KFL medlemskap 2012

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

    KFL medlemskap 2012

    Opprinnelig skrevet av Leif A
    1) De som opplever å ha mottatt faktura for "feil" type medlemsskap kan selv gå inn på medlemsportalen som angitt nederst på fakturaen, og endre til den rette typen medlemsskap (familie eller barn).
    Jeg har forsøkt å endre type medlemskap til familie, men skjønner ikke en dritt. Kan dere gi oss en liten oppskrift? Skal man registrere alle i familien med type familiemedlemskap?
  • FUGlinho
    KFL styremedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2454

    #2
    KFL medlemskap 2012

    Foreslår at diskusjon rundt dette temaet taes her.

    Ellers anbefaler vi at alle spm sendes til styret@kanari-fansen.no
    Kim
    Styremedlem KFL

    Kommentar

    • sparwasser
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3185

      #3
      Opprinnelig skrevet av Torolf
      Jeg har forsøkt å endre type medlemskap til familie, men skjønner ikke en dritt. Kan dere gi oss en liten oppskrift? Skal man registrere alle i familien med type familiemedlemskap?
      Enig med Torolf. Medlemsportalen til IntelliBill var ikke akkurat av den enkle sorten.
      Selv klarte jeg kunststykket å gjøre meg selv og resten av familien til "inaktive brukere".

      Kommentar

      • Petter Ø
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3008

        #4
        Opprinnelig skrevet av sparwasser
        Enig med Torolf. Medlemsportalen til IntelliBill var ikke akkurat av den enkle sorten.
        Selv klarte jeg kunststykket å gjøre meg selv og resten av familien til "inaktive brukere".
        Det har jeg også. Men eneste jeg gjorde var å prøve å endre fødselsdatoen
        Petter Ø - Kreativ Kanaris
        http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
        Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

        Kommentar

        • Håkon Henriksen
          Administrator
          • Nov 2003
          • 6411

          #5
          Og noen får ikke logget inn selv om man har 5 forskjellige brukernavn med passord....
          Håkon Henriksen
          -
          Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
          -
          ALT FOR FUGLA

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9413

            #6
            Opprinnelig skrevet av FUGlinho
            Foreslår at diskusjon rundt dette temaet taes her.

            Ellers anbefaler vi at alle spm sendes til styret@kanari-fansen.no
            Sendte mail til medlem@kanari-fansen.no

            Håper den kommer frem?

            Kommentar

            • Kaiserslautern
              Juniormedlem
              Ferskenpels
              • Apr 2006
              • 9

              #7
              Enten må det komme en lettfattelig, steg for steg brukerveiledning på hva jeg skal gjøre på portalen, under fortusetning at jeg kommer inn der, da... Eller så må jeg få en ny korrekt faktura på familiemedlemskap.
              Alt jeg ønsker er å støtte Kanari-Fansen med et familiemedlemskap, ikke ha 1000,- + straks påløpende purregebyr utestående hos firmaet Intellibill!

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                #8
                KFL har ingen rett til å sende ut purregebyr, det er tross alt frivillig å melde seg inn i KFL for 2012. Velger jeg å ikke betale fakturaen som kommer, så er jeg ikke å betrakte som et medlem i KFL.
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • Boing
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2005
                  • 711

                  #9
                  Blir ikke intellibill ett dyrt mellomledd for KFL?? Og hva er grunnen til att KFL går over til intellibill??

                  Kommentar

                  • Boing
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2005
                    • 711

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                    KFL har ingen rett til å sende ut purregebyr, det er tross alt frivillig å melde seg inn i KFL for 2012. Velger jeg å ikke betale fakturaen som kommer, så er jeg ikke å betrakte som et medlem i KFL.
                    Regnet nesten med att det med purregebyr var kødd fra KFL, men hvis dette er seriøst ment så begynner jeg å lure. Enig med rønnern, det er ikke lov til å ta purregebyr på noe som er frivelig innmelding på. Bedre med å true med att Mykle ringer hvis du ikke betaler, det er mer effektivt.

