IFK - LSK, 3. mars kl. 14, Valhalla Idrottsplass

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Herman
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2010
    • 1101

    Kamptråd IFK - LSK, 3. mars kl. 14, Valhalla Idrottsplass

    Ny match, mot IFK Göteborg som i likhet med oss har hentet mange nye spillere i vinter. Blant annet Pontus Farnerud, som har vært en av Tippeligaens absolutt beste spillere de siste sesongene.

    For vår del så kan det bli første mulighet til å se Petter Vaagan Moen i aksjon for første gang. Tviler på at han starter kampen, men kanskje noen minutter. Johan har vært syk og er usikker, men Björn er i hvert fall med til Göteborg.

    Tipper følgende lag:

    Sead
    Jeppe - Isak - Kippe - Stian
    Palmi - Roger - Erik - Bolly
    Björn - Fredrik
    Twitter
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5914

    #2
    lsk.no

    Troppen som drar til Gøteborg nå:



    PVM, Stian og Bassey er ikke med.
    Last edited by Stray Cat; 02.03.2012, 14:00. Begrunnelse: Tittel falt ut.
    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

    Kommentar

    • Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

      #3
      Opprinnelig skrevet av Stray Cat
      Stian sliter med skade og PVM trenger sikkert litt tid, men at Bassey ikke er med kan vel tyde på at han for alvor er på vei ut?

      Kommentar

      • joacim
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2009
        • 559

        #4
        Åssen er Erik på VB?
        Styremedlem 2016

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13271

          #5
          Merkelig at PVM ikke er med. Fyren trenger å tilbringe tid sammen med resten av spillergruppa uansett.

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6075

            #6
            Opprinnelig skrevet av reka
            Merkelig at PVM ikke er med. Fyren trenger å tilbringe tid sammen med resten av spillergruppa uansett.
            Han har kanskje litt flytting og logistikk for å komme seg på plass i Lillestrøm? Kanskje greit at han tar fri helga om han uansett ikke er helt kampklar?

            Kommentar

            • tilt
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2007
              • 813

              #7
              Intet sted man kan følge den utenom å betale for noe jeg mistenker blir en kjip laggete stream her jeg sitter med begrensa hastighet på linja ? En live feed med kommentarer f.eks ?
              Last edited by tilt; 02.03.2012, 14:11. Begrunnelse: slaveleif
              livet er en gamp for de som ikke kan si k
              https://twitter.com/#!/KjetiI

              Kommentar

              • Herman
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2010
                • 1101

                #8
                Opprinnelig skrevet av Herman
                Tipper følgende lag:

                Sead
                Jeppe - Isak - Kippe - Stian
                Palmi - Roger - Erik - Bolly
                Björn - Fredrik
                Etter å ha sett intervjuet med Haglund på lsk.no hvor de viste bilder fra treninga, så tror jeg disse 11 starter:

                Sead - Jeppe, Isak, Kippe, Steinar - Palmi, Roger, Erik, Johan - Björn, Fredrik.

                Ikke helt sikker på hvordan de løser det med Johan, Björn og Fredrik på banen samtidig, men det virket som om disse 11 var på lag sammen på treninga, og i dag hadde de visstnok lagt opp treninga i forhold til match. Bare en spådom.
                Twitter

                Kommentar

                • *46*

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av tilt
                  Intet sted man kan følge den utenom å betale for noe jeg mistenker blir en kjip laggete stream her jeg sitter med begrensa hastighet på linja ? En live feed med kommentarer f.eks ?
                  Leste på IFK sin facebookside at dekningen av sist match var veldig bra. For å nå opp til tv, manglet de ett par kamera. Jeg satser på den tjenesten i morgen.

                  Kommentar

                  • Lars
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6156

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Herman
                    Etter å ha sett intervjuet med Haglund på lsk.no hvor de viste bilder fra treninga, så tror jeg disse 11 starter:

                    Sead - Jeppe, Isak, Kippe, Steinar - Palmi, Roger, Erik, Johan - Björn, Fredrik.

                    Ikke helt sikker på hvordan de løser det med Johan, Björn og Fredrik på banen samtidig, men det virket som om disse 11 var på lag sammen på treninga, og i dag hadde de visstnok lagt opp treninga i forhold til match. Bare en spådom.
                    Tolker en slik oppstilling dithen at Fredrik er såpass mye bedre enn Bolly/Ohi/Knudtzon at man velger å flytte Johan bort fra sin (ifølge Powell) skreddersydde rolle på topp. Med en ny venstreback på plassen til Steinar og PVM inn for Erik, er vi nok veldig nærme laget som spiller mot Hønefoss i seriestarten.

                    Kommentar

                    • 10theri
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2010
                      • 438

                      #11
                      Morten Svesengenpå twitter:
                      LSKs lag mot IFK (4-2-3-1): Sead R, J.Westerb., Scheel, Kippe, Pedersen, Roger, E.Midtgard., Palmason, Björn BS, Andersson, Fredrik G.
                      Heia Lillestrøm......

