Karakterboka vs Molde

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • OppsalKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2008
    • 1881

    Karakterboka vs Molde

    Mad Slav: Ramovic imponerte meg igjen. Gode utspill, flink til å sette ballen i spill, helst til en LSK spiller. Kunne han har gjort bedre med målet som gikk inn på keeperhjørnet? 6

    Stoor: Imponerte meg i dag. Virket stabilt og erfarn. Slapp aldri Molde kantspillerne forbi seg. Gode pasninger. Bra i tackle. 6

    Jeppe: Befinner seg i LKE sine sko. Prøver å angripe en del ganger, slet litt med hans defensive oppgaver. Sviktet ikke, kan han belastes med skylden for Molde sitt første mål? Tviler på det, men noen kommer til å gjøre det. Uansett, tilbyr mer enn Steinhard fremover på VB. 6

    Kippe: Slet veldig. Kjappe spiller løper forbi han. Han bruker kroppen sin en del, og taper aldri i lufta. Målet hever han et hakk. Kommer til å glede seg til å møte Kovacs. Fint mål, men trenger en "kjapp makker" ved siden av han. 5

    Steinhard: Vanskelig for meg å skjønne hvorfor han fikk spille foran Scheel i dag, men gjorde en bra jobb. Mener at han er en bedre back enn CB, selv om han er 37. Tapte aldri i lufta, men burde ha blitt tettere på Agnan noen ganger. 6

    Erling: Bedre enn jeg har sett han på lenge. Løpte med ballen mot Molde spillerne. Var på vei til å få en 7'er, men dårlige pasninger gir han en 6.

    PVM: Klasse. Pur klasse. Kanskje hans mest unsynlig kamp, men gode innlegg, kloke pasninger og bra drivkraft. 8

    Roger: Bullshit at Ekrem fikk banens beste i følge TV2Zebra. Roger eide han i store perioder av kampen. Vinner 80 prosent av taklinger. Distribusjonen er blitt bedre og bedre, men også hans valg når han skal løpe fremover for å støtte og når han dropper tilbake og setter seg foran CB'ene. 7

    Palmi: 90 minutter av energi. Skjønte ikke helt hvorfor LSK hentet han, og hvilken rolle han var tiltenkt. Bedre enn mange tror. Flott mål, sikre pasninger. Støttet Jeppe når han kunne defensivt. 7

    Johan: Vanskelig for han til å sette sitt preg på kampen uten Bjørn. Gjorde mye bra uten ball i dag, så var ventet mot et sterk Molde lag på bortebanen. 6

    Bolly: Hvis jeg skulle dømme han på sine første 20-30 mins, så hadde han fått en sterk 7'er, og var på vei til en 8. Men så virket det som om han ga seg. Borte var løpene langs kanalene. Borte var løp med ball. Da begynte han å stå i offside, og sløste bort en gigantisk sjanse som skulle har gitt oss et bedre forsprang. 5


    Haglund\Powell. Gjorde noen grep etter vi spilte en tam bortekamp i Skien. Guttene løpte som faen for oss, og taktikkene var spot on. Savnet ett tidligere bytte, Molde hadde gjort 2 da vi sendte Gabrielsen på matta. Høibråten kunne ha vel blitt kastet inn på tampen slik at vi kunne ha sendt Kippe som tankspiss slik at vi lempet ballen oppover banen. Burde byttet ut Bolly underveis?
    Nå bosatt på Rasta !!!!!

    Alltid Celtic og LSK
  • Herman
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2010
    • 1101

    #2
    Dette synes jeg var merkelig høye karakterer på mange, Oppsal. Erling nære 7? PVM pur klasse og 8?
    Twitter

    Kommentar

    • Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

      #3
      Du var da positiv i dag. Noe bra idag, men mye slurv. Uenig i alle karakterene, men orker ikke sette noen selv.