                    Kommentar

                    • FUGlinho
                      KFL styremedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 2454

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Boing
                      Blir ikke intellibill ett dyrt mellomledd for KFL?? Og hva er grunnen til att KFL går over til intellibill??
                      Vi velger å bruke intellibill av den enkle grunnen at vi vil ha et nettbasert medlemsregister, noe alle vil tjene på i fremtiden. Det er enormt mye jobb å sitte å punche inn mange tusen medlemmer i et excel ark.

                      Beklageligvis er det litt oppstartsproblemer, men vi håper dette vil løse seg raskt.

                      Når det gjelder dette med purregebyr så er ikke det noe vi ønsket, men som intellibill krevde å ha med. MEN det er KFL styret som bestemmer når en ny giro sendes ut, og det vil ikke skje med det første, så dette er ikke noe å tenke på egentlig.

                      Når det gjelder innloggingsproblemer så jobber vi med å finne ut hva som er galt der.

                      Håper dette var litt oppklarende. Ellers oppfordrer vi også til å sende mail til styret hvis det skulle være noe mer.

                      Knut: du kan fint sende til medlemsmailen, mail sendt dit havner hos Mari, og ikke hele styret.
                      Kim
                      Styremedlem KFL

                      Kommentar

                      • Stray Cat
                        Moderator
                        • Aug 2008
                        • 5914

                        #12
                        Når det gjelder dette med purregebyr så er ikke det noe vi ønsket, men som intellibill krevde å ha med.
                        Poenget er at Intellibill ikke kan kreve det. De kan ønske det så mye de vil, men Kfl har ikke noe utestående krav overfor sine medlemmer. Kan de jobben sin? Jeg ville vært bekymra.
                        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                        Kommentar

                        • Petter Ø
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3008

                          #13
                          Det er vel kun KFL som har hatt en ordning der man må melde seg inn hvert eneste år. Vanligvis må man enten melde seg ut eller betale. Og da kan man også gi purregebyr
                          Petter Ø - Kreativ Kanaris
                          http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                          Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                          Kommentar

                          • mr.Jordbakke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 3845

                            #14
                            Det hjelper lite å sende mail eller pm til styret når ingen svarer på henvendelsene...

                            Ellers kjenner jeg at jeg blir skikkelig grinete når det trues med et purregebyr til meg som alltid har betalt medlemskapet så fort en giro har dukket ned i posten. Jeg stoler ikke på at det ikke vil komme et purregebyr, selv om KFL velger når neste giro blir sendt ut.

                            Dette må dere ordne opp i SNAREST, ellers ender KFL opp med færre medlemmer og mindre inntekter enn i fjor, og det ønsker vel ingen?
                            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                            Mvh
                            Mr.Jordbakke

                            Kommentar

                            • Petter Ø
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3008

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                              Det hjelper lite å sende mail eller pm til styret når ingen svarer på henvendelsene...
                              Det har såvidt gått et døgn siden giroen datt ned i postkassa og du klager på at ikke styret svarer på henvendelser?! Tror du blander KFL med en anen supporteklubb hvor medlemmene går på trygd.

                              Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                              Ellers kjenner jeg at jeg blir skikkelig grinete når det trues med et purregebyr til meg som alltid har betalt medlemskapet så fort en giro har dukket ned i posten. Jeg stoler ikke på at det ikke vil komme et purregebyr, selv om KFL velger når neste giro blir sendt ut.

                              Dette må dere ordne opp i SNAREST, ellers ender KFL opp med færre medlemmer og mindre inntekter enn i fjor, og det ønsker vel ingen?
                              Hva skal styret ordne opp i? At du ikke stoler på at det ikke kommer purregebyr?

