LSK anno 2012

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3178

    Vi begynner å se konturene av noe som kan bli til noe i 2013. Det viktigste nå er å ikke sette oss ned og dyrke troen på at vi er så fantastisk gode, for det er det ikke. men som Churchill ville ha sagt: Dette var ikke slutten på Haglunds ørkenvandring. Det var ikke engang begynnelsen på slutten. Men vi har grunn til å håpe at dette kanskje var slutten på begynnelsen av svenskens famling i totalt mørke.

    Kommentar

    • plantemiddel
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2012
      • 802

      Rent bortsett fra et mislykket Churchill-sitat var kampen god den. Håper vi får se mer av det siste og mindre av det første fremover.

      Kommentar

      • Fuglamannen
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2011
        • 543

        Siste nytt om fotball og premier league? Du har kommet til rett sted. Alle nyheter du trenger å vite om fotball samlet på ett sted. Klikk her for å lese!


        Formtabellen

        Hyggelig lesning!

        Kommentar

        • Leif A
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 3962

          Opprinnelig skrevet av KFL41
          Litt ergelig at Haugesund klarte å avgjøre hjemme mot Viking. Nå må vel vi vinne med fire mål for å ta de igjen.
          Rarere ting en dét har da vel skjedd...
          Knurr...

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            Opprinnelig skrevet av Leif A
            Rarere ting en dét har da vel skjedd...
            Fyll opp Åråsen. Kraftig rabatt på billettene og effekten av at Fugla har vinni tre strake burde kunne gi ett bra oppmöte. Med litt trökk fra tribunen og et tidlig mål så bör vi kunne ha muligheter, uten at jeg kommer til å forvente meg 4-målsseier mot Haugesund. Seier derimot, det forventer jeg meg.

            Jeg blir overraska om Söpla tar poeng mot Viking. Vinner vi mot Haugesund har vi en glimrende mulighet til å gå forbi söpla. Om vi ender på 7. eller 8. plass er ikke så viktig, men selvfölgelig håper man på höyest mulig tabellplassering og en brakseier i siste runde
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • Roll75
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2007
              • 834

              Plutselig er man jo svimlende nære en 6. plass (brann virker å ha stoppet poenghøsten). Synd det ikke gjenstår enda flere kamper, da det omsider ser ut som vi har fått fart på snøballen.

              Kommentar

              • mats
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2008
                • 621

                Opprinnelig skrevet av andersmm
                Fyll opp Åråsen. Kraftig rabatt på billettene og effekten av at Fugla har vinni tre strake burde kunne gi ett bra oppmöte. Med litt trökk fra tribunen og et tidlig mål så bör vi kunne ha muligheter, uten at jeg kommer til å forvente meg 4-målsseier mot Haugesund. Seier derimot, det forventer jeg meg.

                Jeg blir overraska om Söpla tar poeng mot Viking. Vinner vi mot Haugesund har vi en glimrende mulighet til å gå forbi söpla. Om vi ender på 7. eller 8. plass er ikke så viktig, men selvfölgelig håper man på höyest mulig tabellplassering og en brakseier i siste runde
                Tips til klubbe! Reklamer med 100 kr billetten, fyll opp Åråsen og vi er "i gang" med 2013..

                Kommentar

                • *46*

                  Opprinnelig skrevet av mats
                  Tips til klubbe! Reklamer med 100 kr billetten, fyll opp Åråsen og vi er "i gang" med 2013..
                  Kommer du i svart og gult eller med skjerf - gratis inn. Litt alla hva Ull/Kisa gjorde i helga. Knapt noe å tape.

                  Kommentar

                  • fredpet76
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2004
                    • 1227

                    Opprinnelig skrevet av Fuglamannen
                    Vi har faktisk kun 3 tap de siste 16 kampene! 2 av tapene er utrolig nok spør du meg mot FFK og Sogndal!

                    Kommentar

                    • Robiwan
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2006
                      • 603

                      Synd sesongen snart er slutt, for det har faktisk blitt morsomt å se på LSK igjen. Selvom vi mangler en typisk toppscorer i klubben har vi mange spillere som scorer mål og en spennende stall med gode alternativer på benken
                      Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                      Kommentar

                      • bjarmann
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 2887

                        Herlig avslutning på sesongen av gutta detta. Bidrar selvfølgelig til at jeg i min naive dumhet tror på gull neste år også, som hvert år! Vinteren blir plutselig alt for lang igjen og man ser frem mot neste år med et håp. Fugla!
                        I år så tar vi alt

                        Kommentar

                        • vermu
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2008
                          • 1729

                          Opprinnelig skrevet av Robiwan
                          Synd sesongen snart er slutt, for det har faktisk blitt morsomt å se på LSK igjen. Selvom vi mangler en typisk toppscorer i klubben har vi mange spillere som scorer mål og en spennende stall med gode alternativer på benken
                          Vi har en typisk toppscorer. Haglund har til og med "laget" han selv. Men utrolig nok så har Knudzon både vært back og benk.
                          Vet ikke hvilken prestasjon som er størst. Å omskollere han til spiss, eller å vrake han etter han faktisk hadde slått til.

