Påsan som back

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    Påsan som back

    Mye moro på Hamar i går, og en feiende flott sier. Men: Pål Strand er ingen back!
    Jeg hadde nesten vondt av ham, spesielt i 1 omgang. Han hadde store problemer med hvor han skulle plassere seg, slet ikke uventet i alle hodedueller - og tok aldri sjansen på å gå på skikkelig raid framover.
    Nei, dette synes jeg var lumpent mot Påsan!

    mvh
    Gammer`n
    Mvh
    Gammer´n (Per T)
  • MedlemNR35
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2004
    • 905

    #2
    Påsan har ikke så veldig mange defensive fiber i sin spillestil så jeg synes det var rart at han spilte back.Han har en god innsats og relativt sikker med ball i beina.ok hurtig men ikke mye defensivt der.

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      #3
      Hvorfor spilte ikke Shane??

      Kommentar

      • Kay
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 763

        #4
        regner med at Strand spilte forde han legger bedre frispark enn Shane

        Kommentar

        • demian
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Apr 2005
          • 228

          #5
          Strand er et bra offensivt våpen, derfor synes jeg det var artig å se at han kunne spille og uten at Riise eller Søgård måtte ofres. Søgård gjorde en god kamp i går, som han vanligvis gjør når han får spille sentralt.

          Da er jeg mer bekymra med tanke på Wehrman. Når skal han egentlig gjøre en BRA kamp? Han har riktignok gjort store steg fremover de siste månedene, men synes fortsatt han har en del å gå på. Både i pasningspresisjon og arbeidskapasitet.
          ULTRAS FELT C

          Kommentar

          • RSP
            Moderator
            • Aug 2004
            • 10498

            #6
            Opprinnelig skrevet av demian
            Da er jeg mer bekymra med tanke på Wehrman. Når skal han egentlig gjøre en BRA kamp? Han har riktignok gjort store steg fremover de siste månedene, men synes fortsatt han har en del å gå på. Både i pasningspresisjon og arbeidskapasitet.
            Enig i mye av det du skriver, men Kasey har da gjort noen gode kamper: Mot RBK var han etter de flestes mening banens beste, se bl.a. spillerbørsen i RB.

            Kommentar

            • Gullars
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 355

              #7
              Pål Strand

              Tror det lå flere aspekter i at Strand spilte bak, for det første ville Owe overaske solbakken med en annen formasjon, Strand slår lange presise baller over midten, noe som var ønsket mot Ham Kam. Og jeg tror personlig at vi kommer til å se Strand mye i denne rollen de neste sesongene.. kanskje ikke denne eller neste, men i løpet av noen sesonger blir han fast på denne plassen! Hadde vært bra å arkivert denne påstanden så jeg kan bevise det om et par år at jeg hadde rett Men ja, jeg er enig at han har et utviklingspotensiale her.. men er overbevist om at det kommer..

              Kommentar

              • superbøffel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 5611

                #8
                Re: Pål Strand

                Opprinnelig skrevet av Gullars
                Tror det lå flere aspekter i at Strand spilte bak, for det første ville Owe overaske solbakken med en annen formasjon, Strand slår lange presise baller over midten, noe som var ønsket mot Ham Kam. Og jeg tror personlig at vi kommer til å se Strand mye i denne rollen de neste sesongene.. kanskje ikke denne eller neste, men i løpet av noen sesonger blir han fast på denne plassen! Hadde vært bra å arkivert denne påstanden så jeg kan bevise det om et par år at jeg hadde rett Men ja, jeg er enig at han har et utviklingspotensiale her.. men er overbevist om at det kommer..
                Tror personlig at Påsan har mye mer å by på som flanke i en 3-5-2 formasjon... Han er et fantastisk angrepsvåpen om han brukes riktig, og det så vi lite til mot Bondelandslaget.
                Enøyd i de blindes dal.

                Kommentar

                • Håkon Henriksen
                  Administrator
                  • Nov 2003
                  • 6411

                  #9
                  Men jeg syns pasningskvaliteten han varierte voldsomt...
                  Håkon Henriksen
                  -
                  Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                  -
                  ALT FOR FUGLA

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av RSP
                    Opprinnelig skrevet av demian
                    Da er jeg mer bekymra med tanke på Wehrman. Når skal han egentlig gjøre en BRA kamp? Han har riktignok gjort store steg fremover de siste månedene, men synes fortsatt han har en del å gå på. Både i pasningspresisjon og arbeidskapasitet.
                    Enig i mye av det du skriver, men Kasey har da gjort noen gode kamper: Mot RBK var han etter de flestes mening banens beste, se bl.a. spillerbørsen i RB.
                    Må si meg sterkt uenig i påstanden rundt Kasey. Jeg syntes han har spilt meget bra i år - han har selfølgelig mye å gå på som alle andre på dette laget. Men han får mer en godkjent av meg. Tilbake til topic så syntes jeg ikke vi skal omskolere Påsan. Han er og bli flankespiller. Eneste negative er at han putter altfor sjeldent.

                    Kommentar

                    • KristofferØ
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 587

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av demian
                      Da er jeg mer bekymra med tanke på Wehrman. Når skal han egentlig gjøre en BRA kamp? Han har riktignok gjort store steg fremover de siste månedene, men synes fortsatt han har en del å gå på. Både i pasningspresisjon og arbeidskapasitet.
                      LSK-VIF : Arbeidskapasitet
                      RBK-LSK : Pasningspresisjon

                      Og dette er de 2 kampene han virkelig har stått fram som en av de bedre på matta. Arbeidskapasiteten til Kasey er ekstremt god! Han er veldig dyktig når det gjelder å holde ballen unna skuddhold (rett utenfor 16) på egen halvdel, og er den eneste (med unntak av Koren, men han har rollen som ballfordeler så det regnes som en selvfølge) som er flink til å bruke høyresia når vi har overtall. Han jobber mest hjemover, men det er rett og slett rollen hans; tilbaketrukken! Han er på mange måter "visekaptein" og jeg synes han er en viktig brikke i år..
                      I år så tar vi ostepop
                      Vi elsker Lillestrøm
                      HEI!

                      Kommentar

                      • demian
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Apr 2005
                        • 228

                        #12
                        Jeg var kanskje litt hard mot Wehrman der. Han har ikke vært dårligere enn noen på laget, jeg synes alle har prestert veldig jevnt og enkelte litt over hva jeg forventa. Som Reitmeier, Koren, Mifsud, Andresen og Myklebust.

                        Det jeg ønsker er en spiller med mer potensiale til å være knallgod i kamp etter kamp.
                        ULTRAS FELT C

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