Henning Berg ferdig i LSK, pressekonferanse nå kl 11.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BD
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2006
    • 1408

    #21
    Får vi ikke inn en haug med penger fra Per Berg nå, ligger vi virkelig dårlig an. I såfall, hvem vil ta over LSK?


    Ikke veldig spennende å ta over en klubb som:

    - Har en av tippeligaens dårligste staller.
    - Ikke gir deg noen økonomiske ressurser (enda mindre etter at Berg skal betales ut to årslønninger).
    - Selger de lovende spillerne hvis vi får noe for dem, gjerne midt i sesongen.
    - Sparker deg om klubben ikke presterer, selv om du har elendige forutsetninger forå gjøre det bra.

    Henning Berg er ikke den perfekte trener, men tror vi uansett skal slite med å få tak i noen bedre.

    Kommentar

    • ynnor
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2008
      • 857

      #22
      Håpløst at styret ikke finner på en spennende løsning de siste kampene for å få de nødvendige poengene. Bels og Powell blir jo bare det samme

      Kommentar

      • maxpayne
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 1224

        #23
        Opprinnelig skrevet av trigz
        Jeg tror iallfall at svært få av de som kommer med sterke utfall mot Per Mathisen i denne tråden, har den minste anelse om hvor langt han og klubben som sådan har gått for å unngå dette. Den som tror LSK sparker trenere med glede og over en lav lest, tror helt feil.
        Jeg skjønner dette er en fin dag for deg trigz. Omtrent like fin som dagen da Nordli fikk sparken. Det tar vel ikke mange dager utpå nyåret heller før du har funnet nye ting å klage på.

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          #24
          Opprinnelig skrevet av Rune
          Henning Berg pwner pressekonferansen. Han kan i hvertfall forlate LSK med hodet hevet.
          Henning har vært usedvanlig offensiv og utadvent de siste par ukene etter at han skjønte hvilken vei dette bar. Han har hatt alt å vinne på å ikke sutre og være tverr og sur og i så måte har han sikkert gjort seg mer spiselig for potensielle arbeidsgivere. Skulle ønske han var slik hele tida!

          Når det gjelder Per M. så var det trist å se ham på pressekonferansen, men i intervjuet på VGTV etterpå, var det mer punch og mer som vi kjenner ham fra andre situasjoner.
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9413

            #25
            Opprinnelig skrevet av BD
            Får vi ikke inn en haug med penger fra Per Berg nå, ligger vi virkelig dårlig an. I såfall, hvem vil ta over LSK?


            Ikke veldig spennende å ta over en klubb som:

            - Har en av tippeligaens dårligste staller.
            - Ikke gir deg noen økonomiske ressurser (enda mindre etter at Berg skal betales ut to årss lønn).
            - Selger de lovende spillerne hvis vi får noe for dem, gjerne midt i sesongen.
            - Sparker deg om klubben ikke presterer, selv om du har elendige forutsetninger forå gjøre det bra.

            Henning Berg er ikke den perfekte trener, men tror vi uansett skal slite med å få tak i noen bedre.
            Hvorfor så dystert syn på framtia?

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13272

              #26
              Vi bør bruke 50.000 på et katapultsete til presserommet. Kan betale seg over tid.

              Kommentar

              • BD
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2006
                • 1408

                #27
                Opprinnelig skrevet av Mynten
                Synes ikke vi skal gi Henning verken ære for at han får klubben i økonomisk balanse eller kjeft for at han bruker penger. Det er det andre i klubben som skal stilles til ansvar for.
                Han bør få æren for at vi ikke har rykket ned enda, så og si uten økonomiske ressurser.

                Opprinnelig skrevet av Mynten
                Hvorfor kunne ikke dette vente til etter 27. november?
                Opprinnelig skrevet av Mynten
                Dette setter jo i tillegg alt av mulige nye spillerkjøp på is, vi får håpe det blir noen gode spillere igjen etter at LSK har brukt god tid på å skaffe seg en ny trener.
                Tipper dette er nettopp for at Per Berg skal gidde å komme inn med pengesekken, slik at vi kan signere nye spillere snarest.

                Kommentar

                • FUGlinho
                  KFL styremedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 2454

                  #28
                  Fikk et par ord med Henning etter dagens pressekonferanse.

                  Han takker for all støtten han har fått. Han setter veldig stor pris på det. Samtidig sa han at vi måtte backe gutta på søndag.

                  Takk for samarbeidet, Henning. Og lykke til videre!
                  Kim
                  Styremedlem KFL

                  Kommentar

                  • Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

                    #29
                    Fy faen for en klovnegjeng!
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7055

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av maxpayne
                      Jeg skjønner dette er en fin dag for deg trigz. Omtrent like fin som dagen da Nordli fikk sparken. Det tar vel ikke mange dager utpå nyåret heller før du har funnet nye ting å klage på.
                      Du kan jo bare drite i å tillegge meg meninger jeg ikke har, for det første.

                      Nei, jeg syns ikke det er en fin dag når folk mister jobben. Men klubben går foran alt, og dette var den eneste løsningen. Jeg rister på hodet av de som tror dette er noe som har dukket opp i løpet av den siste uka.

