Nyheter desember 2011

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Skinke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2007
    • 3914

    #41
    http://www.dagbladet.no/2011/12/28/sport/fotball/tippeligaen/stabek/lillestrom/19577708/

    Mikkel Diskerud i Lillestrøm-samtalr


    (Dagbladet): Stabæk-unggutten Mikkel Diskerud har vært i samtaler med Lillestrøm, forteller 21-åringen tilRomerikes Blad.

    Et økonomisk skakkjørt Stabæk kan trolig ikke tilby Mix en stabil framtid, så spilleren har fått lov av sportssjef Inge André Olsen til å vurdere andre muligheter.

    - Det er for tidlig å konkludere. Men jeg har hatt gode samtaler med LSK-ledelsen, og tror jeg forstår deres satsingstanker og filosofi for både sesongen og for årene som kommer. Jeg tror på det LSK driver med nå, med eller uten meg. Om jeg passer dem og de meg, er jo noe vi sammen kjapt må få avklart om vi tror på. Bjarmann er en fin fyr, og jeg har jo lært meg svensk på treningsfeltet allerede, sier midtbanespilleren til lokalavisa, med klubbens nye svenske trener Magnus Haglund i tankene.

    21-åringen understreker at partene ikke har konkludert ennå, men sier klubbvalget trolig vil være avgjort før han kommer tilbake fra USA-ferie i midten av januar.

    - Akkurat nå kommer det vel mer an på om en avtale kan gi nok trygghet i både min og LSKs lommebok. Vi har ikke diskutert noe sånn ennå. Men jeg tror det viktigste for både meg og dem er at én annen brikke i tillegg kan falle på plass i LSK-kabalen, sier Diskerud, uten å ville utdype hvilken brikke det er snakk om.




    Daukjøtt Felt C

    Kommentar

    • RSP
      Moderator
      • Aug 2004
      • 10498

      #42
      lsk.no



      9. JANUAR STARTER DET

      Det er romjul, og alle spillerne har juleferie. Det er likevel under to uker til serieoppkjøringen starter.

      Kommentar

      • RSP
        Moderator
        • Aug 2004
        • 10498

        #43
        Romsdals Budstikke

        Pedersen utelukker Lillestrøm og andre norske klubber

        Vitesse-proffen vil ikke hjem.

        Romsdals Budstikke med nettavisen Rbnett holder til i Molde og er lokalavisa for Romsdal med kommunene Molde, Hustadvika, Aukra, Gjemnes, Vestnes og Rauma.
        Last edited by RSP; 29.12.2011, 11:16.

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          #44
          Sitat fra dagens Rb så slipper dere og kjøpe den i dag.

          - Hedenstad har ikke hørt fra Lsk.
          -Tar stilling til en forespørsel hvis den kommer.
          -Kan spille venstreback og sentralt på midten.
          - Agenten er Tore Pedersen.
          Det var vell omtrent det som stod så IKKE løp og kjøp dagens rb.

          Kommentar

          • superbøffel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 5611

            #45



            Ivar Hoff om drapstruslene, de falske sitatene og planene om et comeback i norsk fotball.
            Enøyd i de blindes dal.

            Kommentar

            Working...