                          Kommentar

                          • tilt
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2007
                            • 813

                            Synes denne oversikten her er litt interessant og sier noe om hva man må forbedre til neste år og noe om hvorfor sesongen i år må betegnes som en fiasko. Synes også det er interessant å se denne lista i forhold til hvilke trenere som er i de forskjellige klubbene. Som man kan se slipper vi inn masse mål i starten av hver omgang. Er bare Stabæk som er dårligere enn oss der. Klarer man å bedre dette og være "på" fra starten av omgangene har vi en sjans til å ta flere poeng. Når vi havner bakpå fra start i nesten hver kamp og omgang sier det seg selv at det blir vanskelig å vinne.

                            Skjermbilde 2012-11-16 kl. 09.39.26.jpg
                            livet er en gamp for de som ikke kan si k
                            https://twitter.com/#!/KjetiI

                            Kommentar

                            • superbøffel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 5611

                              Det er noe dritt å ta med headingen, for da skjønner jo folk tabellen din.

                              Forøvrig blir 2013 slik: fansen optimistisk etter sterk sesongavslutning. "2013 blir konge" den mest sagte setningen på Romerike. 4-5 nye store navn inn, optimismen stiger videre. Svake treningskampresultater blir unnskyld med "at laget må bli samspilt". Sesongåpningen blir en kopi av 2012, men de fleste er fornøyd, for man må gi Haglund tid, mens BennyLem og jeg får en anledning til å si "hva var det vi sa?". Haglund får fyken etter å ha røket mot MMX i cupen. Arne tar over med Gilbert som assistent og leder oss til topp 5 plassering, men mange er misfornøyd siden vi ikke spiller tiki-taka.
                              Enøyd i de blindes dal.

                              Kommentar

                              • *46*

                                Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                Forøvrig blir 2013 slik: fansen optimistisk etter sterk sesongavslutning. "2013 blir konge" den mest sagte setningen på Romerike. 4-5 nye store navn inn, optimismen stiger videre. Svake treningskampresultater blir unnskyld med "at laget må bli samspilt". Sesongåpningen blir en kopi av 2012, men de fleste er fornøyd, for man må gi Haglund tid, mens BennyLem og jeg får en anledning til å si "hva var det vi sa?". Haglund får fyken etter å ha røket mot MMX i cupen. Arne tar over med Gilbert som assistent og leder oss til topp 5 plassering, men mange er misfornøyd siden vi ikke spiller tiki-taka.
                                Noe sier meg at du bommer.... Tror ikke du vil kunne komme å si "hva var det vi sa?" til neste år. Slik som i år.

                                Kommentar

                                • Holterkanari
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2009
                                  • 570

                                  "Hva var det jeg sa" mentalitet er veldig statisk og lite skapende

                                  Jeg har trua på fremtiden
                                  ________________________
                                  TB

                                  Kommentar

                                  • *46*

                                    Opprinnelig skrevet av Holterkanari
                                    "Hva var det jeg sa" mentalitet er veldig statisk og lite skapende

                                    Jeg har trua på fremtiden
                                    Og uansett hvor mange ganger man sier det, vil man en gang i fremtiden få rett.... Trenere kommer og går, det er sikker vitenskap. Eggen gikk en gang han også, men han satt lenge - for å komme med eksempel.

                                    Kommentar

                                    • tilt
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2007
                                      • 813

                                      hehe. Sorry ! Dette er altså tabellen som viser når de forskjellige lagene slipper inn mål i løpet av kampene.

                                      Opprinnelig skrevet av tilt
                                      Synes denne oversikten her er litt interessant og sier noe om hva man må forbedre til neste år og noe om hvorfor sesongen i år må betegnes som en fiasko. Synes også det er interessant å se denne lista i forhold til hvilke trenere som er i de forskjellige klubbene. Som man kan se slipper vi inn masse mål i starten av hver omgang. Er bare Stabæk som er dårligere enn oss der. Klarer man å bedre dette og være "på" fra starten av omgangene har vi en sjans til å ta flere poeng. Når vi havner bakpå fra start i nesten hver kamp og omgang sier det seg selv at det blir vanskelig å vinne.

                                      [ATTACH=CONFIG]2246[/ATTACH]
                                      livet er en gamp for de som ikke kan si k
                                      https://twitter.com/#!/KjetiI

                                      Kommentar

                                      • Roll75
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2007
                                        • 834

                                        Da var det over, og takk for det! Dette holder ikke for meg, selv om resultatene tok seg noe opp mot slutten. Det har vært en hjemmestatistikk som er skammelig. 3 hjemmeseiere er vel vanlig å rykke ned med. Borteinnsatsen redder oss i år. Bortforklaringen at nye spillere trenger tid, vil jeg ikke høre neste år. Da må man finne andre argumenter for svake resultater.

                                        Kommentar

                                        Working...