LSK-Brann, La Manga, Torsdag 23 Februar kl 15.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Arind
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2006
    • 459

    Dystre utsikter?

    Jeg syns denne setter fingern i bulls eye - dette kjennes verken bra eller mer beroligende enn i fjor høst....

    Opprinnelig skrevet av Bibaboy
    Supporterne blir fullstendig gjort til latter etter at Haglund og Bjarmann gikk ut og lovet snarlige nye super signeringer. Kanskje på sin plass og gi oss en forklaring på hva i allverden det er som skjer.... Når i tillegg laget skriker etter forsterkninger og blir latteliggjort og rundspilt av et lag vi burde spille jevnt med 4 uker før seriestart lyser det store røde lamper.
    Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

    Kommentar

    • Oddis
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 2744

      Sarpsborg leder nå 2-0 over Brann. Knallscoring av Wiig, og en annen scoring på dødball.
      Sier litt om hvor variabel oppkjøringen kan være...
      Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

      Kommentar

      • Rune
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2008
        • 1229

        Opprinnelig skrevet av Oddis
        Sarpsborg leder nå 2-0 over Brann. Knallscoring av Wiig, og en annen scoring på dødball.
        Sier litt om hvor variabel oppkjøringen kan være...
        Kan legge til at Sogndal tapte 0-8 mot Sandnes Ulf.
        "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

        Kommentar

        • CFD
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 2319

          Opprinnelig skrevet av Oddis
          Sarpsborg leder nå 2-0 over Brann. Knallscoring av Wiig, og en annen scoring på dødball.
          Sier litt om hvor variabel oppkjøringen kan være...
          Fulgte med på kampen og brann har byttet ut et betydelig antall spillere og laget kan ikke sammenlignes med det som spilte mot LSK. Men utifra treningskampene tror jeg Brann har noe på gang denne sesongen. Desverre...
          Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 3975

            Opprinnelig skrevet av CFD
            Fulgte med på kampen og brann har byttet ut et betydelig antall spillere og laget kan ikke sammenlignes med det som spilte mot LSK. Men utifra treningskampene tror jeg Brann har noe på gang denne sesongen. Desverre...
            Det har de helt klart, men det tror jeg vi har også!
            Elska þetta félag

            Kommentar

            Working...