Kan ikke Arne og spillergruppa få ro rundt jobben sin?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gulsort
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Mar 2004
    • 166

    Kan ikke Arne og spillergruppa få ro rundt jobben sin?

    Utidig at nestleder i styret skal gå ut i media med sånne uttalelser!

    For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også. (Arne Scheie)

    Sesongkortinnehaver. http://www.billettluka.no/LSKsesongkort#
  • Ola
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1651

    #2
    Dette luketer feilsitering?

    Kommentar

    • gulsort
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Mar 2004
      • 166

      #3
      Det var sagt på TV. Noen som hørte det?

      Per Berg sa dette til TV2:

      Til tross for at det er en viss misnøye med de resultatene Erlandsen har oppnådd denne sesongen, understreker Berg at han fortsatt har full tillit til Lillestrøm-treneren.

      - Vi har alle ansvar for de resultatene vi hatt så langt, og Arnes (Erlandsens) stilling er ikke blitt vurdert av styret, sier den tidligere Lillestrøm-spilleren
      For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også. (Arne Scheie)

      Sesongkortinnehaver. http://www.billettluka.no/LSKsesongkort#

      Kommentar

      • Borris
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • May 2004
        • 4

        #4
        Hørte det akkurat på nett. Det er helt latterlig av Børke å gå ut å si noe sånt. Enten så får de akseptere måten Arne styrer laget på eller sparke han ut. Men det er kanskje noe på gang????

        Kommentar

        • gulsort
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Mar 2004
          • 166

          #5
          Sitat Børke:

          – Men i klubbens strategiplan står det at LSK skal spille 4-4-2, med stor aggressivitet og utpreget flankespill, sier klubbens nestleder Ulf Børke til NRK.

          Han legger ikke skjul på at han synes mye av det laget har vist i de åtte første seriekampene ikke har vært bra, og at dette ikke akkurat styrker Erlandsens kandidatur i det pågående trenerspørsmålet.

          Erlandsen betegner nestlederens kommentar som utidig, og synes det er uforståelig at styret blander seg inn i fotballfaglige spørsmål som hvordan laget til enhver tid skal spille.

          - Gulsort som er enig med Arne -
          For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også. (Arne Scheie)

          Sesongkortinnehaver. http://www.billettluka.no/LSKsesongkort#

          Kommentar

          • Håkon Henriksen
            Administrator
            • Nov 2003
            • 6411

            #6
            Men jobben til Arne er å la de 11 som er best til enhvertid spille, spørsmålet er, gjør han det ?

            .
            Håkon Henriksen
            -
            Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
            -
            ALT FOR FUGLA

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7037

              #7
              Tja, hvem vet hva som er egentlig blitt sagt, jeg har aldri opplevd Børke som løsmunnet. Men det ligger jo tjukt utapå hele stemninga på Åråsen at det er knurring i korridorene. Kanskje det er noe på gang. Uansett er det jo amatørmessig når Børke og Mathisen sier stikk motsatt ting om samme tema. Her må man samkjøre seg litt!
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • Totti21
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3499

                #8
                Men etter å ha sett de siste kampene kan jeg ikke annet enn å si meg enig i Børke's kommentar, selvom det er helt feil måte å gjøre det på! Men nå MÅ LSK få inn en ny trener før denne sesongen allerede er ødelagt. Ikke bare poengmessig, men også publikumsmessig. Nå har de hatt tidenes mulighet de siste 3 kampene mot FFK, RBK og vif til å vise å vise publikum at de må komme tilbake! De hadde riktignok en god omgang mor RBK, men så kan man jo ikke akkurat si at det er noen som har møtt RBK i år som ikke har hatt det!
                Og hvis de absoulutt ikke skal sparke han, så synes jeg de kan gi han en ny kontrakt med en gang, så er det slutt på spekulasjonene. Så han kan få den arbeidsroen som kanskje kan hjelpe han til å få oss på 01' takter igjen.
                Men sånn som det er nå, er det bare uutholdelig både for meg som supporter,Erlandsen, spillere og alle andre som bryr seg om Lillestrøm.