                      Tom Nordli? Ja, det var samme situasjon der. Forskjellen er at han aldri burde vært ansatt i utgangspunktet.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • Tam
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Nov 2005
                        • 61

                        #31
                        Jeg sitter litt med Even Pellerud følelsen nå.
                        Da hadde vi Brogeland, fikk relativt gode resultater, også kom Pellerud.....

                        Vi hadde Uwe, og så kom Henning....

                        La oss håpe vi får en "anneledes" trener nå.. kanskje Engelsk ? Fransk ? i alle fall noe annet enn hva resten av Fotball Norge gjør. som gjør oss spennende igjen..

                        Kommentar

                        • Kjell.T.Ring
                          Poll St. Ring
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Dec 2005
                          • 11796

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Tam
                          Jeg sitter litt med Even Pellerud følelsen nå.
                          Da hadde vi Brogeland, fikk relativt gode resultater, også kom Pellerud.....

                          Vi hadde Uwe, og så kom Henning....

                          La oss håpe vi får en "anneledes" trener nå.. kanskje Engelsk ? Fransk ? i alle fall noe annet enn hva resten av Fotball Norge gjør. som gjør oss spennende igjen..
                          Vi hadde Uwe, så kom Tom...

                          VI hadde Berg, vi får sikkert Nordmark.
                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                          Kommentar

                          • MortenA
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 3401

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av trigz
                            Jeg tror iallfall at svært få av de som kommer med sterke utfall mot Per Mathisen i denne tråden, har den minste anelse om hvor langt han og klubben som sådan har gått for å unngå dette. Den som tror LSK sparker trenere med glede og over en lav lest, tror helt feil.
                            Som styreleder har PM ansvaret akkurat som HB har hatt ansvaret for det sportslige. Uansett hvor langt klubben har gått for å unngå dette, så har de ikke gått langt nok. Alternativt har de gått for langt før de tok grepet. Styret har fremstått som handlingslammet i denne saken, og latt media kjøre på i jakten på blod.
                            Opprinnelig skrevet av Folke
                            Helt uenig. I dag fremstår han som han har gjort den siste uka, veldig proff. Frem til da har han opptrådd som en dust i media stort sett hver eneste gang.. Folk jeg jobber sammen med, omgåes med og andre bekjente bare ler av Berg sin opptreden i media, spesielt etter kamp.
                            Det var vel få av oss som ikke lo av Nils Arne etter Vif-kampen i fjor, og Martine ler man vel av, rett og slett på grunn av den han er. En trener bør vurderes på det sportslige, og ikke hvordan han opptrer etter kamper hvor spørsmålene er hentet ut av grunnboka i journalistikk 101.
                            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                            Kommentar

                            • Tam
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Nov 2005
                              • 61

                              #34
                              AU Nordmark hadde jeg ikke tenkt på.. uff du har sikkert rett... MEN en med mer liv enn en død sild på sidelinja er jo bare greit :-)

                              Kommentar

                              • merch
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2007
                                • 938

                                #35
                                Henning Berg har jobbet under 3år med økonomiske begrensninger, når LSK får lukten av penger bruker de x-antall millioner på å løse ut Henning Berg og han får ikke mulighet til å vise hva han kan utrette med muligheter til å satse med innkj...øp av spillere. Stort sett har vi vært gode i første halvår når vi har hatt klassespillere på lån, Nordtveit og Elyounussi. Tror HB fint kunne gjort et topplag av LSK de neste to årene med midler til spillekjøp.
                                lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                                sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                                Kommentar

                                • Stray Cat
                                  Moderator
                                  • Aug 2008
                                  • 5914

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                  VI hadde Berg, vi får sikkert Nordmark.
                                  Slapp av. Nordmark blir her hos meg, han.
                                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                  Kommentar

                                  • *46*

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                    Slapp av. Nordmark blir her hos meg, han.
                                    Det er vel ikke du som er mamma'n til John Arne og Bjørn Helge?

                                    Man må nok ta inn over seg at det var langt mer enn sportslige resultater som gjør at Berg gikk ut døra i dag. Hvis sponsorer og publikum uteblir (2400 innenfor portene i følge Ivar Hoff, les på tv2.no) og man mener å ha funnet en del av bakgrunnen, så må styret ta noen grep. Det er tross alt to av punktene som er levegrunnlaget til klubben og gjør at man kan drive klubben videre. Sportslig sett har det ikke vært spesielt bra - man må ses sesongene i sin helhet. Totalvurderinga er vel da at han ikke er rett mann. Legger man til press fra uteforstående som "eliten" i Romerikes Blad, så gir det trener og klubb særdeles dårlige arbeidsforhold. Ikke heldig for omdømme til verken klubb eller trener.

                                    Og nei, det er ikke noe mer krise og kaos i LSK i dag enn det var for 3 uker siden etter min mening.

                                    Kommentar

                                    • Stray Cat
                                      Moderator
                                      • Aug 2008
                                      • 5914

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av *46*
                                      Det er vel ikke du som er mamma'n til John Arne og Bjørn Helge?
                                      Au! Avslørt! Hvordan gjettet du det?

                                      Nordmark trener for øvrig Mjølner i Narvik.
                                      Last edited by Stray Cat; 27.10.2011, 16:20. Begrunnelse: fixa quote
                                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                      Kommentar

                                      Working...
                                      😀
                                      😂
                                      🥰
                                      😘
                                      🤢
                                      😎
                                      😞
                                      😡
                                      👍
                                      👎