg Henning Berg, Erland Johnsen og Andre Bergdølmo løser lisens. Da kan vi spille med:

                        Bergdølmo - Berg - Johnsen - Ringstad.

                        Den forsvarsrekka er flere hakk bedre enn det vi stiller med idag.
                        "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          Opprinnelig skrevet av andersmm
                          Det er jeg i og for seg enig i, men bortsett fra Ringstad er det ikke mange alternativer i backfireren. Andresen har fått noen muligheter i år, uten å vise seg noe mer patent enn de andre gubbene. Men at Ringstad skulle spilt mer til fordel for -you guessed it- Lars Kristian Eriksen, er helt korrekt.
                          To karer som ikke er en del av laget neste år bør man strekke seg langt etter å holde unna førstelaget. Situasjonen med Ringstad er bare vanvittig frustrerende.

                          Kommentar

                          • Folke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2008
                            • 5955

                            Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                            To karer som ikke er en del av laget neste år bør man strekke seg langt etter å holde unna førstelaget. Situasjonen med Ringstad er bare vanvittig frustrerende.
                            Hadde "spart" ca 1 mill om man ba dem reise halvveis i sesongen..

                            Kommentar

                            • Xavi
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2008
                              • 1275

                              LSK åpnet best
                              Lillestrøm skapte flere store sjanser den første halvtimen. Mathis Bolly hadde to kjempesjanser der han burde scoret for bortelaget. Først ble han spilt helt fri av Stefan Gislason. Bolly kom alene med Viking-keeper Rune A. Jarstein, men klarte ikke sette ballen forbi landslagsmålvakten.

                              Rett etterpå dro Bolly seg forbi en Viking-spiller inne i feltet, og spissen forsøkte å legge ballen opp i det lengste krysset. Skuddet gikk rett utenfor fra rundt 10 meters hold.
                              Etter pause skapte både LSK og Viking store sjanser, men Viking kontrollerte inn 2-0-seieren.
                              Er ikke bare jeg som ser vi kunne ledet denne kampen med 2 mål allerede før Viking scorte, det ville mest sannsynlig endra hele kampen.

                              Isolert sett ville det aldri vært noe stort hylekor etter en kamp som dette. Det er bare naturlig at folk er skuffet etter en så lang poengtørke, men jeg prøve å se på helhetsbildet. Ikke bare på resultatene, men også hva som skjer rundt klubben.

                              Det er mange grunner for at det går dårlig for tiden, men det er ikke bare Henning Berg, og sparke han nå vil ikke oppnå noenting. Istedet ser på det som er positivt der ute, og mulighetene for å jobbe videre med spillergruppa vi har. Vi har mange gode spillere, men mangler det siste. De etablerte som er med å heve de unge. Jeg har tro at LSK klarer å hente inn de spillerne i vinter.

                              Tror også med bedre spillermatriell er HB god nok trener til å føre dem til medalje.

                              Kall meg idiot, naiv whatever. Men orker ikke være så jævla negativ hele tiden, og ser heller ikke andre tilgjenglige trenere der ute som jeg føler kan gjøre noen bedre jobb med hva LSK besitter akkurat nå.

                              God Kveld.

                              Ble en flott kveld for en United og Fugla supporter. I tillegg er han ene jeg bor med Kamma supporter som så at Ham Kam rota bort muligheten for opprykk, så i dag blir det fest. D:
                              Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                              Anders, Tidligere styremedlem KFL

                              Kommentar

                              • knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9413

                                Opprinnelig skrevet av Xavi
                                Avslutninger?
                                Det må vi radikalt forbedre, ikke bygge videre på

                                Kommentar

                                • *46*

                                  Opprinnelig skrevet av Xavi
                                  Avslutninger?
                                  Dvs at du er fornøyd med alt annet enn avsluttningene?

                                  Kommentar

                                  • Xavi
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2008
                                    • 1275

                                    Opprinnelig skrevet av *46*
                                    Dvs at du er fornøyd med alt annet enn avsluttningene?
                                    Var fornøyd med det offensive spillet.

                                    Det som manglet var avslutinger og forsvaret var også for dårlig på målene, de hevet seg i andre men.
                                    Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                    Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                    Kommentar

                                    • Folke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2008
                                      • 5955

                                      Opprinnelig skrevet av Xavi
                                      Er ikke bare jeg som ser vi kunne ledet denne kampen med 2 mål allerede før Viking scorte, det ville mest sannsynlig endra hele kampen.

                                      Isolert sett ville det aldri vært noe stort hylekor etter en kamp som dette. Det er bare naturlig at folk er skuffet etter en så lang poengtørke, men jeg prøve å se på helhetsbildet. Ikke bare på resultatene, men også hva som skjer rundt klubben.

                                      Det er mange grunner for at det går dårlig for tiden, men det er ikke bare Henning Berg, og sparke han nå vil ikke oppnå noenting. Istedet ser på det som er positivt der ute, og mulighetene for å jobbe videre med spillergruppa vi har. Vi har mange gode spillere, men mangler det siste. De etablerte som er med å heve de unge. Jeg har tro at LSK klarer å hente inn de spillerne i vinter.

                                      Tror også med bedre spillermatriell er HB god nok trener til å føre dem til medalje.

                                      Kall meg idiot, naiv whatever. Men orker ikke være så jævla negativ hele tiden, og ser heller ikke andre tilgjenglige trenere der ute som jeg føler kan gjøre noen bedre jobb med hva LSK besitter akkurat nå.

                                      God Kveld.

                                      Ble en flott kveld for en United og Fugla supporter. I tillegg er han ene jeg bor med Kamma supporter som så at Ham Kam rota bort muligheten for opprykk, så i dag blir det fest. D:
                                      Det jeg mener du gjør "feil" er at du hele tiden fokuserer på enkelt hendelser, fremfor å tre hue ut av ræva til Henning og se på helheten.. NB! Beklager ordbruken, den er der kun i ett forsøk på å gjøre dette morsomt. Jeg har sendt kjerring og unger i seng, mens jeg sitter her i stua å gråter!!

                                      Kommentar

                                      • Xavi
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2008
                                        • 1275

                                        Når først ræva er i bildet er den som meninger, den er delt.
                                        Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                        Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                        Kommentar

                                        • Rune
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2008
                                          • 1229

                                          Opprinnelig skrevet av trigz
                                          He-he. Og du snakker om hersketeknikker. Fortell meg hva det er å bygge videre på av det du så i Stavanger i dag da, din klovn.
                                          Jeg ser minst fem spillere rundt 20år, som kan bli meget, MEGET gode fotballspillere. Skal Lillestrøm Sportsklubb bli en storklubb igjen, er det disse spillerne vi må bygge opp laget rundt.

                                          Vi MÅ ha en ny keeper, to nye midtstoppere og to nye backer før neste sesong, og Gislason må bli med videre. Får vi til dette har vi masse å bygge videre på.
                                          Last edited by Rune; 23.10.2011, 19:45.
                                          "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