                Men det må iallefall skje noe nå; enten ny kontrakt eller ny trener!!

                Kommentar

                • audun84
                  Juniormedlem
                  Ferskenpels
                  • Feb 2004
                  • 7

                  #9
                  Og nå går Morten Veening ut å gjør akkuratt det samme som styret... Er ikke Kanari-Fansens oppgave å støtte de som til enhver tid er i Lillestrøm? Latterlig utspill synes nå jeg...
                  Arne Erlandsen var veldig skuffet over LSKs spill mot Sogndal. Men Kanarifansen er enda mer skuffet: De ønsker treneren ut av klubben umiddelbart.
                  www.geocities.com/audun84

                  Kommentar

                  • Jumbo
                    Medlem
                    Hoffnarr
                    • May 2004
                    • 66

                    #10
                    Tror vi kan spekulerere mye og lenge på dette før vi blir noe klokere.

                    Hvis LSK skal ha bestemt seg for å kaste erlandsen, tviler jeg på de lekker dette før de har en ny trener signert.

                    At det er et behov for et trener skifte er det jo ingen tvil om i noen leire.
                    Hadde Erlandsen hvert fornuftig så hadde han satt sin plass til rådighet og ikke vært så forbanna standhaftig på at han SKAL være her ut sessongen, resultater klarer han jo ikke å få til uansett.

                    Kommentar

                    • fugla_4_ever
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2003
                      • 467

                      #11
                      Er det ingen som skjønner at Erlandsen skal sitte på trener jobben til sesongen er over? Det blir for dumt om vi i KFL skal begynne å gå ut i media å si at Erlandsen ikke er god nok osv. Han har en spiss som ikke en gang er god nok til å score, da syntes jeg det er for dumt å klage! Vi har jo sett at Erlandsen kan oppnå utrolige resultater med gode spisser, husker dere ikke 2001 sesongen eller? Fansen skal ALLTID støtte treneren! LENGE LEVE ERLANDSEN!

                      Kommentar

                      • S.Holtvedt
                        Juniormedlem
                        Bøffelpromp
                        • Mar 2004
                        • 19

                        #12
                        Arne må bort,uansett hvordan resten av sesongen utvikler seg......

                        Kommentar

                        • jan-erik
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • May 2004
                          • 171

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av S.Holtvedt
                          Arne må bort,uansett hvordan resten av sesongen utvikler seg......
                          ÅÅÅÅ jeg får ikke blitt mer enig med deg ! og en ting til torud og mato herja i 2.divisjon i fjor hvorfor ikke la gutta få litt spille tid på a-laget !!!!!!!!! FATTER DET IKKE . DEM ER MYE BEDRE ENN DE GUTTA SOM SPILTE MOT SONGDAL IALLEFALL !!!! ](*,)
                          FORZA FUGLA


                          Kommentar

                          • gulsort
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Mar 2004
                            • 166

                            #14
                            Den spissen som ikke er "god nok" til å skåre er ute med skade nå, og karrieren hans kan ryke. Det samme kan trenerkarrieren til Arne
                            For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også. (Arne Scheie)

                            Sesongkortinnehaver. http://www.billettluka.no/LSKsesongkort#

                            Kommentar

                            • Dandy
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2004
                              • 346

                              #15
                              Hvis LSK skal ha bestemt seg for å kaste erlandsen, tviler jeg på de lekker dette før de har en ny trener signert.
                              Helt enig.. Tror ikke ledelsen vi si noe før en ny trener er på plass
                              UFC 05!

                              Kommentar

                              • Leif A
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 3962

                                #16
                                Det er én ting å føre diskusjoner om Erlandsens fremtid på disse siden, men noe helt annet å komme med utblåsninger i massemediene. Det tror jeg bør unngås så lenge som mulig. Men nå er vel katta ute av sekken uansett, og det spørs vel om ikke noen journalister titter innom en gang i blandt for å lete etter mulige konflikter.

