1. Serierunde Tippeligaen 2012 Hønefoss - Lillestrøm 24.03.2012

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gutt94
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2007
    • 3271

    Bildegalleri 1. Serierunde Tippeligaen 2012 Hønefoss - Lillestrøm 24.03.2012

    Da har bildegalleri i fra første serierunden borte mot Hønefoss ligget ute i en liten stund.
    Litt innkjøring er det for at jeg skal lære den nye opplastningen men det skal gå fortere fremover.

    Tok litt esktra tid da jeg hadde litt annet og fordrive tiden med på søndagen og mandagen. Men håper dere kan godta det, 18år dagen og oppkjøring er bare en gang i livet

    Her er i allefall bildene : http://www.kfl.no/galleri/2012-03-24/

    Litt oppvarming i første serierunden trenger jeg nok så får jeg håper at kvaliteten på bildene stiger utover i sesongen.



    Noe tynt og dårlig med bilder i fra fuglatoget ble det, grunnen er enkel at det var ikke trygt til tider for meg å ta bilder der.
    Spoiler:
    Fikk bluss og bangers kastet etter meg, samt trusler i fra enkeltpersoner og i to tilfeller var det også noen som var i og løpe for å dele ut noen slag men ble stoppet. Grunnen til disse truslene er for min del ikke mulig å skjønne. Det var litt tulemunter nede i byen, men jeg som KFL fotograf vil ikke sette KFL eller UFC i dårlig lys.
    Det kan tidvis være problematisk og ha på LSK, KFL efekter når jeg fotograferer. Det å ha dette inne på stadion og da foreksempel forran klanen kan fort bli et helvete uten like. Det er derfor en grunn til at jeg får siviltkledd, kanskje noe anser jeg sklir inn som en avis fotograf som vil sette KFL/UFC i et negativt syn. Men det er ikke mit motiv med bildene.
    Håper dette IKKE vil skje igjen, da vil det ikke bli noe mer bilder å se i fra min side til KFL eller UFC
    KnutHSolberg
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5914

    #2
    Du er flink, Knut Håvard! Takk skal du ha og gratulerer med myndighetsdagen. Tenk at selv gutt94 vokser opp :-)

    Du har noen fantastiske portretter her, forresten.
    Last edited by Stray Cat; 27.03.2012, 23:56.
    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

    Kommentar

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