Prøvespillere 2012

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ballen
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • May 2004
    • 227

    #21
    var bare Jamal Arago som var der i går, ivorianeren skulle være på plass i dag. Synes Jamal klarte seg helt greit uten å utmerke seg spesielt bortsett fra et godt skudd som gutte-keeperen måtte strekke seg litt for å redde. De spilte på ganske liten bane og det ble derfor ganske så tett på midten. Lite rom å vise seg fram på. Synes det så ut som han hadde god teknikk på de andre øvelsene.

    Kommentar

    • Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

      #22
      Opprinnelig skrevet av McGuffy
      Han vant MTN Soccer Acadamy 2009. Sikkert noe ala Proffdrømmen, som gikk her hjemme for en del år siden, der en ung Per Ciljan Skjelbred vant.
      Proffdrømmen er vel for noe yngre spillere, fjortisser? Soccer Academy er Ghanas idol, da jeg var der var det det mest populære tv-programmet. Gikk nesten døgnet rundt. Om han vant det har han høyst sannsynlig skills. Ordentlige skills.
      Ni principe ni rey...

      D10S!

      Kommentar

      • Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

        #23
        Møtte prøvespillerne utenfor Åråsen i stad og gutta virkert superhappy for å få lov til å trene med LSK. Selvtilliten var det ingenting i veien med - her skulle de bli værende... Gutta stod utenfor og fotograferte hverandre foran alle bilene på p-plassen:-)

        Kommentar

        • McGuffy
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 5096

          #24
          Opprinnelig skrevet av Grusom B
          Proffdrømmen er vel for noe yngre spillere, fjortisser? Soccer Academy er Ghanas idol, da jeg var der var det det mest populære tv-programmet. Gikk nesten døgnet rundt. Om han vant det har han høyst sannsynlig skills. Ordentlige skills.
          Ok. Han vant ja. I 2009 etter det jeg kan skjønne.

          Men jeg er litt forvirret: Han heter vel Arago Jamal? Og ikke Jamal Arago? Virker som RB rota det til med navnet? Og RB påsto at ingen av de hadde vært i Europa før, men på Fjasboka ligger det en profil på en Arago Jamal, fra Ghana og Berekum, og han spiller for Atromitos FC i Hellas.

          Kommentar

          • gilbert
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 3195

            #25
            Dagens utgave av Romerikes Blad har et oppslag om Jacob Philipe Okan Agoussi N'Gebesso (19), storvokst, duellsterk og hodesterk spiss fra Elfenbenskysten som ble toppskårer i sin nasjonale serie i 2011, og Jamal Arago (18), offensiv midtbanespiller fra Ghana, som ble serievinner i hjemlandet med sin klubb Berekum Chelsea forrige sesong. Arago vant den store fotballtalentkonkurransen i Ghana for to år siden (han vant en bil og en tur til VM i Sør-Afrika) og har vært på prøvespill i FC Twente i treskolandet. Begge er henta til Norge gjennom Atta Aneke, og begge har imponert såpass at prøvespillet blir forlenga med ytterligere ei uke.

            Ivorianeren bruker mest de tre midterste navna, med "Philipe" som det operative navnet til daglig. Han snakker bare fransk, og prater derfor mest med Mathis Bolly, som også fungerer som tolk.

            gilbert

            Kommentar

            • lars p
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Nov 2005
              • 190

              #26
              Var på treninga i dag og fulgte spesielt med på Jacob Philipe Okan Agoussi N'Gebesso. Utrolig spennende spiller, han scoret enormt med mål i dag. Og da fra alle vinkler, med begge beina og med hodet.
              Forøvrig en veldig god trening i dag

              Kommentar

              • El Nunòz
                Juniormedlem
                Ferskenpels
                • Jan 2012
                • 3

                #27
                Denne Jacob er jeg litt usikker på, kjenner jeg.

                Han mangler litt fysisk, ettersom jeg forstår?

                Kommentar

                • whiteman
                  Juniormedlem
                  Bøffelpromp
                  • Jul 2011
                  • 13

                  #28
                  fysikk er i allefall noe man kan gjøre noe med. 2kg muskler ekstra per mnd går fint om lsk kan tingene sine.

