Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fjacob82
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 1507

    Vil ha en avklaring fra Haglund. Funker ikke akkurat dritbra med en trener som ingen av spillerne veit kommer til å fortsette.
    bedre med en avklaring. Klubben bør være tøff nok til å sette det kravet!
    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
    *Brasseberget*

    Kommentar

    • DoubleHi5
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2011
      • 3973

      Hvis ikke Haglund alt har takket nei, må klubben umiddelbart trekke tilbake tilbudet!
      Elska þetta félag

      Kommentar

      • BennyLem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2902

        Morna Magnus!
        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

        Kommentar

        • Børge
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2013
          • 2541

          Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
          Hvis ikke Haglund alt har takket nei, må klubben umiddelbart trekke tilbake tilbudet!
          Hvis han hadde ønsket å fortsette i LSK, hadde han signert. Han ønsker å komme seg til en annen klubb. Da kan han medele det med en gang. Ikke noen vits i å åpenbart dvele mer ved det. LSK bør sette en relativt kort frist til han - ja eller nei. Tja holder ikke. Neste sesong må planlegges. Spillere med utgående kontrakter - skal det forlenges? Slikt må LSK sin trener for 2014 være med å bestemme.

          Å tro at publikum vil strømme til om man ansetter Rúnar Kristinsson eller Arne Erlandsen, tror jeg man skal tenke seg om en gang eller to før man bastant påstår det. Klovner på benken eller i administrasjonen trekker heller ikke mengder med tilskuere. Resultat er det eneste virkelige punktet som teller. Resultater må LSK ha i 2014. Minimum topp fem.

          Jeg tror ikke Haglund blir i LSK. Dette gidder han ikke mer. På en måte kan det være greit, på en annen måte synd. To-tre nye spillere ville hjulpet mye. Det er klare svakheter enkelte steder på banen som må forsterkes.

          For LSK er det ingen QuickFix. Hard jobbing, trekke i samme rettning og stadig utvikling er det eneste som er rett medisin.

          Like sikkert som at jeg sitter i sofaen, den neste treneren vil neppe få noen lett jobb eller gode arbeidsforhold. Jeg står for at hans hode er ønsket på sølvfat av flere her inne innen 17. mai 2014. En trener i LSK vil aldri få arbeidsro. Greit på en måte at det stilles krav, men det finnes grenser. Usakligheten kjenner ikke sine grensers, spesielt her inne.
          Sint og tverr på felt N

          Kommentar

          • Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

            Vi har vært på samme side lenge, Børge, så å kalle det usaklig er urettferdig. For mitt vedkommende er det snakk om en holdningsendring fordi den positive utviklingen ikke bare stoppet opp, men har vært i full revers siden Hønefoss-matchen. Det går bare ikke an å forsvare dette lenger, det er jo ingen konsekvenser for å ikke prestere i denne klubben lenger. Når man er banens svakeste spiller uke etter uke og ikke blir byttet ut selv om det finnes masse alternativer er det snakk om fallitterklæring! Jeg vil alltid ønske kontinuitet, men når det er så blodfattig og uinteressert som det vi har levert de siste månedene... Jeg ser ikke vitsen lenger.
            Ni principe ni rey...

            D10S!

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              Tilbakespillet fra Johan til Udjus er symptomatisk for LSK og tegnet på at man ikke lærer av sine feil og har en trener som ikke tar tak i dem. Joda, det er en tabbe Udjus må ta på seg, men samtidig har vår keeper så mange ganger vist seg elendig på tilbakespill og med ballen i beina at det ikke skal være et alternativ for Andersson, situasjonen tilsier også at det er en helt unødvendig risiko å ta. Andersson gjør et valg det oser tiltaksløshet og likegyldighet av.

              Disse situasjonene dreper alt, de er rett og slett helt ødeleggende for lagmoral og utvikling fordi de får så skjebnesvangre konsekvenser så ofte. Dette er mitt store ankepunkt mot Haglund som sjef også, det er rett og slett en skam at det ikke blir tatt tak i. Og se på RB, en avis som helt virker å ha fredet Haglund og laget, og hopper igjen over alt av grove personlige feil som korsfester klubben gang på gang.

              Kommentar

              • skotten
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 1794

                Opprinnelig skrevet av BennyLem
                Morna Magnus!
                Jeg vil ha bilde av Benny i lipstick-kjole!

