Molde - LSK, Aker Stadion, mandag 23. april kl 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    Kovacs er bankers mot oss på lørdag, er mot vår type forsvar han er henta inn for å produsere noe.

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      Bra dømming i kampen forresten. Dommere fortjener skryt når de presterer de også.
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7056

        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
        Kovacs er bankers mot oss på lørdag, er mot vår type forsvar han er henta inn for å produsere noe.
        Det skjønner jeg ikke. Hadde jeg vært Deila ville jeg brukt så mange raske spillere framover på banen som overhodet mulig.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • Pasi Rasimus
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Feb 2010
          • 226

          Opprinnelig skrevet av Ginola
          Noen som vet hva Norgesrekorden er i antall kamper uten seier?
          Sandefjord. 27 kamper...

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
            Bra dømming i kampen forresten. Dommere fortjener skryt når de presterer de også.
            Bra dømming ????????????????? Molde sin 1-0 scoring er offside....... Kaller du det bra dømt ??????

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              Opprinnelig skrevet av tullebukk
              Bra dømming ????????????????? Molde sin 1-0 scoring er offside....... Kaller du det bra dømt ??????
              Det fikk ikke jeg med meg så kan hende jeg tar feil. Han hadde god kontroll ellers i hvert fall.
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                Opprinnelig skrevet av trigz
                Det skjønner jeg ikke. Hadde jeg vært Deila ville jeg brukt så mange raske spillere framover på banen som overhodet mulig.
                Sant nok, samtidig vil han med Kovacs på banen ha en større brodd offensivt, både langs bakken og i lufta. Mistenker Deila nærmest spesifikt henta Kovacs med tanke på kampene mot oss

                Kommentar

                • knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9413

                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                  Bra dømming ????????????????? Molde sin 1-0 scoring er offside....... Kaller du det bra dømt ??????
                  Klage på dommer'n kan du gjøre i kampens hete.
                  Dagen der på blir det jalla.



                  Dessuten er det linjemann som er rævva.

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6075

                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                    Sant nok, samtidig vil han med Kovacs på banen ha en større brodd offensivt, både langs bakken og i lufta. Mistenker Deila nærmest spesifikt henta Kovacs med tanke på kampene mot oss
                    Hvordan mener du at vi passer Kovac så godt? Tenker du at vi pga manglende fart i bakerste rekke blir nødt til å ligge lavere med forsvarsfireren og dermed slippe Kovac nærmere mål enn mange andre vil gjøre?

                    Kommentar

                    • Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

                      Opprinnelig skrevet av trigz
                      -Skadesituasjonen vår i denne kampen var nesten parodisk. Tre spisser i stallen, tre spisser skadet. Det gjorde ikke utgangspunktet noe enklere.
                      Vi har et fjerde alternativ også, men han spilte landskamp mot Japan (og scoret). Om han skulle startet fremfor Bolly er ikke nødvendigvis sikkert, men med ham vekk mistet vi et alternativ...

                      Ellers er det godt å se at du har fått tilbake noe av gangsynet med tanke på kampen. Vi hadde ganske god kontroll defensivt, Molde hadde mye spill, men kom ikke til mange og store sjanser. Bare så synd at vi mister det totalt de siste 10.
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                      Kommentar

                      • Mynten
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2008
                        • 484

                        Mest skuffet over pasningskvalitet i går som i store deler av kampen var under enhver kritikk. Har ikke tall på antall feilpasninger, men det florerte av disse over hele linja. Mest overraskende var det at PVM, Guy Roger og Johan også var med på dette. Guy Roger gjorde mye bra i går, men han hadde fryktelig mange pasningsfeil samt at det til tider går for tregt med ball.

                        Kommentar

                        • Yellow-not-jella
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2009
                          • 1606

                          Vi har et venstreback-problem. Fy fff"##¤%%& (Tittet litt på sumo her..). Stian Ringo er MYYYEEE bedre enn Jespers på venstre. Og raskere. Herregud.

                          Ellers er det ikke krise. EK og SP er nesten alltid middels minus borte uansett, så... Synd på Mattissen, hadde han forberedt seg på høyre kant i oppkjøringa hadde han vært grymm.

                          Kommentar

                          Working...