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av whiteman
                    fysikk er i allefall noe man kan gjøre noe med. 2kg muskler ekstra per mnd går fint om lsk kan tingene sine.
                    Håper du prøver å være morsom? For å anbefalle klubben vår å dope spillerne sine ser jeg på som mildt sagt uheldig.

                    Kommentar

                    • Matti
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2005
                      • 895

                      #30
                      Det er fult mulig å få til uten doping! Noe kreatin må påberegnes.

                      Kommentar

                      • holmiz
                        The kjøkken-kanariz
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6064

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Matti
                        Om han virkelig har et så dårlig utgangspunkt er det fult mulig. Muskler består også av vann og kreatin er ikke doping. Kjør på!
                        Om du klarer å bygge 2kg med muskler i måneden over lengre tid uten bruk av kunstig/ulovelig stimuli vil jeg gjerne se referanser til det treningsprogrammet. Den eneste gangen jeg har klart å holde det tempoet på muskelbygging var da pub-muskelen min ekspanderte noen cm for en ca 10 år siden. Dietten min var forresten helt lovlig, potetgull, øl og kebab.
                        Hilsen Anders

                        Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                        Kommentar

                        • Matti
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2005
                          • 895

                          #32
                          Det er nok ikke mulig. Men tenker 3-4 mnd bør gå alt etter utgangpunkt og alder, ikke ren muskelmasse riktignok. Så her er det bare å kjøre på!

                          Kommentar

                          • Bibaboy
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2008
                            • 712

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Matti
                            Det er fult mulig å få til uten doping! Noe kreatin må påberegnes.
                            Kreatin gjør at man ffår mye vann i kroppen. Det har overhode ingenting i en fotballspiller å gjøre.... Klarer du å legge på deg 2-3 kg muskler uten bruk av ulovlig substans så har du trent meget godt. Slikt gjøres ikke over natta. Verdens beste fotballspiller er ikke kraftig han heller, men svært godt trent gjennom hele kroppen. Derfor er han også nesten aldri skadet...
                            Fugla Forever

                            Kommentar

                            • S-kill
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Jan 2010
                              • 79

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Bibaboy
                              Kreatin gjør at man ffår mye vann i kroppen. Det har overhode ingenting i en fotballspiller å gjøre.... Klarer du å legge på deg 2-3 kg muskler uten bruk av ulovlig substans så har du trent meget godt. Slikt gjøres ikke over natta. Verdens beste fotballspiller er ikke kraftig han heller, men svært godt trent gjennom hele kroppen. Derfor er han også esten aldri skadet...
                              Takk. veldig god poeng. Fysikk handler om mye mer enn antall kilo muskler. Veldig mye mer.

                              Kommentar

                              • Percy Nilegård
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 5146

                                #35
                                I tillegg skal han jo gjerne trene litt fotball oppi alt dette. For å bygge muskler trenger man også hvile, og da blir døgnet fort litt kort.
                                "Alltid blodsprengt"!
                                Fong/Macho

                                Even Nordlien

                                Kommentar

                                • Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

                                  #36
                                  Stopp praten om kilovis med muskler i løpet av kort tid med en gang, det hører overhode ikke hjemme i en fotballspillers hverdag. Ikke er det mulig å bygge kilovis med muskler ila kort tid heller uten dopingmidler. Men ja det er mulig å øke sin egen vekt med flere kilo i løpet av kort tid, men da er det mest vann/fett og lite ren muskelmasse.

                                  Kommentar

                                  • armykanari
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2009
                                    • 737

                                    #37
                                    Var det ikke han som var så høy og litt spinkel?? I så tilfelle så har ikke dette stoppet crouch å spille 42 landskamper og scoret 22 mål for England. Er han god nok så er han god nok! Muskler vil uansett komme etterhvert.

                                    Kommentar

                                    • RSP
                                      Moderator
                                      • Aug 2004
                                      • 10498

                                      #38
                                      Moderatormelding:
                                      Tilbake til temaet for tråden - prøvespillere i 2012.

                                      Kommentar

                                      • Ginola
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2010
                                        • 549

                                        #39
                                        Noen som har hørt noe mer rundt gutta som er på prøvespill? Er de noe å sate på?

                                        Kommentar

                                        • GulMakt
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Apr 2005
                                          • 115

                                          #40
                                          Jeg hører rykter om at en av dem blir seriøst vurdert for signering (Ja, kildene er svært gode).

                                          Kommentar

                                          Working...