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Lars
                        Tolker en slik oppstilling dithen at Fredrik er såpass mye bedre enn Bolly/Ohi/Knudtzon at man velger å flytte Johan bort fra sin (ifølge Powell) skreddersydde rolle på topp. Med en ny venstreback på plassen til Steinar og PVM inn for Erik, er vi nok veldig nærme laget som spiller mot Hønefoss i seriestarten.
                        Fredrik har spilt bra i oppkjøringa og er vår eneste bakromspiss.

                        At Steinhard spiller for Ringstad er vel mest fordi vi møter et bedre lag og vi trenger defensive kvaliterer.

                        Syns det ser bra ut. Vi trenger en til å matche Ringen og en kvalitetsspiss.

                        Bare tull å kjøpe noe annet en en kongespiss når vi har Fredrik.
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • Folke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2008
                          • 5955

                          #13
                          Ringstad sliter med en skade, derfor spiller ikke han. Tror nok Johan må prøves på kanten rett og slett fordi Fredrik gjør det så bra at han har danket ut Bolly.. Dette er jo treningskamp og det passer bra å prøve ut en oppstilling med de beste spillerne tilgjengelig uavhengig av posisjoner, sånn at Haglund ser om de mestrer uvante posisjoner. Når sesongen er i gang blir det nok vanskelig å sette Bjørn/Johan på benken om begge er skadefrie, så fornuftig å se hva de kan gjøre sammen med Fredrik som er selvskreven på laget med den formen han har nå.

                          Kommentar

                          • Lars
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6156

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                            At Steinhard spiller for Ringstad er vel mest fordi vi møter et bedre lag og vi trenger defensive kvaliterer.
                            Nei, det er fordi Ringstad ikke er med til Gøteborg. Ringstad er førstevalget per dags dato på venstreback, det er jeg rimelig sikker på. Det jeg mente var at 9 av 11 på laget i morgen spiller serieåpninga. Midtgarden og Steinar erstattes av PVM og Ringstad/ny back.

                            Kommentar

                            • Herman
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2010
                              • 1101

                              #15
                              Jeg ELSKER laget. Har drømt om å se Johan, Björn og Fredrik sammen. Er veldig glad for å se at Haglund belønner Fredrik for det han har bevist, Bolly fortjener overhodet ikke plass i 11eren på bekostning av ham. Tenk den offensiven vi får da til seriestart.
                              Johan, Palmi, PVM, Björn og Fredrik. Alle kapable til å score i nærheten av 10 mål. Nyyyyydelig.
                              Twitter

                              Kommentar

                              • Folke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2008
                                • 5955

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Herman
                                Jeg ELSKER laget. Har drømt om å se Johan, Björn og Fredrik sammen. Er veldig glad for å se at Haglund belønner Fredrik for det han har bevist, Bolly fortjener overhodet ikke plass i 11eren på bekostning av ham. Tenk den offensiven vi får da til seriestart.
                                Johan, Palmi, PVM, Björn og Fredrik. Alle kapable til å score i nærheten av 10 mål. Nyyyyydelig.
                                Når du ser hva Bolly kan utrette på trening mot vår egen høyreback så er det nok mange motstandere som gnir seg i henda når han ikke starter, alternativt kan vi si at det blir mange tårer hos egne fans fordi vår egen back suger lut. Håper og tror at Bolly tar store steg og at han er på laget i løpet av våren, men akkurat nå er Fredrik forran i køen for å spille.

                                Kommentar

                                • Rune
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2008
                                  • 1229

                                  #17
                                  Johan Andersson eller Björn på venstre kant. Det tok altså kun tre måneder før Magnus Haglund utfordret BennyLem.
                                  "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                                  Kommentar

                                  • Percy Nilegård
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 5146

                                    #18
                                    Benny Lem dukker uansett ikke opp før det eventuelt går skikkelig dårlig i serien.
                                    "Alltid blodsprengt"!
                                    Fong/Macho

                                    Even Nordlien

                                    Kommentar

                                    • DoubleHi5
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2011
                                      • 3970

                                      #19
                                      Jeg ser at det er en Philip Haglund i troppen til IFK Gøteborg. Noen som vet om han er i familie med Magnus?
                                      Elska þetta félag

                                      Kommentar

                                      • andersmm
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 5764

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                        Jeg ser at det er en Philip Haglund i troppen til IFK Gøteborg. Noen som vet om han er i familie med Magnus?
                                        Ganske sikkert ikke. Philip er Brommapojke. Altså oppvokst i Stockholm, mens Haglund er fra Halmstad. Mulig det finnes noen perifere slektsbånd, men Haglund er et relativt vanlig Svensk etternavn.
                                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