                              Jeg blir flau av mengden syting det er internt i supportermiljøet i Lillestrøm. Merkelig at ikke flere melder seg for å hjelpe til når de tydeligvis har fasiten til alt som blir gjort. Gi styret litt tid og slutt å krisemaksimer så jævlig! Dette vil ordne seg, men kanskje ikke innen den neste halvtimen
                              Petter Ø - Kreativ Kanaris
                              http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                              Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                              Kommentar

                              • mr.Jordbakke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2005
                                • 3845

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                                Det har såvidt gått et døgn siden giroen datt ned i postkassa og du klager på at ikke styret svarer på henvendelser?! Tror du blander KFL med en anen supporteklubb hvor medlemmene går på trygd.



                                Hva skal styret ordne opp i? At du ikke stoler på at det ikke kommer purregebyr?

                                Jeg blir flau av mengden syting det er internt i supportermiljøet i Lillestrøm. Merkelig at ikke flere melder seg for å hjelpe til når de tydeligvis har fasiten til alt som blir gjort. Gi styret litt tid og slutt å krisemaksimer så jævlig! Dette vil ordne seg, men kanskje ikke innen den neste halvtimen
                                Slike svar gjør jo lysten til å betale kr.1250,- enda større...
                                NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                Mvh
                                Mr.Jordbakke

                                Kommentar

                                • FUGlinho
                                  KFL styremedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 2454

                                  #17
                                  Nå får folk roe ned litt og la oss prøve å løse dette. Vi har jobber som vanlige folk og dermed vil det ta litt tid å svare og fikse evt problemer.

                                  Kan herved garantere deg at du slipper å betale 1250 kr for familiemedlemskapet ditt og at du slipper purregebyr, Jordbakke.

                                  Vi har hatt flere innmeldinger og ingen utmeldinger de siste dagene, så ting kan ikke være så ille!
                                  Kim
                                  Styremedlem KFL

                                  Kommentar

                                  • mr.Jordbakke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 3845

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                    Nå får folk roe ned litt og la oss prøve å løse dette. Vi har jobber som vanlige folk og dermed vil det ta litt tid å svare og fikse evt problemer.

                                    Kan herved garantere deg at du slipper å betale 1250 kr for familiemedlemskapet ditt og at du slipper purregebyr, Jordbakke.

                                    Vi har hatt flere innmeldinger og ingen utmeldinger de siste dagene, så ting kan ikke være så ille!
                                    Flott!
                                    Jeg er egentlig en blid og grei gutt, så da skal jeg betale familiemedlemskapet med glede
                                    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                    Mvh
                                    Mr.Jordbakke

                                    Kommentar

                                    • Petter Ø
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3008

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                      Slike svar gjør jo lysten til å betale kr.1250,- enda større...
                                      Du leste første innlegg i denne tråden godt skjønner jeg
                                      Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                      Kommentar

                                      • woody
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2005
                                        • 374

                                        #20
                                        Mistenker kanskje at Kanarifansen er "prøvekanin" for godeste Intellibill; og får forsøke å ta det med godt mot . . Håper bare regningen fra Intellibill gjenspeiler kvaliteten på tjenesten . . .

                                        Hadde selv noen "banne og sverte"-tokter da jeg forsøkte å endre de 5 mottatte regningene tilbake til ett familiemedlemsskap...

                                        Ble så oppgitt at jeg googlet "det kjente firmaet IntelliBill som har løftet oss til et profesjonelt nivå . . ." (som det står i fakturabrevet), og fant følgende:

                                        - Intellibill ble etablert 2. september 2010 . . .
                                        - Intellibill hadde ingen inntekter i 2010 . . . .

                                        Kanarifansen er kanskje første kunde (?)

                                        Interesserte kan for øvrig lese mer på den omfattende hjemmesiden http://www.intellibill.no/; legg spesielt merke til det omfattende Patner-nettverket . . .

                                        Kontoret er for øvrig plassert i Østensjøveien bare en liten kilometer fra våre kjære "venner" på Valle . . .
                                        woody

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