Ny hovedsponsor; pressekonf. man 19.3.12 kl.12:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tvilling
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 1470

    #61
    Avtalen er glimrende og er en vinn-vinn-vinn for LSK-Elkjøp-RødeKors!!
    Som litt "pirk" har LSK en del å hente på pressekonferanser, kamerafolk som løper på kryss og tvers, og en livefilming som ikke er LSK verdig. Godt med potensiale til å bli bedre, om man gjør det bedre neste gang.

    Kommentar

    • okb
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 2377

      #62
      Opprinnelig skrevet av Tvilling
      Som litt "pirk" har LSK en del å hente på pressekonferanser, kamerafolk som løper på kryss og tvers, og en livefilming som ikke er LSK verdig. Godt med potensiale til å bli bedre, om man gjør det bedre neste gang.
      Siden dette er mitt ansvar så kan jeg kommentere det:
      Dette er første gang kamerafolkene har tatt seg til rette på denne måten, og det har blitt notert at man må opplyse på forhånd hvor de skal oppholde seg. Selv vurderte jeg det til at de ville få fantastiske bilder som ville bli vist på TV-kanalene resten av dagen. Altså, målet ville hellige middelet.

      Jeg regner med at du var en av de som så pressekonferansen på lsk.no. Vi jobber med stadig bedre overføring av våre pressekonferanser. De to siste har vært vist direkte på nett, men alt har ikke vært optimalt ennå. Vi lærer fortsatt.

      Til vårt forsvar kan jeg også informere om at vi har hatt mange ryddige og fine pressekonferanser tidligere som vi har fått mye skryt for. Vi er blant de beste i fotball-Norge til tross for at vi under en treårsperiode hadde to pressekonferanser: Da hovedtrener ble ansatt og da hovedtrener avsluttet. Vi trenger erfaring på dette som alt annet.

      mvh
      Ole K / LSK - søvnløs
      Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

      Kommentar

      • Tvilling
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 1470

        #63
        Opprinnelig skrevet av okb
        Til vårt forsvar kan jeg også informere om at vi har hatt mange ryddige og fine pressekonferanser tidligere som vi har fått mye skryt for. Vi er blant de beste i fotball-Norge til tross for at vi under en treårsperiode hadde to pressekonferanser: Da hovedtrener ble ansatt og da hovedtrener avsluttet. Vi trenger erfaring på dette som alt annet.

        mvh
        Ole K / LSK - søvnløs
        Synes dere gjør mye bra, og du verden så mye bedre enn for bare få år siden! - Og du signaliserer at dere evaluerer og lærer.
        - Det lover godt også for framtiden!
        Last edited by RSP; 21.03.2012, 19:38. Begrunnelse: Fjernet unødv. quoting.

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6075

          #64
          Synes pressekonferansen var strålende. Meget fornøyd med livedekningen.

          Kommentar

          Working...