                                Erlandsen kan vel også takke Ola By Rise for at han har sluppet unna søkelyset i så stor grad som han har gjort, sett i forhold til alle skriverier om nye spillere og ny satsing i høst og vinter.
                                Knurr...

                                Kommentar

                                • CocaJerry
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 2532

                                  #17
                                  Han har jo ikke hatt annet en ro.

                                  Synes ikke det var så dumt gjordt av Vegard Hjelmundrud å kritisere han, det var FULLT fortjent og på tide noen gjorde det.
                                  Ulf Børke`s uttalelser var var mindre bra for LSK men jeg griner ikke akkurat.

                                  Kommentar

                                  • Leif A
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 3962

                                    #18
                                    Nei, det er vel vårherre som har begynt å lønne sin tjener..... :-& :twisted:
                                    Knurr...

                                    Kommentar

                                    • FilipOlander
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • May 2004
                                      • 218

                                      #19
                                      Re: Kan ikke Arne og spillergruppa få ro rundt jobben sin?

                                      Opprinnelig skrevet av gulsort
                                      Kan ikke Arne og spillergruppa få ro rundt jobben sin?
                                      NEI!!! Alle LSK-supportere må få ha sin egen mening om laget og Arne Erlandsens disposisjoner. Hvis ikke blir dette et diktatur hvor ingen tør å si noe. Det viktigste man kan gjøre er å gjøre seg opp en mening, og så stå for den.

                                      Greit nok. Fra tribuneplass er det greit at man holder kjeft om det negative, men sånn ellers i hverdagen er det viktig at alle bryr seg. Det er tross alt bedre at man er negativ, enn at man ikke har noen mening i det hele tatt.

                                      Filip!
                                      Filip!

                                      \"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

                                      Kommentar

                                      • Leif A
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 3962

                                        #20
                                        LSK har sanket inn "hele" 10 poeng på 9 kamper. Mer enn 1/3 av serien er unnagjort og vi ligger på 9. plass, to poeng og en brukbar (les: ikke håpløs) målforskjell unna direkte nedrykk. Og så ønsker noen at de skal få ro?
                                        Arne bør snarest få all den fred og ro han selv vil, hjemme i sofaen. LSK trenger desperat en ny trener, og jeg er redd for at dersom det ikke skjer snarest, blir det slåssing med ryggen mot nedrykkstreken i år igjen.

                                        Nå har det blitt handlet inn antatt dyktige spillere fra nesten alle verdensdeler før sesongen, spillere som har blitt hausset opp foran sesongen, og for en gangs skyld har ikke arne E. klaget over spillermaterialet. Men hva skjer? Det samme som de to foregående år, og forsåvidt alle årene under Erlandsen, med unntak av 2000 & 2001: LSK vinner første kamp, alle er optimistiske, og deretter følger en mengde uavgjorte kamper og flere tap en seire. Hvem har vi klart å vinne over? FFK og Sogndal, som for øyeblikket besitter 13. og 14. plass på tabellen. Og hvilket lag er det eneste i Eliteserien som ikke har klart å vinne på bortebane? LSK...

                                        I tillegg har minst 9 poeng blitt tapt det siste kvarteret. Det kan tyde på at om treneren har noen ideer om hvordan laget skal sikre seg viktige poeng, så er han åpenbart ikke i stand til å formidle dette til spillerne. 19 poeng hadde gitt veldig ålreit plassering. (To av de tapte poengene var vel også mot TIL...). Jeg er gammel nok til å huske den tiden da det var typisk LSK å sikre seg poeng de siste minuttene. Nå er alt omvendt.

                                        Og nå ser vi også at en trener som klarer å få til resultater, har en magefølelse som sier nei til LSK. Og det trykkes i alle de største aviser i landet. God reklame... :evil:

                                        Dessuten tviler jeg sterkt på om spillere/trenere i LSK er så ofte innom og sjekker hva som skrives her at det bidrar til noen som helst form for uro i "gruppa."
                                        Knurr...

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