LSK - Strømsgodset, fredag 3. januar kl. 12:00, LSK-Hallen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Herman
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2010
    • 1101

    Noen som vet hva som skjedde med Björn?
    Twitter

    Kommentar

    • armykanari
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2009
      • 737

      Kan legge til en annen ting om rekrutt kampen. Høyrebacken godset, nr 43. Tror han heter Behajdin Celina (1993). Han var jææævla god med ballen fremover, og ganske god bakover. Blir ikke han satset på av Deila i år så for Guds skyld hent han til Lillestrøm.

      Kommentar

      • Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

        Jeg har rimelig bra oversikt over norsk fotball, men jeg visste faktisk ikke at Johan Andersson var SÅ forbanna god. Det oser klasse av alt han gjør. Ekstrem førstetouch, bra driv med ballen, overblikk, målteft, beveger seg utrolig smart og er akkurat passe arrogant i stilen. Utrolig sterk signering.

        Kommentar

        • Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

          Bortsett fra det, hadde jeg forventet enda mer av Erik M. Han er en bedre spiller enn han fikk vist i dag. Jeg synes det var tydelig at det var første (?) gang han spilte sentralt på TL-nivå. Han blir bedre når han får vent seg til TL-tempoet.

          Westerberg løfter seg litt fra første kamp. Scheel framstår nok en gang som et kjempekjøp, til tross for at han blir litt overmodig noen ganger. Roger'n blir konge, Palmi passer perfekt i stilen til Haglund og Fredrik viser at han har det meste utenom målteft. Husker jeg sa for noen år siden at jeg aldri hadde sett en spiller komme oftere alene med keeper enn Fredrik. For juniorlaget og LSK 2 kom han stort sett alene med keeper 3-5 ganger hver kamp. Timinga hans i bakrom er helt rå.

          Kommentar

          • *46*

            Midtgarden presterte bedre enn forventa - etter mine forhåpninger og med tanke på hvor vi er i sesongen. Både Roger og Jesper heva seg bra i andre omgang. Roger gjør det bra med tanke på kun 1 1/2 uke med laget.

            Alt i alt er jeg positivt overraska over kampen i dag. Tror det kan bli bra!

            Kommentar

            • WAK
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2006
              • 964

              Er det ingen som kan si noe om hvorfor ikke Bergman spilte? Er Ringstad også skadet siden han ikke spilte noen av kampene? Hvor lenge er Knudtzon og Bolly ute? Er de klare til kampen mot Strømmen til tirsdagen?

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                Opprinnelig skrevet av Lars
                Jeg har rimelig bra oversikt over norsk fotball, men jeg visste faktisk ikke at Johan Andersson var SÅ forbanna god. Det oser klasse av alt han gjør. Ekstrem førstetouch, bra driv med ballen, overblikk, målteft, beveger seg utrolig smart og er akkurat passe arrogant i stilen. Utrolig sterk signering.
                Og gode dødballer også. Snakker vi om en nummer ti nå er Andersson nærmest.

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13272

                  Tipper Westerberg, Palmasson og Andersson har blitt holdt litt tilbake kondisjonsmessig foreløpig, disse var jo i dårligst form da hardkjøret begynte. De kommer nok mer til sin rett når man slakker av på treningsdosene.

                  Kommentar

                  • dollyholly
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2007
                    • 965

                    Opprinnelig skrevet av Fjeller'n
                    Kommuniseringen er det tydeligvis Sead som skal stå for i år. Han brukte virkelig stemmen så fort Godset nærmet seg.
                    Sterk og klar keeper i mangel av en sterk og klar kaptein.
                    Syntes det er på kanten å mobbe en stille og beskjeden og litt forsiktig kar. Han er jo bare seg selv slik han er født. Hvordan tror man det ville framstå hvis han plutselig skulle brøle, dirigere og mane til innsats. Det må være lov til å være seg selv, og det å være litt innsluttet er vel ikke like gæli som å være rasist (Terry). Kanskje burde Sead bli kaptein fordi han roper og dirigerer men når og jeg presiserer når den mannen klikker er det kanskje ikke det vi vil stå for. kanskje er tiden omme for Kippe, kanskje han burde si dette er siste året og levere fra seg alt av kapteinsbind og annet dilldall, og så kan andre ta seg oppgavene for klubben som å dra på sykebesøk, barnehagebesøk osv..

                    Kommentar

                    • dollyholly
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2007
                      • 965

                      Opprinnelig skrevet av WAK
                      Er det ingen som kan si noe om hvorfor ikke Bergman spilte? Er Ringstad også skadet siden han ikke spilte noen av kampene? Hvor lenge er Knudtzon og Bolly ute? Er de klare til kampen mot Strømmen til tirsdagen?
                      Alle spillere som dessverre er kyllinger, gode til tider men KYLLINGER!

