Spillere som kan/bør lånes ut i 2012

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • 10.09.50
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2005
    • 1410

    #21
    Opprinnelig skrevet av kunden
    Tvilsomt om han kommer tilbake. Hvor mange på utlån har kommet tilbake?
    Arild Sundgot var på utlån til Hødd i 97. Mener å huske at han kom tilbake og fikk et par matcher.

    Kommentar

    • kunden
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 2325

      #22
      Blir Nico bra nok for laget ser jeg han gjerne igjen. Tror han vil ha problemer å kapre spissplassen hos oss. Han minner meg mer om Tromsøs Drage. Tror det er bedre om han omskoleres til kantspiller.
      Spissplassen er dessuten en plass TB&co er ute etter å styrke, noe som vil gjøre veien til førstelaget ytterligere lengre enn det den er idag. Virker mer sannsynlig at Nico kan utfordre Palmi feks.

      Kommentar

      • Ginola
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2010
        • 549

        #23
        Opprinnelig skrevet av kunden
        Blir Nico bra nok for laget ser jeg han gjerne igjen. Tror han vil ha problemer å kapre spissplassen hos oss. Han minner meg mer om Tromsøs Drage. Tror det er bedre om han omskoleres til kantspiller.
        Spissplassen er dessuten en plass TB&co er ute etter å styrke, noe som vil gjøre veien til førstelaget ytterligere lengre enn det den er idag. Virker mer sannsynlig at Nico kan utfordre Palmi feks.
        Nico spilte vel kant og indreløper før han kom til LSK?

        Kommentar

        • ragnarrock
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2008
          • 937

          #24
          Opprinnelig skrevet av Ginola
          Nico spilte vel kant og indreløper før han kom til LSK?
          mener å huske at han har spilt litt sentralt midt til og med i 3div ifjor.. men det vet sikkert flere av de som følger andre laget bedre enn meg! Men ja, ha ble hentet som en ving som liker å komme inn på banen og få ballen i målet.. så opdaget Berg at han jo var ok på hodet og, så da fikk han tusle litt som et spiss alternativ ifjor..
          *Kjempe gutta fighte gutta!!*

          -RagnarRock-

          Kommentar

          • MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3404

            #25
            Scorer han mål, så spiller det liten rolle hvor han har spilt før.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

            Kommentar

            • Stan
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 1075

              #26
              Lei ut Logi for f....

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                #27
                Man hadde samme følelsen i dag som i første treningskamp. Man fikk nerver hver gang motstanderen nærmet seg skuddposisjon. Men det skal tross alt være forskjell på en 15-årig talentfull keeper og en landslagsmålvakt.

                Kommentar

                • maurakanari
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2005
                  • 637

                  #28
                  Hvis får inn en sentral midtbanespiller synes jeg det er rimelig å leie ut Ruben til Kisa. De er på jakt etter forsterkninger på den plassen, og vi har jo Midtgarden i back-up for Guy Roger og evt Vaagan Moen.
                  VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    #29
                    Vi må vel ha noen igjen til å få opp andrefugla i andredivisjon igjen også. Alle gode ting er tre. Så spørs det om Ull/Kisa ser Ruben som store forsterkninga og, da.

                    Kommentar

                    • maurakanari
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2005
                      • 637

                      #30
                      Det er en annen ting. Jeg mener det vil være godt for utviklingen hans hvis han får spille i adecco. 3.div er ikke rare matchinga.
                      VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        #31
                        Bare oppdaterer denne litt. Nico ble lånt ut og har jo hatt kjempesuksess i sarp (som jeg forøvrig har sansen for).

                        Hva skjer med Bassey? Ikke noe vits i å ha han i klubben når han får null spilletid? Mener fortsatt han bør lånes ut eller selges/gis bort.
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • xeR
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 11206

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                          Bare oppdaterer denne litt. Nico ble lånt ut og har jo hatt kjempesuksess i sarp (som jeg forøvrig har sansen for).

                          Hva skjer med Bassey? Ikke noe vits i å ha han i klubben når han får null spilletid? Mener fortsatt han bør lånes ut eller selges/gis bort.
                          han er på lån i Nigeria nå.
                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                          Kommentar

                          • gilbert
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 3195

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                            Hva skjer med Bassey?
                            Tips: Tråden "Stallen i 2012" har i et par måneder hatt følgende omtale av Effiom Otu Bassey:

                            Spiller nr 6, Effiom Otu Bassey (20 år, født 24.06.92, 184cm? og 72 kg?, med kontrakt ut 2014) er lånt ut til Bukola Babes, Nigeria, til 01.08.12.

                            Du finner denne tråden øverst, blant "Klistrede tråder"....

                            gilbert

                            Kommentar

                            • Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av gilbert
                              Tips: Tråden "Stallen i 2012" har i et par måneder hatt følgende omtale av Effiom Otu Bassey:

                              Spiller nr 6, Effiom Otu Bassey (20 år, født 24.06.92, 184cm? og 72 kg?, med kontrakt ut 2014) er lånt ut til Bukola Babes, Nigeria, til 01.08.12.

                              Du finner denne tråden øverst, blant "Klistrede tråder"....

                              gilbert
                              Er egentlig klar over det. Slurvete av en forumr***** med over 7000 innlegg.
                              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                              Kommentar

                              Working...