LSK - vif, Åråsen Stadion, søndag 15. april kl. 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Martin83
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2007
    • 794

    Kamptråd LSK - vif, Åråsen Stadion, søndag 15. april kl. 20.00

    Sendes på TV 2.

    Ny kamp - nye muligheter. Jeg har virkelig troa inn mot denne kampen. Med spill som mot RBK tar vi dem og gjenerobrer Åråsen som fort Fort. Ikke faen om bydelslaget - uten egen stadion - skal få lov til å bruke Åråsen som hjemmebane også i 2012!

    VIF var heldige mot Haugesund og tapte mot Strømsgodset. De er rufsete bakover og imponerer ingen om dagen.
    Last edited by Martin83; 10.04.2012, 15:02. Begrunnelse: Tittel - men funka ikke. Mods!
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7056

    #2
    Viktig for moralen, også hos supporterne, at LSK slår hardt tilbake til denne. Vi bør ha alle muligheter.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • kimmern
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2005
      • 1174

      #3
      inn med rodgers, ut med palmi, bbs tilbake til favorittposisjonen.

      Kommentar

      • 10theri
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2010
        • 438

        #4
        Minner om at også Molde lå i bunn av tabellen de første rundene i fjor folkens. Jeg har sagt litt tidligere at vi bør stille med samme lag mot VIF som mot RBK og Odd, og det står jeg på. De viste mot Rosenborg at nivået ER der, men vi ALLE visste at dette ikke ville vare i 29 kamper.

        Nå gleder jeg meg til helga, når vi ENDELIG skal vise bydelslaget hvem som er best. Møt opp på Åråsen og støtt fugla!
        Heia Lillestrøm......

        Kommentar

        • Herman
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2010
          • 1101

          #5
          Nå er det vel på tide med en seier på hjemmebane mot det møkkalaget? De var griseheldige som slo et Haugesund med 10 mann, og tapte vel fortjent mot Godset. Skal være mulig å ta dem, de er i hvert fall dårligere enn RBK. Får bare håpe spillerne klarer å mobilisere like mye som til den forrige hjemmekampen, der de virkelig var tente.

          Håper på en liten endring i 11eren. Det er på tide av vi spiller med en skikkelig spydspiss nå. Luke inn på topp, og da kan Björn spille der han er best. Skulle gjerne sett at Stian fikk sjansen på backen, men det skjer vel ikke.
          Håper på:

          Ramovic
          Jeppe - Nystuen - Kippe - Stian
          Roger - PVM
          Palmi - Björn - Johan
          Luke
          Twitter

          Kommentar

          • GulMakt
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Apr 2005
            • 115

            #6
            Grugleder meg til denne kampen. Tap vil være fryktelig nedtur. Kommer med en liten kampanalyse.

            VIF:
            Hirschfeldt
            Leigh-Muri-Ogude-Nordvik
            Hæstad-Singh
            Berre-Fellah-Nielsen
            Pedersen

            Usikker på hvilket lag de stiller, men dette kan umulig være helt feil. Kanskje de starter med Pusic i stedet for Berre, og med Nielsen på venstre.Veigar «Fall» Gunnarson, Thomassen og Kone er alle ute for øyeblikket, men det er mulighet for at de er tilbake mot oss. At VPG er ute kan føre til at Fellah får muligheten igjen. De har også to forvarsspillere, Larsen og Næss, som kanskje kan kjempe om startplass hvis Andresen setter ut Leigh, eller ønsker Ogude tilbake på midtbanen. Ettersom både Kone og Thomassen har vært borte en stund vil de trolig ikke starte kampen uansett. Zajic er tilbake, men det er trolig at Andresen ikke lar han spille hele kampen. Singh skal egentlig ikke spille ettersom han ikke vil skrive kontrakt, men har likevel vært VIF sin beste spiller så langt og har tre assist. Gjetter på at Andresen biter i det sure eplet enda en gang og lar han stille fra start.

            LSK:
            Ramovic
            Jesper-Nystuen-Kippe-Pedersen
            Roger-PVM
            Erling-Johan-Palmi
            Bjørn

            Tror ikke vi ser mange forandringer på LSK fra Odd kampen. Laget viste at de kan mot RBK. Steder det kan gjøres forandringer vil være venstreback og kantene. Mot VIF tror jeg Pedersen kan være riktig valg på backen. Han vil trolig møte Berre, muligens Nielsen. Selv om begge disse har fart, vil plasseringsevne og erfaring telle mer i denne kampen. Så kommer spørsmålet er om Haglund vil starte med Luke eller fortsette å håpe at Bjørn vil klare rollen som spydspiss. Bjørn har ofte blitt liggende for langt bak, og spesielt mot Odd førte dette til at vi mistet sting i angrepet. På hjemmebane vil vi likevel ligge høyere i banen, som mot RBK, og Bjørn vil komme mer til sin rett også som spydspiss. Et alternativt lag kan være:

            Ramovic
            Jesper-Nystuen-Kippe-Pedersen
            Roger-PVM
            Erling-Bjørn-Johan
            Luke

            For øyeblikket er forsvaret til Søpla ikke all verdens. De har sliti i begge kampene til nå, og er sårbare ovenfor kjapt spill og fart. Muri har ikke vært så god som han pleier, mens Ogude har gjort en god jobb med tanke på at han egentlig er DM. De burde være sårbare på vår venstrekant, men der er vi desverre også dårligst forspent med spillere. En skikkelig kantspiller som utfordret Leigh/Larsen hadde gjort seg, men Palmi trekker for mye inn i midten. Kanskje Bolly, Ringstad eller Erling hadde fungert bedre? Angrepet til VIF er bedre og kan utfordre på fart på kantene, samt at de har styrke i midten med Pedersen. En av nøklene i kampen blir å vinne midtbanen sånn som vi gjorde mot RBK. Da stopper vi mye av spillet deres.