                      Kommentar

                      • superbøffel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 5611

                        Opprinnelig skrevet av dollyholly
                        Syntes det er på kanten å mobbe en stille og beskjeden og litt forsiktig kar. Han er jo bare seg selv slik han er født. Hvordan tror man det ville framstå hvis han plutselig skulle brøle, dirigere og mane til innsats. Det må være lov til å være seg selv, og det å være litt innsluttet er vel ikke like gæli som å være rasist (Terry). Kanskje burde Sead bli kaptein fordi han roper og dirigerer men når og jeg presiserer når den mannen klikker er det kanskje ikke det vi vil stå for. kanskje er tiden omme for Kippe, kanskje han burde si dette er siste året og levere fra seg alt av kapteinsbind og annet dilldall, og så kan andre ta seg oppgavene for klubben som å dra på sykebesøk, barnehagebesøk osv..
                        Opprinnelig skrevet av dollyholly
                        Alle spillere som dessverre er kyllinger, gode til tider men KYLLINGER!
                        Sett fra deg vinglasset nå...
                        Enøyd i de blindes dal.

                        Kommentar

                        • *46*

                          Nå får jeg sikkert kort, men starta fylla tidlig i dag Dolly? Først en tirade til forsvar for Kippe og så er man kylling når spillere blir skåna pga feks overtråkk som Erling har? Vi snakker om oppkjøringen til sesongen - ikke kamper som teller i serie eller cup. Hadde Kippe tråkka over for to dager siden, kan jeg gi deg ordet på at selv ikke han hadde spilt i dag.

                          Kommentar

                          • ynnor
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2008
                            • 857

                            Prøver meg på en liten børs.
                            Sead:5. Absolutt ingen ting å gjøre. Målet er ikke på hans kappe. To slurvete utspill.
                            Jesper:5 Bedre enn sist. Mannen byr opp til dans hver gang han kommer over midtstreken. Lykkes ikke alltid men mye fotball i karen
                            Isak:5 Hangeland Demidov Hovland, pass på,om tre år så banker han hardt på døra
                            Kippe:6 Blir igjen superviktig,Tremeteren til godset i andre omgang ble helt usynelig.
                            Steinar:4 Første 20 bra, brøyt foran flere ganger og virka på hugget etterhvert datt han dessverre ned på et svakt nivå. Det lille godset fikk til var på hans side.Må heve seg nå
                            Palmi:5 Startet også bra ,gode involveringer. Ble mer og mer borte. Men noen geniale passninger. Kommer de oftere,oi oi oi
                            Midtgarden:5 Borte i perioder men jobber bra og pasninger det kan mannen,også noen veldig gode tilbakeløp
                            Roger:7 Austin ougude hahahaha
                            Johan 8 Årets spiller 2012. Koren nosa ja men han gjør enda mer riktig
                            Ohi: 4 Prøver på mye men detter litt igjennom. Er på vei mot noe
                            Fredrik: 6 Vanskeligste i dag. Fra genialt til helt håpløst. 5 stooore sjanser
                            Førstegang jeg setter poeng så unnskyld for rotete oppsett

                            Kommentar

                            • dollyholly
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2007
                              • 965

                              Opprinnelig skrevet av *46*
                              Nå får jeg sikkert kort, men starta fylla tidlig i dag Dolly? Først en tirade til forsvar for Kippe og så er man kylling når spillere blir skåna pga feks overtråkk som Erling har? Vi snakker om oppkjøringen til sesongen - ikke kamper som teller i serie eller cup. Hadde Kippe tråkka over for to dager siden, kan jeg gi deg ordet på at selv ikke han hadde spilt i dag.
                              Etter en lang og kald arbeidsuke så tok jeg min første vindusjjjj kl. 19isch. Som du sikkert vet så vil jeg alltid forsvare min eneste helt i dette laget, Sundgot er også en helt men ikke helt bra i kroppen. Men generelt er dette spillere som kan nå langt men ikke tåler det pga skader. Se feks på Bolly. Hvor mange tør sette kroner på at han dessverre må legge inn håndkle, samme med BBS, Ringstad mfl. Jeg vet at dere ikke liker det men det er bare en spiller i dagens stall jeg ville hatt med i krigen FRODE KIPPE!!! og Steinar selvfølgelig :-)

                              Kommentar

                              • sigurdsen
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 1818

                                Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                Etter en lang og kald arbeidsuke så tok jeg min første vindusjjjj kl. 19isch. Som du sikkert vet så vil jeg alltid forsvare min eneste helt i dette laget, Sundgot er også en helt men ikke helt bra i kroppen. Men generelt er dette spillere som kan nå langt men ikke tåler det pga skader. Se feks på Bolly. Hvor mange tør sette kroner på at han dessverre må legge inn håndkle, samme med BBS, Ringstad mfl. Jeg vet at dere ikke liker det men det er bare en spiller i dagens stall jeg ville hatt med i krigen FRODE KIPPE!!! og Steinar selvfølgelig :-)
                                Mulig jeg er helt på viddene ( og beklager for OT), men var ikke du svært negativ og kritisk til Kippe i hele fjor?