      Kommentar

      • holmiz
        The kjøkken-kanariz
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6064

        #4
        Hæh? Jeg ser tall som 6, 7 og 8? Max score bør ligge på maksimalt 5, og resten burde gå i skammekroken.
        Hilsen Anders

        Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

        Kommentar

        • magnuslt
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Oct 2011
          • 213

          #5
          Er det bare jeg som syns Ramovic gjorde seg liten da det første målet ble satt? En keeper bør vel gjøre seg så stor som mulig.. uansett; en vanskelig ball å ta

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            #6
            Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
            Mad Slav: Ramovic imponerte meg igjen. Gode utspill, flink til å sette ballen i spill, helst til en LSK spiller. Kunne han har gjort bedre med målet som gikk inn på keeperhjørnet? 6

            Stoor: Imponerte meg i dag. Virket stabilt og erfarn. Slapp aldri Molde kantspillerne forbi seg. Gode pasninger. Bra i tackle. 6

            Jeppe: Befinner seg i LKE sine sko. Prøver å angripe en del ganger, slet litt med hans defensive oppgaver. Sviktet ikke, kan han belastes med skylden for Molde sitt første mål? Tviler på det, men noen kommer til å gjøre det. Uansett, tilbyr mer enn Steinhard fremover på VB. 6

            Kippe: Slet veldig. Kjappe spiller løper forbi han. Han bruker kroppen sin en del, og taper aldri i lufta. Målet hever han et hakk. Kommer til å glede seg til å møte Kovacs. Fint mål, men trenger en "kjapp makker" ved siden av han. 5

            Steinhard: Vanskelig for meg å skjønne hvorfor han fikk spille foran Scheel i dag, men gjorde en bra jobb. Mener at han er en bedre back enn CB, selv om han er 37. Tapte aldri i lufta, men burde ha blitt tettere på Agnan noen ganger. 6

            Erling: Bedre enn jeg har sett han på lenge. Løpte med ballen mot Molde spillerne. Var på vei til å få en 7'er, men dårlige pasninger gir han en 6.

            PVM: Klasse. Pur klasse. Kanskje hans mest unsynlig kamp, men gode innlegg, kloke pasninger og bra drivkraft. 8

            Roger: Bullshit at Ekrem fikk banens beste i følge TV2Zebra. Roger eide han i store perioder av kampen. Vinner 80 prosent av taklinger. Distribusjonen er blitt bedre og bedre, men også hans valg når han skal løpe fremover for å støtte og når han dropper tilbake og setter seg foran CB'ene. 7

            Palmi: 90 minutter av energi. Skjønte ikke helt hvorfor LSK hentet han, og hvilken rolle han var tiltenkt. Bedre enn mange tror. Flott mål, sikre pasninger. Støttet Jeppe når han kunne defensivt. 7

            Johan: Vanskelig for han til å sette sitt preg på kampen uten Bjørn. Gjorde mye bra uten ball i dag, så var ventet mot et sterk Molde lag på bortebanen. 6

            Bolly: Hvis jeg skulle dømme han på sine første 20-30 mins, så hadde han fått en sterk 7'er, og var på vei til en 8. Men så virket det som om han ga seg. Borte var løpene langs kanalene. Borte var løp med ball. Da begynte han å stå i offside, og sløste bort en gigantisk sjanse som skulle har gitt oss et bedre forsprang. 5


            Haglund\Powell. Gjorde noen grep etter vi spilte en tam bortekamp i Skien. Guttene løpte som faen for oss, og taktikkene var spot on. Savnet ett tidligere bytte, Molde hadde gjort 2 da vi sendte Gabrielsen på matta. Høibråten kunne ha vel blitt kastet inn på tampen slik at vi kunne ha sendt Kippe som tankspiss slik at vi lempet ballen oppover banen. Burde byttet ut Bolly underveis?
            haha du skreiv karakterene når det var 5 minutter igjen av kampen.

            Kommentar

            • bjarmann
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 2886

              #7
              Opprinnelig skrevet av magnuslt
              Er det bare jeg som syns Ramovic gjorde seg liten da det første målet ble satt? En keeper bør vel gjøre seg så stor som mulig.. uansett; en vanskelig ball å ta
              Jævlig enig! Klandrer han absolutt ikke for målet men han setter seg på knærne og gjør seg liten i stedet for å sprike som en kåt dame på byen som han egentig bør gjøre. Beinparade Ramo!!!
              I år så tar vi alt

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6075

                #8
                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                haha du skreiv karakterene når det var 5 minutter igjen av kampen.
                70 minutter tenker jeg.