            Tror uansett laget kommer til å reise kjærringa og slå søpla. Tre poeng er utrolig viktig i denne kampen. Gleder meg!

            Kommentar

            • mooph
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 1496

              #7
              Jeg synes Pedersen var såpass svak mot Odd at det umulig kan skade å starte med Ringen.
              Fugla mot nye høyder

              Kommentar

              • angrybird
                Medlem
                Møteplager
                • Jan 2012
                • 80

                #8
                håper inderlig Stoor får et par minutter slik at han kan følge den normale narratologien og skåre et mål han og.

                Kommentar

                • SAEDbeger
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2006
                  • 421

                  #9
                  det må stå vif… ikke VIF i tittelen

                  Kommentar

                  • mooph
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 1496

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av angrybird
                    håper inderlig Stoor får et par minutter slik at han kan følge den normale narratologien og skåre et mål han og.
                    Har en vif skalle på jobben som mente at Stoor ikke kan spille mot bydelslaget grunnet et eller ennat i utlånsavtalen. Jeg har ingen anelse om mannen har rett eller er like fjernt fra realitetene som normalt.
                    Fugla mot nye høyder

                    Kommentar

                    • Martin83
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2007
                      • 794

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av mooph
                      Har en vif skalle på jobben som mente at Stoor ikke kan spille mot bydelslaget grunnet et eller ennat i utlånsavtalen. Jeg har ingen anelse om mannen har rett eller er like fjernt fra realitetene som normalt.
                      Jeg har ikke hørt noe om dette.

                      Mos scora mot søpla for Tromsø i fjor, så tviler på at de legger en slik betingelse inn i en avtale når det er snakk om en forsvarsspiller i år, når de ikke gjorde det med en spiss i fjor.

                      Vet at «ikke spille mot egen klubb» er et valg i FM, så be kompisen din holde stålsette seg mot en Stoor-scoring. Virkeligheten vil innta søplafolk på søndag.

                      Kommentar

                      • superbøffel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 5611

                        #12
                        Det ligger vel gjerne en gentlemans agreement at spillerne ikke skal spille mot klubben de er lånt fra, men jeg mener at å avtalefeste det er ikke lovlig. Husker ikke kilde, men har vært tema i media ift scoringen til Mos mot søpla.
                        Enøyd i de blindes dal.

                        Kommentar

                        • Uwes disippel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 6039

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av mooph
                          Har en vif skalle på jobben som mente at Stoor ikke kan spille mot bydelslaget grunnet et eller ennat i utlånsavtalen. Jeg har ingen anelse om mannen har rett eller er like fjernt fra realitetene som normalt.
                          De er jo vant med snusk og fanteri. Slike avtaler er ikke lov å inngå.

                          Kommentar

                          • Kanariz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2005
                            • 2507

                            #14
                            Håper vi får se Bjørn i en hengende spiss posisjon. Bjørn elsker å ha ball i beina rettvent mot mål. Ser jo det, med en gang Bjørn får ballen så blir det farlig.

                            Kommentar

                            • mats
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2008
                              • 621

                              #15
                              Ser kamp nå! Erling må spille H.kant, Bjørn må spille hengespiss... Da kan vi godt hamle bra opp med søpla!

                              Kommentar

                              • Uwes disippel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6039

                                #16
                                Engen har null og niks å by på mot Viking nå, har ikke hatt et skikkelig bra angrep til nå i første. Viking burde ledet.
                                Superleiespissen deres er også helt usynelig.

                                Kommentar

                                • Kanariz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2005
                                  • 2507

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                  Engen har null og niks å by på mot Viking nå, har ikke hatt et skikkelig bra angrep til nå i første. Viking burde ledet.
                                  Superleiespissen deres er også helt usynelig.
                                  Enig. Enga har et forsvar som er like rett som veien mellom sørumsand og fetsund. Her blir det mye rom for Knutzon,Bolly,Luke.

                                  Søpla har hatt en elendig midtbane i denne kampen, spiller de sånn mot oss hjemme så blir det tøft for dem

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13272

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                    Engen har null og niks å by på mot Viking nå, har ikke hatt et skikkelig bra angrep til nå i første. Viking burde ledet.
                                    Superleiespissen deres er også helt usynelig.
                                    Slapp av. De får et flaksemål og ror dette i land. Sånn går nu dagan...

                                    Kommentar

                                    • Uwes disippel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 6039

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av reka
                                      Slapp av. De får et flaksemål og ror dette i land. Sånn går nu dagan...
                                      Det er nesten det jeg håper på, slik at Martine og resten av ladyboysa lever i trua om at de spiller som Barca.

                                      Kommentar

                                      • Serbern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 5496

                                        #20
                                        Søpla kan vel snart begynne å bruke sangen til Lyn "20000 tomme seter"?

                                        Kommentar

                                        Working...