                Kommentar

                • Grusom B
                  Generalissimo Bellisimo
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6248

                  Udjus mista de to meterne som hadde holdt da han glei. Det var ikke et bra tilbakespill, men det var bra nok til at han hadde nådd den uten å snørre.
                  Ni principe ni rey...

                  D10S!

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9412

                    Opprinnelig skrevet av Grusom B
                    Udjus mista de to meterne som hadde holdt da han glei. Det var ikke et bra tilbakespill, men det var bra nok til at han hadde nådd den uten å snørre.
                    Trodde det var en rævva pasning til en pressa Østli(?)? Uansett rævva av Andersson.

                    Kommentar

                    • andee
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2004
                      • 1191

                      Opprinnelig skrevet av forzafugla!
                      Jeg gremmes når jeg ser at vi har solgt en masse gode spillere da vi ikke har hatt råd til annet, for deretter å signere Helstad, Mjelde osv med millionlønninger.
                      Hvor har du det fra at Helstad og Mjelde (mfl?) har "millionlønninger", og hva legger du egentlig i millionlønninger? Spør ikke for å være ufin, spør av ren nysgjerrighet, da det er uheldig å etablere eventuelle negative "sannheter" som dette på forumet.

                      Sporsklubben er heldig som har KFL, bevares, i med og motgang, men jeg tror ikke akkurat KFL / forumet hjelper klubben med å fylle Åråsen og trekke i riktig retning om det som leses her inne er snittet av hva vi lirer av oss til venner og bekjente i hverdagen.

                      Klubben har tilbudt Haglund ny kontrakt, noe de gjorde i en relativt god periode, hvor nokså mange var positive til nettopp dét, og akkurat nå vil jeg ikke forholde meg til så mye annet.
                      Helt sikker på at klubben har gode alternativer dersom Haglund med fam vil østover igjen, og så får de som ønsker en treneravgang over alt annet håpe at de blinde hønsa nå for én gangs skyld finner et gullkorn (for hvorfor skal det utskjelte, udugelige styret og sportslige nå plutselig treffe med en ansettelse? Svaret bør kanskje være mer kreativt enn, det kan ikke bli så mye verre).
                      TS05 - Felt C

                      Kommentar

                      • Børge
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2013
                        • 2541

                        Opprinnelig skrevet av Grusom B
                        Vi har vært på samme side lenge, Børge, så å kalle det usaklig er urettferdig.
                        Sikter ikke til deg, men det er en generell ukultur her inne for å syte. Og det går gjerne som rene hakk i plata. Enkelte brukere dukker jo ikke opp før det går dårlig. Og da skal det skrives med store, gjerne stygge, ord. Det skal rakkes ned på alt og alle. Normal konstruktiv kritikk er greit. Snakk om å kaste alle i administrasjon og styre i en søppelkontainer, er direkte usaklig drittprat!

                        Og det er en ukultur. Se hva som skjer i andre klubber? Aafk, FKH, Godset er klubber hvor ledelse og trenere får jobbe under lavere press. Resultatene har kommet. De to sistnevnte etter langsiktig jobbing. I LSK finnes det ikke en tøddel av tålmodighet blant mange. Som en sa, man kunne kjøpt seg tålmodighet med bedre resultater på hjemmebane - jeg tror neppe det er nok her inne eller på tribuna.

                        Denne tråden starte som et stikk med tittelen, men det er en stor sannhet i det. En trener som blir ansatt i LSK, har egentlig "må gå"-stempel på seg fra dag en. Og det er det jeg ser på som usaklig - ikke balansert kritikk. Det er den usaklige drittslenginga som pågår hele tiden - blir ikke noen positiv vind av det.

                        Skal man vinne noe, må man ha noe positivt i ryggen - ikke en gjeng som surmuler. Ja, vi er LSK. Tøffe i trynet og ambisjoner. Det skal vi ha! Det blir man ikke om man står igjen som en bortskjemt gutt/jente på fire år som ikke får sjokolade i butikken på en mandag - har god erfaring der og jeg ser likheter i oppførselen.

                        Rak i ryggen. Stå ut vinden. Jobbe hardt. Syte mindre. Det må være veien videre.

