LSK - Hønefoss, lørdag 11. februar kl. 14.00, LSK-Hallen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    #21
    Aldri følt meg mer usikker på hva man skal legge i en treningskamp. Det var vel nok en kamp der det defensive skulle stå i fokus, men samtidig var spesielt Westerberg overmåtelig opptatt å raide kanten sin. Med de mulighetene det ga Hønsa. Så irritererer man seg grønn over at både Roger og Johan ved flere andledninger rett og slett gir faen i å satse fremover når man har muligheten, men så tenker man at det altså bare en treningskamp. Blir overraska om denne sesongen blir noe annet enn et byggeår og en plass rundt midten. Cupen er muligheten til å hente noe.

    Synes dette var nok en svak kamp, kombinasjonene man så en del av i Godset-kampen er nesten helt borte nå. Det satt egentlig bare en gang, på 1-0. Det målet var klasse. Andreomgangen styrer bortelaget, 2-1 kommer ut av ingenting. Ohi og Gabrielsen viser igjen at det de leverer er altfor tynt. Men deres spilletid avhenger jo fortsatt av eventuelle nye signeringer.

    Sbai skal visst ikke være med til La Manga så da er vel han ute av bildet.

    Kommentar

    • joacim
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2009
      • 559

      #22
      Det bli i alt samlet inn 2393,5 ,- NOK. til FuglaTifo.

      Takk til alle som bidro
      Styremedlem 2016

      Kommentar

      • Martini
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2007
        • 294

        #23
        Nok en svak kamp...

        Alt må øves på, og vi må hvertfall ha 3 nye spillere...

        Og nei, Sbai bør ikke signeres....
        FUGLA TIL VI DØR!

        Kommentar

        • Kay
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 763

          #24
          Keepern er en løs kanon ikke noe nytt der, han ser spissen i full fart mot seg når han har ballen under kontroll, han løfter kneet for å beskytte seg, greit nok... Når det samme skjer en gang til minuttet senere blir han sikkert litt irritert så han velger å bruke knottene denne gangen, dommern tolker situasjonen ikke som angrep på keeper men som straffe. Vet ikke helt hvordan regelverket er her, men skjønner godt keeperen som vil beskytte seg når en tulling av en spiss kommer spurtene mot han gang på gang etter at han har kontroll om ballen.

          Westerberg blir jeg heller ikke helt klok på, god med ball og ivrig med offensivt, virker god 1 mot 1, men i kontringer mot og bakromsløp syns jeg han blir avkledd gang på gang.

          Generelt syns jeg mange av spillerne roter bort ballen for lett, om det har med ønsket spillestil eller at de er tunge i beina vet jeg ikke, men håper på sistnevnte.

          Kommentar

          • Rp88
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Oct 2009
            • 222

            #25
            Opprinnelig skrevet av joacim
            Det bli i alt samlet inn 2393,5 ,- NOK. til FuglaTifo.

            Takk til alle som bidro

            var mange som bidro med til fugla tifo og junioraksjonen

            Kommentar

            • Playboy1
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 2129

              #26
              Ja det er ikke tvil om at vi trenger 1 forsterkning til,i hver lagdel.Selv med En Roger som viser tendenser innemellom,har vi pr dd en av de svakeste sentrale midtbaner i TL.Her er forsterkning et musst !!!

              Ja,jeg vet det er ennaa 5 uker til seriestart,men jeg er faktisk litt bekymret for LSK til denne sesongen ogsaa.Men jeg har nok hatt litt for store forventninger.

              Kommentar

              • Ketil Cantona
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6813

                #27
                Opprinnelig skrevet av Kay
                Westerberg blir jeg heller ikke helt klok på, god med ball og ivrig med offensivt, virker god 1 mot 1, men i kontringer mot og bakromsløp syns jeg han blir avkledd gang på gang.
                I intervju lagt ut her et sted så beskreiv Westerberg treningskultur som han aldri før har opplevd. Kan være sliten - tror ikke vi skal legge så mye i en treningskamp... I tilegg er gutta i en prosess hvor man skal bli bedre kjent med hverandre.

                Kommentar

                • *46*

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Paddis
                  I intervju lagt ut her et sted så beskreiv Westerberg treningskultur som han aldri før har opplevd. Kan være sliten - tror ikke vi skal legge så mye i en treningskamp... I tilegg er gutta i en prosess hvor man skal bli bedre kjent med hverandre.
                  Han skrev følgende på Twitter:
                  "Fysiskt har jag nått botten. Har aldrig någonsin varit så ned tränad, men mentalt har jag aldrig varit så stark!!!"

                  Jeg tror han blir en god signering.

                  Vedr dagens kamp, bytta LSK seg ut av kampen. Og venstre siden var vesentlig bedre i første enn andre. Greit at Sbai sliter litt pga lite trening med laget og lenge siden han har spilt kamp, hvis man ser bort i fra kampen mot 2010, men Ohi er ikke noen Venstre kant. Bredden i spillet blir borte og han trekker konsekvent inn i banen. Björn er litt rusten, men har seg ut til å være i svært god fysisk form! Fredrik gjorde en bedre kamp i dag - flott mål. Palmi og Johan er nok to gode signeringer.

                  Sydligere strøk og gress gjør kanskje undere?

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