                Kommentar

                • sigurdsen
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 1818

                  #9
                  Bruker du en skala fra 1-20?

                  Kommentar

                  • caLitri
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2007
                    • 634

                    #10
                    Artig lesning om ikke annet da. Går ikke ann og gi sånne karakterer når man ser pasningsspillet til samtlige spillere utpå der store deler av kampen. det var perioder på 10 minutter hvor vi ikke klarte og ha ballen i laget i mer enn to trekk..
                    Gi alt, stå på LSK

                    Kommentar

                    • BennyLem
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 2902

                      #11
                      Gratulerer med tidenes jobbsøknad.

                      Åpningsinnlegget her viser at du passer 100% inn i en hvilken som helst redaksjon i Norge.
                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                      Kommentar

                      • Percy Nilegård
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 5146

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av BennyLem
                        Gratulerer med tidenes jobbsøknad.

                        Åpningsinnlegget her viser at du passer 100% inn i en hvilken som helst redaksjon i Norge.
                        Noe for LSK.no kanskje?
                        "Alltid blodsprengt"!
                        Fong/Macho

                        Even Nordlien

                        Kommentar

                        • Hexaphim
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 2752

                          #13
                          Oppsalkanari er vel ikke den som pleier å være overveldende positiv, så jeg går ut ifra at dette er satire.
                          "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7052

                            #14
                            Sead 4 - kunne tatt to av målene
                            Westerberg 4 - bommer på 2-2, slet med plasseringen
                            Kippe 3 - bra klareringer, avkledd når ballen kom langs bakken og i fart. Flaks som ikke fikk rødt.
                            Pedersen 5 - bedre enn Kippe, faller ofte av for tidlig
                            Stoor 5 - bra defensivt, ok debut. Hårreisende ballmist før 3-2.
                            Knudtzon 3 - bra før 1-1, ellers lite
                            Toindouba 5 - en del balltap, vinner masse dueller, best på midten
                            PVM 3 - lite synlig både offensivt og defensivt. løper veldig mye imellom. Oppsøker rom, men får ikke kula.
                            Palmason 4 - gladflaks på scoringa, burde satt gratissjansen i tverrliggeren. Virker utilpass på venstre. Truer aldri nedover flanken, men søker inn. Bytt plass med PVM?
                            Andersson 3 - kommer aldri inn i kampen. Vanskelige arbeidsforhold, få medspillere som kommer framover og gir alternativer
                            Bolly 4 - to bra avslutninger, men får det ikke til å stemme. Får heller ikke noe å jobbe med. Høye oppspill på hodet? Han må jo ha ballen inn i bakrom!
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

                              #15
                              Karakterbok:

                              Psycho-Sead: Nok en god kamp. Gjør få feil og er veldig viktig for forsvaret. 5

                              Stoooooor: Ikke så stor i dag. Kamprusten. Godkjent kamp. 4

                              Kippe: Ruver i lufta, men blir tatt langs bakken som fører til baklengs. Scorer et skikkelig "Kippemål". 5

                              Pedersen: Endelig tilbake der han er best. Sliter med det samme som Kippe langs bakken. 5

                              Jeppe: På tide å bevise hvorfor du er den eneste spilleren vi har betalt for? Svak i går. 3

                              Føniks: Jobber bedre defensivt. Kommer seg rundt backen noen ganger men mangler presisjon. 4

                              Kai Roger: Herjer midtbanen til tider og mister ballen latterlig enkelt noen ganger. Klarer ikke å ta ut mannen med hareskår i hele trynet. Totalt sett en snill 5. BB

                              PVM: Klarer ikke å dominere midten. Gjør en kamp under middels. Fortsatt får han 5 fordi han har ett bra bunnivå.