                                Kommentar

                                • dollyholly
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2007
                                  • 965

                                  Ja i hele fjor, og så?

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7055

                                    Slutt å drekke, Dolly!

                                    Børs:
                                    Sead: 6. Ikke noe å gjøre. Målet ikke hans feil, passivt forsvar.
                                    Jesper'n: 5. En offensiv ressurs. Sjelden testet på defensiven. Varierende uttelling. Ballsikker.
                                    Skjel: 7. Årets signering. Spillende, moderne stopper. Total kontroll i alle spillets faser. Til å bli erigert av.
                                    Kjepp: 6. På vanlig nivå. Litt tung.
                                    Steinhard: 4. Ingen naturlig venstreback, og det syntes. Ingen offensiv ressurs, og dreit seg ut før Kovacs gigamiss.
                                    Pàlmi: 6. Best i første, men legg merke til at han omtrent aldri mister ballen.
                                    Råger: 8. Fy faen for en mann. Årets signering. Han også. Gjør så godt som ingen feil. Fantastisk!!
                                    Ohi: 5. Er rett og slett ingen venstreving. Best når han trekker inn i banen. Har playmakergener, men jeg mer enn aner at han vil blomstre først når han får sjansen bak spissen.
                                    Johan: 8. Haha. Tenk at han spiller for LSK. Helt sykt. For en spiller. Stockholmsarrogant scoring. Elegant og faen så slepen. Jeg bare gleder meg til sesongen starter.
                                    Fredrik: 4. Sjansen han fikk av Johan og den på blank kasse etter Basseys løp er ubegripelig store og mest uflaks at han ikke setter. Jeg har klokkertro på gutten, men i dag burde han hatt hat trick, og det vet han nok godt selv. Det positive er at han kommer til sjansene.
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • Lillestrøm Kirke
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2004
                                      • 1470

                                      Opprinnelig skrevet av WAK
                                      Er det ingen som kan si noe om hvorfor ikke Bergman spilte?
                                      Fra live'en på lsk.no:
                                      Ole Kristian Bakkene:
                                      BBS spares.
                                      "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                                      Kommentar

                                      • ragnarrock
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2008
                                        • 937

                                        Opprinnelig skrevet av trigz
                                        Slutt å drekke, Dolly!
                                        Lurer på om du bør følge eget råd her trigz.. presterte å lage en børs med kun 10spillere.. kan tenkes at jeg bør slutte å drikke som ikke ser navnet Erik Midtgarden noe sted....
                                        *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                                        -RagnarRock-

                                        Kommentar

                                        • Fugl1120
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 3528

                                          Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                          Vi spiller bedre enn Godset, det er jeg enig i. Men poenget mitt er vel egentlig det at vi har per dags dato ikke en spiss som kan score mål (hvis man ser på andersson som off midt.). Vi kommer til sjanser, ganske mange og, men det hjelper lite uten en spiller som vet hvor målet står. Vi kom til mange sjanser i fjor også, uten Ujah, men makta ikke å få ballen i mål, derfror jeg dro likhetstrekk med i fjor.
                                          For det første er dette tull, vi har Björn som er kapabel til å score 15 mål i løpet av en sesong. For det andre er det da totalt uvesentlig hvem som scorer målene. Vi har en hengende spiss i Andersson som også skal score mål, vi har offensivt gode spillere på midten i Bolly og Palmi spesielt som kan bidra med mellom 5 og 10 mål fra midten hvert år. Å ha flere målscorere i laget er utelukkende positivt framfor å legge alt presset på én spiller. Jeg er likevel enig med deg i at Fredrik er en svak avslutter. Det som gir grunn til bekymring er at han har slitt foran kassa i mange år og sånn sett virker til å utvikle seg sakte på dette området. Litt synd da han har tatt store steg ellers. Empiri tilsier likevel at akkurat avslutningsegenskaper kan løsne over natta, så det er ingen grunn til å avskrive Fredrik enda.
                                          Lauken er vår venn!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