                        Tar ikke Haglund nye år i LSK, noe han neppe gjør, tar jeg det som en selvfølge at det ryddes i støtteapparatet.
                        Sint og tverr på felt N

                        Kommentar

                        • forzafugla!
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2008
                          • 461

                          Opprinnelig skrevet av andee
                          Hvor har du det fra at Helstad og Mjelde (mfl?) har "millionlønninger", og hva legger du egentlig i millionlønninger? Spør ikke for å være ufin, spør av ren nysgjerrighet, da det er uheldig å etablere eventuelle negative "sannheter" som dette på forumet.
                          Skal innrømme at det langtifra er en veldig god kilde, men skattelistene gir ihvertfall en pekepinn på lønna.

                          Kommentar

                          • andee
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2004
                            • 1191

                            Ok, takk for oppklaringen. Personlig mener jeg skattelistene er en svak og lite oppdatert kilde til hva LSK utbetaler i lønn, og nå kanskje spesielt på de to kara der. De gangene det kommer en for øret hva gutta har, fra mer eller mindre troverdige kilder, er regelen gjerne at det er vesentlig lavere enn det som omtales her inne.
                            TS05 - Felt C

                            Kommentar

                            • fredpet76
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2004
                              • 1222

                              Slapp av, Magnus forsvinner til Malmø.. De leder med 6 poeng og har bedre målforskjell en IFK før de to siste kampene. Han trigges nok mer av CL kvalik enn av et lag som sliter både her og der.. Men, den nye treneren vi får må bare forvente kakling og klaging fra en diger syklubb uansett resultater han klarer å skaffe.

                              Kommentar

                              • fjacob82
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 1507

                                Hvis alt "slår til", så kan vi faktisk klare kunststykke å forlenge med en trener som vi rykker ned. Ikke at jeg tror vi rykker ned, men man må ta høyde for at de ander bunnlagene vinner sine kamper og vi er ikke akkurat i knallform i serien.
                                Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                *Brasseberget*

                                Kommentar

                                • fjacob82
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 1507

                                  Opprinnelig skrevet av fredpet76
                                  Slapp av, Magnus forsvinner til Malmø.. De leder med 6 poeng og har bedre målforskjell en IFK før de to siste kampene. Han trigges nok mer av CL kvalik enn av et lag som sliter både her og der.. Men, den nye treneren vi får må bare forvente kakling og klaging fra en diger syklubb uansett resultater han klarer å skaffe.
                                  Tror Runar hadde fått det forholdsvis greit. En som kjenner klubben og som fansen vet er glad i og vil gå den ekstra mila for å få det til å funke.
                                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                  *Brasseberget*

                                  Kommentar

                                  • fredpet76
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2004
                                    • 1222

                                    Opprinnelig skrevet av fjacob82
                                    Tror Runar hadde fått det forholdsvis greit. En som kjenner klubben og som fansen vet er glad i og vil gå den ekstra mila for å få det til å funke.
                                    Er ikke uenig med deg der, og jeg takker gjerne ja til Runar. Han kan snu den generelle interessen for klubben, noe vi sårt trenger.

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13272

                                      Opprinnelig skrevet av fredpet76
                                      Men, den nye treneren vi får må bare forvente kakling og klaging fra en diger syklubb uansett resultater han klarer å skaffe.
                                      Er bare å levere varene det, så opphører all kritikk. Syklubben blir forøvrig mindre og mindre for hver kamp.

                                      Kommentar

                                      • krogen
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Aug 2009
                                        • 228

                                        Opprinnelig skrevet av Folke
                                        Som jeg har sagt lenge.. Inn med Hoff som DL, Erlandsen som trener eller en rolle rundt a-laget, Tom Lund som styreleder, Grodås som keepertrener osv. Tilbake til start! Finnes sikkert noen andre som har baller også, som f.eks. Uwe, men ikke kom med enda en pudding!
                                        Enig, men kunne tenkt meg Peter Werni som daglig leder.

                                        Kommentar

                                        • Børge
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2013
                                          • 2541

                                          Opprinnelig skrevet av reka
                                          Er bare å levere varene det, så opphører all kritikk.
                                          Glem det. Kommer alltid til å være syting, med mindre laget vinner 30 kamper og ikke slipper inn mål. Mulige feller ved en slik statistikk, er at man ikke spiller attraktiv fotball.

                                          Er langt i fra fornøyd med hvordan laget har fremstått siden tapet i semifinalen. Ser nesten ut som om laget har tatt ferien allerede. Tidvis god innsats i går, men tre tabbe-mål i mot så vinner man ikke kamper. Null press på mål en, sleivete støttepassning på mål to og assist fra Kippe på mål tre til en umarkert+upressa spiller med en skuddfot man vet er god.
                                          Sint og tverr på felt N

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