                              Palmi. Scorer på brassespark som går rett på keeper og i mål. Gjør en grei kamp. 5

                              Johan: Helt ok kamp. Noen nøkkelpassninger. 5

                              Bolla: Kan bli en god bakromsspiss. Er det ikke. Alt for mye i offsideposisjon. 3
                              Last edited by Kjell.T.Ring; 24.04.2012, 10:32.
                              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                              Kommentar

                              • knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9403

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                                Oppsalkanari er vel ikke den som pleier å være overveldende positiv, så jeg går ut ifra at dette er satire.
                                Vurderte det dit hen jeg og, men det "stakk" ikke i det hele tatt, så da er han enten en kjip satiriker eller så er det som står der det han mener..?

                                Kommentar

                                • G-Man
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2011
                                  • 3164

                                  #17
                                  Kippe, Erling og Bolly en ned. Palmi og Johan en opp. Ellers enig!

                                  Kommentar

                                  • MortenA
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2007
                                    • 3384

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av trigz
                                    Sead 4 - kunne tatt to av målene
                                    Westerberg 4 - bommer på 2-2, slet med plasseringen
                                    Kippe 3 - bra klareringer, avkledd når ballen kom langs bakken og i fart. Flaks som ikke fikk rødt.
                                    Pedersen 5 - bedre enn Kippe, faller ofte av for tidlig
                                    Stoor 5 - bra defensivt, ok debut. Hårreisende ballmist før 3-2.
                                    Knudtzon 3 - bra før 1-1, ellers lite
                                    Toindouba 5 - en del balltap, vinner masse dueller, best på midten
                                    PVM 3 - lite synlig både offensivt og defensivt. løper veldig mye imellom. Oppsøker rom, men får ikke kula.
                                    Palmason 4 - gladflaks på scoringa, burde satt gratissjansen i tverrliggeren. Virker utilpass på venstre. Truer aldri nedover flanken, men søker inn. Bytt plass med PVM?
                                    Andersson 3 - kommer aldri inn i kampen. Vanskelige arbeidsforhold, få medspillere som kommer framover og gir alternativer
                                    Bolly 4 - to bra avslutninger, men får det ikke til å stemme. Får heller ikke noe å jobbe med. Høye oppspill på hodet? Han må jo ha ballen inn i bakrom!
                                    Stort sett enig, med unntak av Palmason. Han overrasket positivt og fortjener 5.
                                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                    Kommentar

                                    • Mynten
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2008
                                      • 484

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                      Karakterbok:

                                      Psycho-Sead: Nok en god kamp. Gjør få feil og er veldig viktig for forsvaret. 5

                                      Stoooooor: Ikke så stor i dag. Kamprusten. Godkjent kamp. 4

                                      Kippe: Ruver i lufta, men blir tatt langs bakken som fører til baklengs. Scorer et skikkelig "Kippemål". 5

                                      Pedersen: Endelig tilbake der han er best. Sliter med det samme som Kippe langs bakken. 5

                                      Jeppe: På tide å bevise hvorfor du er den eneste spilleren vi har betalt for? Svak i går. 3

                                      Føniks: Jobber bedre defensivt. Kommer seg rundt backen noen ganger men mangler presisjon. 4

                                      Kai Roger: Herjer midtbanen til tider og mister ballen latterlig enkelt noen ganger. Klarer ikke å ta ut mannen med hareskår i hele trynet. Totalt sett en snill 5. BB

                                      PVM: Klarer ikke å dominere midten. Gjør en kamp under middels. Fortsatt får han 5 fordi han har ett bra bunnivå.

                                      Palmi. Scorer på brassespark som går rett på keeper og i mål. Gjør en grei kamp. 5

                                      Johan: Helt ok kamp. Noen nøkkelpassninger. 5

                                      Bolla: Kan bli en god bakromsspiss. Er det ikke. Alt for mye i offsideposisjon. 3
                                      Enig i det meste, men mener Bolly kunne fått 2. Svært usynlig og virker ikke interessert i å involvere seg i spillet.

                                      Kommentar

                                      Working...
                                      😀
                                      😂
                                      🥰
                                      😘
                                      🤢
                                      😎
                                      😞
                                      😡
                                      👍
                                      👎